کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کشف سامانه جاسوسی خطرناک تل‌آویو در غزه

16 ارديبهشت 1397 ساعت 22:51

دو جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در شرق خانیونس در جنوب نوار غزه به شهادت رسیدند.


به گزارش جهان نیوز، رسانه‌های فلسطینی از شهادت دو شهروند فلسطینی دیگر به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در جنوب نوار غزه خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری فلسطین الیوم، دو جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در شرق خانیونس در جنوب نوار غزه به شهادت رسیدند.

"اشرف القدره" سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه گفت که دو جوان فلسطینی به نام‌های بهاء عبدالرحمن قدیح ۲۳ ساله و محمد ابوریده ۲۰ ساله به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند.

نظامیان رژیم صهیونیستی مدعی شدند که این دو شهید فلسطینی قصد عبور از دیوار حائل در شرق خانیونس را داشتند که هدف گلوله قرار گرفتند.

فلسطینی‌های ساکن نوار غزه روز جمعه ۳۰ مارس (۱۰ فروردین) مصادف با چهل و دومین سالگرد روز زمین، راهپیمایی سالانه و مسالمت‌آمیز خود معروف به «راهپیمایی بازگشت» را آغاز کردند و از آن زمان تاکنون ۵۱ شهروند فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده و بیش از ۷۳۰۰ هزار نفر نیز زخمی شده‌اند.

گردان‌های القسام: شهدای اخیر نقشه جاسوسی بزرگی علیه مقاومت را خنثی کردند.

گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس در بیانیه‌ای جزئیات شهادت ۶ نفر از نیرو‌های خود در اردوگاه "الزوایده" در مرکز نوار غزه را اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است: نیرو‌های مقاومت در حال انجام یک مأموریت امنیتی و میدانی بزرگ بودند و یک سامانه جاسوسی فنی رژیم صهیونیستی را که در نوار غزه به منظور هدف قرار دادن ملت و مقاومت فلسطین جاسازی شده بود، پیگیری می‌کردند.

گردان‌های القسام در این بیانیه افزود: این شهداء بعد از کار شبانه روزی و تلاشی خستگی ناپذیر موفق شده بودند این سامانه جاسوسی خطرناک اسرائیل را کشف کنند.

منبع: تسنیم


این بیانیه می‌افزاید که شهدای القسام در حال بررسی این سامانه خطرناک که توسط رژیم صهیونیستی از قبل بمب‌گذاری شده بود، به شهادت رسیدند.

القسام تاکید کرد این شهداء در راستای جنگ مغز‌ها با دشمن صهیونیستی، مأموریت‌های حساسی را پشت سر گذاشتند و دستاورد‌های مهمی در راه حفظ پروژه مقاومت کسب کردند که آخرین مورد آن حادثه روز گذشته است.

در این بیانیه آمده است که به‌زودی جزئیات دیگری از این عملیات برای ملت فلسطین فاش خواهد شد.

گردان‌های القسام رژیم صهیونیستی را مسئول مستقیم این جنایت و سایر جنایت‌های دیگر دانست و تاکید کرد که دشمن صهیونیستی بهای گزافی را پرداخت خواهد کرد و واکنش‌ها برای این دشمن غاصب، دردناک خواهد بود.

منبع: تسنیم


کد مطلب: 609606

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/609606/کشف-سامانه-جاسوسی-خطرناک-تل-آویو-غزه

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com