جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
مومنی شریف مطرح کرد؛

نمایشگاه کتاب باید حرفه ای برگزار شود

يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۱
کد مطلب: 609510
رئیس حوزه هنری گفت:نمایشگاه کتاب باید حرفه ای باشد و در شهر آفتاب این امکان فراهم است.
نمایشگاه کتاب باید حرفه ای برگزار شود
به گزارش جهان نيوز، محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری با بیان اینکه همه کتابها برای من قابل اهمیت هستند،گفت:برخی از کتابها مشهور هستند و نیازی به توصیه من ندارند اما به نظر من حق برخی از کتابها که خوب بودند اما مردم آنها را ندیده اند،ادا نشده است که می توان به کتابهایی چون «پنهان در زیر باران»و«راز نگین سرخ» نوشته حمید حسام اشاره کرد.

وی افزود:کتاب«پنهان زیر باران» راجع به خاطرات یکی از فرماندهان قرارگاه رمضان است و من فکر می کنم خواندن این کتاب به مخاطبان شجاعت می بخشد.

رئیس حوزه هنری در بخش دیگری از صحبتهایش در خصوص بازگشت نمایشگاه کتاب تهران به مصلای امام خمینی(ره) گفت:نمی توانم نظر تخصصی بدهم اما اغلب دوستان، مصلی را به دلیل دسترسی آسان و نزدیکی به شهر ،مکان مناسبی برای برگزاری نمایشگاه کتاب می دانند اما من فکر می کنم نمایشگاه کتاب باید حرفه ای باشد و در شهر آفتاب این امکان فراهم بود از این رو  در آینده باید روی شهر آفتاب سرمایه گذاری شود.

مومنی شریف در پایان با اشاره به نظر برخی از کارشناسان و فعالان عرصه نشر که معتقد هستند نمایشگاه کتاب تهران به صورت غیر منطقی بزرگ شده است، گفت: من فکر میکنم هر کسی که در حوزه کتاب کار کرده باید فرصت داشته باشد که اثرش معرفی شود بنابراین گمان نمی کنم که نمایشگاه خیلی بزرگ شده است و با توجه به میزان کتابی که در کشور تولید می شود،هنوز خیلی از کتابها هستند که فرصت دیده شدن پیدا نمی کنند.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *