پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

علت مطرح شدن نام عارف در گزینه‌های شهرداری

يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۱۶
کد مطلب: 609356
صادق زیباکلام می‌گوید عارف مناسب شهردار شدن نیست.
علت مطرح شدن نام عارف در گزینه‌های شهرداری
به گزارش جهان نيوز، این فعال اصلاح طلب در گفت‌وگو با خبرآنلاین اظهار داشت: اصلاح‌طلبان یک مجموعه یک دست نیستند. من فکر نمی‌کنم که عبدالله نوری نظرش با شکوری‌راد یکی باشد. یا رمضانزاده با شکوری‌راد هم‌نظر باشد. ایضا چهره‌ها و شخصیت‌های دیگر اصلاح‌طلب. من مقصودم این است که این انتخاب شخصی شکوری‌راد است و لزوما نظر مصطفی تاج‌زاده، سعید حجاریان و خیلی از دیگر اصلاح‌طلبان نیست. اتفاقا با عملکردی که آقای عارف در این مدت دو سال و اندی در مجلس داشتند که کم نیستند اصلاح‌طلبانی که با شهردار شدن او موافق نباشد و فکر می‌کنند که شکوری‌راد خواسته جلوی شهردار شدن هاشمی را بگیرند که عارف را بعنوان گزینه شهرداری مطرح می‌کند. وگرنه خود شکوری‌راد هم دلش از عملکرد عارف در مجلس خون است.

او ادامه داد: قطعا عارف اگر شهردار بشوند کارنامه خیلی موفق‌تری از آنچه که در مجلس از ایشان دیدیم ارائه نخواهند داد و به راحتی دربرابر جریان تندرو و مراکز قدرت عقب‌نشینی می‌کند. وقتی که دادستان به نجفی چپ نگاه کرد، او لااقل یک مختصر مقاومتی نشان داد اما اگر دادستان چپ به عارف نگاه کند، عارف تا یزد فرار را بر قرار ترجیح می‌دهد. ما این‌ها را می‌دانیم.

زیباکلام افزود: بنابراین من قبول ندارم که عارف گزینه بهتری است. اما درست است که یک میثاقی انجام شده بود که اعضای شورا از آن خارج نشوند اما این میثاق‌نامه وحی منزل نیست. بزرگان اصلاح‌طلب می‌توانند دور همدیگر جمع شوند و بگویند که ما یک مسئله به نام میثاق داشتیم و یک مسئله جدیدی هم که نیاز به شهردار است را الان داریم. بنابراین فکر کنیم که اولویت با کدام است. این را می‌شود خیلی ساده انجام داد. همان‌هایی که میثاق را نوشتند همان‌ها بیایند و به مردم توضیح دهند که ما مجبور شدیم آن پیمانی را که با شما بستیم بشکنیم. خب می‌توانند نظرسنجی هم انجام دهند. بگویند که آیا شما موافق حضور هاشمی در شهرداری تهران هستید یا نه؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نوش جان تهرانی ها