جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱۲
۱۲۵
استاد رحیم پور:

ترامپ حتی در آسانسور هم دست از تجاوز برنمی دارد/ امروز قوم لوط بر دنیا حکومت می‌کند/ ۲۰ بار وصیت نامه نوشتم و الان هم در خطر هستم/ همانطور که انرژی هسته ای را دادند، می خواهند موشک ها را هم بدهند

شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب: 609305
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اگر یک کار قوی صورت بگیرد تا ۲۰ حکومت در منطقه به صورت دمینو وار سقوط می‌کنند، چون ریشه ندارند.
ترامپ حتی در آسانسور هم دست از تجاوز برنمی دارد/ امروز قوم لوط بر دنیا حکومت می‌کند/ ۲۰ بار وصیت نامه نوشتم و الان هم در خطر هستم/ همانطور که انرژی هسته ای را دادند، می خواهند موشک ها را هم بدهند
به گزارش جهان نيوز، حسن رحیم پور ازغدی در مراسم رونمایی از مستند «خوره» که روایتی از ناآرامی‌های دی ماه ۹۶ است، در دانشگاه صنعتی شریف گفت: امروز دشمنان از اینکه بخواهند به ایران حمله کنند می‌ترسند، چون تا مرز‌های فلسطین ضربه می‌خورند.

وی با بیان اینکه اگر یک عملیات جدی باشد فلسطین آزاد می‌شود و در واقع هیچ گاه به مانند امروز دیکتاتور‌های منطقه در خطر نبوده‌اند تصریح کرد: اگر یک کار قوی صورت بگیرد تا ۲۰ حکومت در منطقه به صورت دمینو وار سقوط می‌کنند، چون ریشه ندارند.

وی با بیان اینکه اگر آل سعود سقوط کند چندین حکومت دیگر نیز به دنبال آن سقوط می‌کنند تصریح کرد: امروز سعودی‌ها با وجود اینکه میلیون‌ها دلار بمب بر سر مردم یمن ریخته‌اند از پس این کشور برنیامدند، چون یمنی‌ها با ایدئولوژی انقلاب اسلامی با آن‌ها می‌جنگند.

رحیم پور ازغدی با اشاره به اظهارات کسینجر تئورسین امریکایی مبنی براینکه ایران امپراطوری هخامنشی را با ایدئولوژی شیعه تشکیل داده افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران از شبهه جزیره هند تا شمال آفریقا و مدیترانه به قدرت اول تبدیل شده است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه حق ما تسلط شیعه و یا تشکیل امپراطوری فارسی نیست بلکه ما طبق اسلام و قانون اساسی از مستضعفان و منافع خود دفاع می‌کنیم تصریح کرد: اگر ما از خود دفاع نمی‌کردیم قطعا دشمن به ما حمله می‌کرد در هر حال امروز جمهوری اسلامی ایران در چندین منطقه نفوذ دارد و امریکا نیز از اینجا لطمه خورده است.

وی با طرح این سوال که چرا باید امریکا به بهانه تامین منافع خود به منطقه لشکرکشی کند، اما ما نتوانیم با دعوت همسایگان خود از آن‌ها دفاع کنیم تصریح کرد: اگر جمهوری اسلامی ایران وارد عمل شود یمن و عربستان به سادگی سقوط می‌کنند.

رحیم پور ازغدی با اشاره به اظهارات معاون رئیس جمهور امریکا مبنی براینکه ایران، روسیه، چین و امریکا ۴ ابر قدرت ایدئولوژی و سیاسی جهان محسوب می‌شوند اظهار داشت: دشمن می‌خواهد همه چیز را از ما بگیرد، آن‌ها می‌گویند موشک‌ها را نابود کنید از منطقه عقب بکشید با این وجود سوال این است اگر این‌ها را بدهیم همه چیز تمام می‌شود؟ اگر ما برد موشک‌های ۴ هزار کیلومتری خود را نداشته باشیم و سوریه را رها کنیم آیا همه چیز تمام می‌شود؟ قطعا این گونه نیست با این وجود ما می‌گوییم شما سوریه را رها کنید که از آن سر دنیا به این کشور لشکرکشی کرده‌اید.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: یکی از بحث‌های امریکایی‌ها این بوده که چرا ایران وارد حیات خلوت این کشور یعنی ونزوئلا، کوبا و نیکاراگوئه شده است آن‌ها معتقد بودند ایران در این کشور‌ها سرمایه گذاری کرده و در حال کادرسازی است تا به مرز‌های امریکا حمله کند.

وی با بیان اینکه امروز امریکا و انگلیس ده هزار نیروی داعش را به افغانستان منتقل کردند تا از شرق برای ما، روسیه و چین مشکل ایجاد کنند تصریح کرد: آقایان در هسته‌ای بتن ریختند و حالا بحث خروج از منطقه مطرح است با این وجود سوال این است که چه جایی مانده که در آن بتن نریخته باشند از طرفی پس از آنکه در هسته‌ای بتن ریختند چه چیزی گرفتند اگر گرفتند پس به ما نشان بدهید.

رحیم پور ازغدی اظهار کرد: پس از برجام هنوز پول‌ها را با کیسه به کشور وارد می‌کنند سوال این است که در کجا دلار‌های نفتی آزاد شده من یکی از مسئولان نفتی این را پرسیدم که در پاسخ گفتند دلار‌های نفتی را به ما نمی‌دهند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه چرا آقایان به مردم دروغ می‌گویند آیا این روش حکومت اسلامی تصریح کرد: سوال این است که آیا دروغ با حکومت اسلامی سازگار است شرط حکومت اسلامی صداقت با مردم است.

وی افزود: توصیه ما این است که مسئولان ساختار را درست کنند و جلوی اختلاس‌های هزار میلیاردی را بگیرند چرا با وجود این همه بازرس چنین اختلاس‌هایی اتفاق بیفتد.

رحیم پور ازغدی با اشاره به اینکه ۷۰ درصد از قاچاق کشور از طریق گمرک و به طور رسمی انجام می‌شود تصریح کرد: آقایان به جای اینکه جلوی تعطیلی کارخانه‌ها را بگیرند رفته‌اند و در لب مرز ایستاده‌اند تا ببینند که غربی‌ها چه می‌خواهند آیا شما که به ۱۲۰ درصد از تعهدات خود در برجام عمل کردید آن‌ها حتی به ده درصد تعهدات خود نیز عمل کرده‌اند؟

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه امروز حاکمان فاسد و یک مشت حیوان هم، چون رئیس جمهور امریکا بر دنیا حکومت می‌کنند تصریح کرد: رئیس جمهور ترامپ حتی در آسانسور هم دست از تجاوز برنمی دارد. امروز ۱۴۰ تا ۱۵۰ نفر از اعضای کنگره امریکا رسما اعلام کرده‌اند هم جنس باز هستند. با این وجود می‌توان گفت که امروز قوم لوط بر دنیا حکومت می‌کند.

وی تصریح کرد: وقتی که امریکایی‌ها به خودشان هم رحم نمی‌کنند سوال این است که چرا آقایان به آن‌ها امید بسته‌اند؟ امام خمینی (ره) فرمودند: از امریکا نترسید از خودتان بترسید که از درون تهی نشوید.

رحیم پور ازغدی با بیان اینکه این آقایان می‌خواهند سوریه و موشک‌ها را به امید سراب و دروغ به دشمن تحویل دهند تصریح کرد: همین آقایان منافع مردم و انقلاب را مقابل هم قرار می‌دهند غافل از اینکه موشک منافع مردم است بحث این است که این‌ها هنوز طعم ناامنی را نچشیده‌اند که ببینند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: آقایان بروند وضعیت سوریه، عراق و لیبی را ببینند در هر حال ما تا وقتی که قدرت داریم دشمن می‌ترسد دست به اقدام نظامی بزند، اما اگر ضعیف باشیم قضیه فرق خواهد کرد.

وی تصریح کرد: همان طور که انرژی هسته‌ای که حق مسلم ما بود را دادند بی آنکه دیوار‌های تحریم ترک بخورد و دلار‌های نفتی به کشور بیاید حالا می‌خواهند موشک‌ها را بدهند تاکشور بی دفاع شود و نهایتا ایران را به یک لیبی و سوریه دیگر تبدیل کنند.

رحیم پور ازغدی با بیان اینکه می‌خواهند نفوذ ایران را از بین ببرند و بازو‌های ما را قطع کنند اظهار کرد: اگر موشک را بدهیم بعید نیست بگویند چیز‌های دیگری مانده که باید آن‌ها را بدهیم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: البته برخی از این اقایان آدم‌های خوبی هستند، اما تحلیل‌های غلطی ارایه می‌کنند، ولی برخی از آن‌ها جاسوس هستند مثلا در همین دولت چند جاسوس دستگیر شدند به عنوان نمونه در همین تیم مذاکره کننده هسته‌ای که می‌گفتند ناب‌ترین تیم مذاکره کننده تاریخ بشر است وجود دو جاسوس قطعی شده است.

وی تصریح کرد: سوال این است که چه کسی با فضای مجازی مخالف است در صورتی که زندگی ما با فضای مجازی گره خورده است.

رحیم پور ازغدی با اشاره به اینکه روحانی در مذاکرات هسته‌ای کار خودش را کرد گفت: جمهوری اسلامی را مردم ساختند و این مردم بودند که حاضر به فداکاری شدند مثلا من خودم ۲۰ بار وصیت نامه نوشتم و الان هم در خطر هستم با این وجود این‌هایی که حقوق‌های نجومی می‌گیرند جزو مردم نیستند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب برای پذیرش برجام ۹ شرط گذاشت، اما دولت بدون رعایت این شروط برجام را امضا کرد.

وی با اشاره به اینکه خارجی‌ها با کمک برخی‌ها در داخل تا توانستند از ایران امتیاز گرفتند با این وجود باید مراقب باشیم تا بقیه داشته هایمان را هم نگیرند تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب خطاب به دولت تصریح کردند که اگر مذاکره کنندگان خرشان از پل رد شود بعد به ریش تان می‌خندند یعنی هسته‌ای را تعطیل می‌کنند.

رحیم پور ازغدی افزود: امروز شاهدیم غربی‌ها حقوق ملت‌ها را پایمال می‌کنند و روز به روز وحشی‌تر می‌شوند و حتی اعلام کردند می‌خواهند تحریم‌های مادر را علیه ایران اعمال کنند سوال این است که آیا تا الان تحریم‌های خواهر را اعمال کرده بودند؟

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: در جریان توافق هسته‌ای روحانی گفت: تمام مسئولیت برجام از صدر تا ذیل با من است.

وی تصریح کرد: معتقدم یک جای سیستم می‌لنگد چرا که آقایانی که تمام اختیارات دست خودشان است بعدا اپوزیسیون بازی در می‌آورند. اما علت چیست؟ به نظرم یک اخلاق اخلاق مدیریتی است اخلاق مدیریتی یعنی صادق و شفاف باشیم در هر حال باید خدمات دولتمردان دیده شود و در مقابل صدمات نیز آن‌ها باید پاسخگو باشند، ولی این رفتار در بین مردم و مسئولان ما با مشکل مواجه است.

رحیم پور ازغدی تصریح کرد: مردم آن کسی است که از پایگاه دفاع از کرامت مردم حرف می‌زند و از حقوق مردم دفاع می‌کند مردم آن کسی است که هزینه بدهد و مردم کسی است که در راه دفاع از منافع مردم هزینه بدهد. در هر حال برخی از مردم حرف مفت می‌زنند و حق مردم را پایمال می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجو؛ عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه معیار ما حق و باطل است تصریح کرد: متاسفانه مردم از افرادی که می‌خواهند روی کار بیایند سوپرمن می‌سازند و بعد که می‌روند می‌گویند این فرد بدترین آدم در کل تاریخ بشر بوده است در هر حال فرهنگ سیاسی در جامعه ما مشکل دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
خدا ایشان و امثال ایشان را حفظ کند و افراد خواب را بیدار کند
Iran, Islamic Republic of
الهی امین
United Arab Emirates
درود بر سردار سخن و قلم رحیم پور ازغدی! روشنگری وظیفه مهم همه خواص است
م . ع . ف
Iran, Islamic Republic of
سلام آقا یا خانم محترم
شما که بلافاصله دست بکار می شوید و نظر مبهمتان را بصورت سه نقطه ، درج می کنید ، یک مرتبه ، معنی این سه نقطه را توضیح بدهید.
وقتی می شود روشن و واضح اظهار نظر کرد ، سه نقطه چه معنی ای دارد؟
منتظر جوابیم.
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز اینکار معمولا توسط ممیزی سایت انجام میشود چون غیر قابل چاپ هست و یا در کلمات تغیرات انجام میگیرد تا قابلیت چاپ داشته باشد فکر میکنم چنین باشد
Iran, Islamic Republic of
یه عده متکبر ،فکر میکنند با نابودی قدرت موشکی وچپیدن در داخل مرزهامون ،کدخدا تاج رو روی سر اونها میزاره....
Iran, Islamic Republic of
اقا دلار چنده
همه شما سر کارین
India
...
منصور
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما، عدم صداقت و از خود گذشتگی برای مردم و وطن، بزرگترین خطری است که یک حکومت و یک انقلاب هر چند مردمی و عزیز را آسیب خواهد زد. دلسوزان کشور و انقلاب بایستی وارد کارزار شوند. عوامل اطلاعاتی، نظامیان، اساتید انقلابی و وطن پرست، نهادهای دلسوز و وطن پرست، تمام رسانه های جمعی مسئولند. شعار انقلاب چه بود؟ برای آن چه دادیم؟ چرا دادیم؟ تاکنون هرچه کشیدیم و تمام ملت های مستقل کشیدند، از دست امپریالیسم جهان خوار و معدود همراهان آنها بود. مسبب جنگ، این همه شهید، این همه جانباز، این همه مصیبت و فشار بر ملت توسط چه کسی بود؟ در راس اینها آمریکا بود. آمریکا .... به اشکال مختلف به ملت آسیب زدند، هیچ وقت یک مدیر این مملکت از خود این سئوال را نکرد، برای چه مدیریت می کند؟، برای ملت، برای خود و اطرافیان خود، برای فلان جناح و ... یک مدیر واقعی و انقلابی، مردم را در راس کلام و رفتار خود دارد. چکار بایستی کرد تا درآمد سرانه ملت بالا رود؟ حمایت از تولید و تولید گر و نیروی انسانی ایرانی، حمایت از مهندس، هنرمند، مدیر و کارفرمایان خلاق ایرانی، بالا بردن تعرفه واردات و مبارزه قوی بدون شعار با واردات به هر شکل ممکن، زمانیکه گفته می شود این میزان قاچاق از مبادی رسمی وارد می شود، پس بدانیم، مدیریت مرده، مدیریت هوشمند نیست. هر چند رئیس دولت دلسوز باشد، اما عوامل اطراف در حال تخریبند، تخریبگران فرصت طلب در لباس دوست، این مشکل بزرگیست!!
Iran, Islamic Republic of
رئیس دولت دلســـــــــــــــــــوزه! از بارن القابش که به منتقدین برجام میکرد ومیکنه وروانه جهنمشون میکنه !خیلی خیلــــــــــــــــــــــی معلومه !
Iran, Islamic Republic of
موندم به این نظرت مثبت بدم یا منفی؟
Iran, Islamic Republic of
...از بس دلسوزه ؛حقوق وپاداش نجومی مال مدیرانشه و دلار 6500 مال مردم !
Iran, Islamic Republic of
هر چی حقوق بالاست مال ما .....دلار 6500 تومنی مال تو .....
خانه ی 5000متری بالای ونک مال ما .....یه قوطی کبریت تو مسکن مهر مال تو ......
ویلای لواسون مال ما .....سهام عدالت بی سود مال تو .هر چی رانت وخوشبختی مال ما ....نگرفتن وام ازدواج وبدبختی وبالارفتن سن مال تو
هر چی ژن خوب وباهوش مال ما ....توخنگ شدی به مارای دادی مشکل تو !...
یزدی زاده
Iran, Islamic Republic of
داستان این آقا منصور داستان شکار کردن روباهه؛که یواش یواش و از وسط بوته ها نزدیک میشه تامرغ غافل رو شکار کنه؛ ایشون این همه صغری کبری چید که در ته حرفش؛ روحانی رو از این همه ناتوانی وضعف و بی خیالی مبرا کنه و تقصیرا رو بندازه گردن اطرافیانش.
Iran, Islamic Republic of
اینکه گفتی رییس دولت دلسوزه شد !!!!!!!!!!!!
محمد جواد
Iran, Islamic Republic of
جمله هر چند رئیس دولت دلسوز باشد اميدوارم به عنوان مثال به كار برده شده باشد...
M.sh
Iran, Islamic Republic of
به اخر کامنت شما منفی میدم ....
Iran, Islamic Republic of
استاد ازغدی شما چرا همه چیز را فقط با متر خودتان اندازه میگیرید کلا شده اید متکلم و الوحده
Iran, Islamic Republic of
جمله "متکلم وحده" از لحاظ نگارش صحیح است " متکلم و الوحده " غلط است .
Iran, Islamic Republic of
مرسی از تذکرتان
Iran, Islamic Republic of
در ضمن مرسی لغت فرانسویست. بفرمایید سپاس.
Iran, Islamic Republic of
سپاس مجدد
Iran, Islamic Republic of
در ضمن سپاس هم یک داستانهایی براش درآوردن که منظور فلان است و بهمان. از کلمات فارسی استفاده کنید.
Iran, Islamic Republic of
ان شاالله خداوند زبانش را تیزتر از هر شمشیری بر سر زاویه داران با انقلاب و اسلام کند
Iran, Islamic Republic of
چشم سپاس دوست عزیز که درست تدکر دادید
Iran, Islamic Republic of
اونایی که منفی دادن دقیقا منظورشون چی بود؟
Iran, Islamic Republic of
عزیزم تو با متر کی اندازه می گیری ؟
France
خرد و انسانیت
Iran, Islamic Republic of
از این ادعاها هر کس کرد راست نبود
مخصوصا اصلاحات قاجاری کشور فروش
Iran, Islamic Republic of
خرد و انسانیت از نوع آمریکایی و بویژه ترامپی
Iran, Islamic Republic of
آهان !اونوقت مطمئنی که از خرد و انسانیت بهره فراوان برده ای و ما بی بهره ایم ؟
با کدام متر خرد و انسانیتت را اندازه گرفتی ؟
United States
شنیدم تو سرزمین خرد و انسانیت با گلوله پلاستیکی زدن تو سر تصویر بردار رسانه منتقد
درسته؟
Iran, Islamic Republic of
متر بی بی سی
حمید
Iran, Islamic Republic of
متر همه ما اصول و ارزشهای اسلامی و انقلابیه؛ با متر آمریکایی صهیونیستی شما فرق فوکوله .
این حرفها بر اساس متر و مقیاس انقلاب اسلامی است که از آن بیگانه شده اید خوب است به صحیفه امام مراجعه کنید و ببینید این منطق انقلاب است و اگر این حرف ها نبود ایران امروز کشوری حقیر و درمانده بود نه مقتدر و تعیین کننده معادلات منطقه.
هر متری شما بیارید خوبه؟
Iran, Islamic Republic of
بستگی داره متر ساخت کجا باشه! ساخت ایران اسلامی یا کدخدا.
معیارهای ساخت متر متفاوت است. هر کسی مال خودش.
دلیلی نداره ایران از متر کدخدا و دوستان کدخدا استفاده کنه!!!!
Iran, Islamic Republic of
مثلا با متر شما آقای دولت
خیلی خوبه ؟
خیلی صادقه؟
خیلی دلسوزه؟
خیلی وطن پرسته؟
خیلی با اخلاقه؟
خیلی با حیاست؟
خیلی ساده زیسته؟
خیلی ولایتمداره؟
وطن پرست مسلمان
Iran, Islamic Republic of
اولاً متر خودشان نیست و متر اسلام و انقلاب است برای همین هم به دل می نشیند و از جانب دشمنان درخطر هستند ، خدای نکرده نکند منظور شما این است که از متر ترامپ استفاده کند. ثانیاً من فکر می کنم که شما هم فهمیده اید که ایشان تنها هستند و لذا اصطلاح متکلم الوحده را به کار برده اید .ایشان دارند یک تنه برای انقلاب ، اسلام و تمامیت ارزی این کشور تلاش می کنند ، درجمع جوانان عراق ، مناظره با جوانان خودمان ، در جمع روحانیون ، پزشکان و . . . در حال تلاش و روشنگری هستند ، فقط انتقادی که به ایشان وارد است این است که کلاسهایی جهت آموزش و روشنگری جوانان بگذارند و از خودشان تکثیر کنند، و به سخنرانی بسنده نکنند .خدا به ایشان طول عمر و سلامتی بدهد انشاالله.
اکرمی
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما با این نکته سنجی و تعهدی که داری
Iran, Islamic Republic of
دوستان عریز متر و مقیاس من خرد و انسانیت و حد ان منافع ملی کشور است .اگر خطا هست پدر و مادر به من اینگونه اموخته اند که انسانی فکر کنم و هر چه را که بر خود نمیپسندم بر دیگران هم نپسندم حرمت انسانها را محترم بدارم اینگونه عمل کرده ام ولی برایم در این دنیا منافعی بهمراه نداشته است جز زحمت فراوان و انگهای فراوان
Iran, Islamic Republic of
خب دوست عزیز آیا سخنان استاد رحیم پور غیر از حفاظت از منافع ملی و کشور می باشد
آیا صحبت های ایشان خلاف خرد و انسانیت است
آیا دنیا طلبان به ایشان انگهای فراوان نثار نکردهاند
بحث متر منفی بود
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیز این بحث متر از اونجا شروع شد که یک نفر در کامنتی به آقای رحیم پور ازغدی انتقادکرده بود که عینا کپی گفته او را می آورم
"استاد ازغدی شما چرا همه چیز را فقط با متر خودتان اندازه میگیرید کلا شده اید متکلم و الوحده"
بنده به ایشان گفتم خود شما با متر کی اندازه می گیری و این بحث متر ادامه پیدا کرد
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا متر سمبل بزرگی در صحبت بود. نکته اینجاست که حرف مسئولین را با چه معیاری مسنجیم! با معیار انقلابی اسلامی یا معیار کدخدا.
متر سمبل سنجیدن سخن بود. متاسفانه معیارها اکثرا کداخدا دوستانه است.
Iran, Islamic Republic of
یعنی انتظار دارید با متر کس دیگری اندازه بگیرد؟ معلوم است هر کسی بر اساس مبانی اعتقادی خود سخن گفته یا اظهار نظر میکند و گر نه مثل خیلیها میشود منافق.
reza
Iran, Islamic Republic of
عالی بود دمت گرم
یاد آیت بخیر
Iran, Islamic Republic of
هشدار
کارهای‌ مخرب و فتنه بزرگتری موسوی هم نمی توانست انجام دهد الان در حال انجام‌است
رصد شبانه روزی عوامل پیدا و پنهان جریان تزویر ضروریست
یک لحظه غفلت یعنی تکرار سنگین تر و غیرقابل جبران خسارتهای چندسال اخیر
حسین
Iran, Islamic Republic of
تیم مذاکره کننده ای که اینقدر جاسوس انگلیس توش باشه آخرشم همینه ....
Canada
از عمار نيوز و پرونده مداحها و دفتر نقدى احتمالا بى خبرى
Germany
فعلا شما بگوييد موساد چطوري كيلو كيلو اسناد و سي دي از ايران برده بيرون نيازي به نگران در مورد عوامل انگليس تو تيم هسته اي نيست
يعني هر كشوري بود جاي ايران با اين افتضاح امنيتي كه اسرائيل رو كرد براش سازمان هاي اطلاعاتيش رو مي بست و پارك مي كرد
Iran, Islamic Republic of
اینو باید از آقای رییس دولت بپرسی پروفسور
Germany
...
Iran, Islamic Republic of
از کانال اصلاح طلبها برده
مگر این همه جاسوس در محیط زیست و هیات مذاکره کننده نبود
Iran, Islamic Republic of
اینایی که منفی دادن همان منافقین و جاسوسان اند بگیریدشون
Iran, Islamic Republic of
معلوم یه عده گروهی اجیر شدند فقط منفی بدن اون هم فقط به نظرات آقایان رحیم پور و شریعتمداری
United States
لعنت خدا بر منافقین
Iran, Islamic Republic of
بحث موشکی بحث امنیت ملی ماست و قابل مذاکره و معامله نیست و هرکس بخواهد در موضوع موشکی با دشمن مذاکره کند با توده های ملت ایران طرف خواهد بود.
Iran, Islamic Republic of
اگه حواسمون جمع نباشه این دولت ... هر کاری ممکنه بکنه
Iran, Islamic Republic of
یادمان باشد تنها دو گروه می نشینند و تماشا می کنند که کشورشان با چند نفوذی و یک پیام رسان دستخوش آسیب و بلوا شود؛ هالو ها و خائن ها!

پیدا کنید دلیل داغ مرثیه سرایان بر فیلتر تلگرام را ..............
United States
احسنت
United States
خدا استاد عزیز را برای این انقلاب حفظ کند. تذکر دلسوزان عالم و بصیر، تنها یک طرف قضیه است؛ در نهایت سرنوشت هر قومی به دست خودشان نوشته میشود. ...
بهرام
Iran, Islamic Republic of
گوش اگر گوش مردم ناله اگر ناله رحیم پور آنچه که البته بجایی نرسد پیش حسن روحانی فریاداست!!!!
Iran, Islamic Republic of
اگه اندازه ی بعضی سلبریتی های وطن فروش همت داشته باشیم اینها جرات نمی کنندالبته حرف ماحق است...این سالها باتخریب سپاه وبسیج وغیرت مردم تخریب راشروع کردند...استاد رحیم پورناله نکرد فریاد زد که خواب مردم بشکندکه ناگهان
اینجا لیبی نشود...بس که ماعافیت طلب شدیم...
Iran, Islamic Republic of
اگر این اقا طرح اموزش جمع اوری اطلاعات از کشور های بزرگ دنیا را بلغور نمی کرد برای زمینه سازی ظهور امروز شاهد این نبودیم که اکثر کشورهای منطقه وجهان از جمهوری اسلامی احساس خطر کنند وهر روز توطعه جدیدی برای نظام درست کنند تمام گرفتاری مردم ایران از همین گروه است که هر روز پشت تریبون قرار می گیرند وهر چه به دهنشان بیاید بیرون می ریزند
Iran, Islamic Republic of
عزیزم! لیبی که بلغور نکرد چی؟! اونجا که فقط کدخداتون وفرانسه وانگلیس رفتند تا به قول خودشون نمونه دموکراسی برای کشورهای عربی درست کنند ! الان نیمی از مردم کشورشون اواره کشورهای دیگه شدند وبقیه هم با وجود سه دولت ودوتا مجلس ودهها گروه شبه نظامی ،وسط کشت وکشتارهای این دسته ها ،زجرکش میشوند ! دشمن برای حرف تو ارزش قائل نیست ،تا جونتو نگیره دست بردار نیست.الانم از ترسشه که نزدیک مرزهای ما نمیشه...
Iran, Islamic Republic of
از ترسشه ؟! مى بينيم !!!
Iran, Islamic Republic of
همین که دشمن از جنگ نظامی به جنگ اقتصادی و تحریم روی آورده نشانه ترس آنهاست وگرنه مثل عراق و لیبی و افغانستان به ایران هم حمله می کردند.
سلطان
Iran, Islamic Republic of
بگو کدوم حرفش اشتباهه در ضمن کشورهایی که عامل و وابسته به امریکا هستند از ما میترسن چون پایگاه مردمی ندارن تازه ملتها با ما مشکل ندارن بلکه حکام خود فروخته با ما مشکل دارن در ضمن دیکته کلمه توطئه رو یاد بگیر
در این عالم یا باید طرف حق باشی یا باطل حد وسط نداره این منطق دین ماست اگر دست از امام نور بکشی حتما در سلطه امام نار هستی
درود بر زبان رسای رحیم پور
لطفا به دفتر املای دوره دبستان تان مراجعه کنید: توطئه درست است نه توطعه!
Iran, Islamic Republic of
غلط تایپی گاهی پیش میاد
Iran, Islamic Republic of
اگر امور اجرائی کشور در دست امثال آقای ازغدی بود کشور درست میشد.
خدا از شر دشمنان حفظش کند.
تئوری های قوی و درست از گفتمان انقلاب اسلامی. عدم خودفروختگی به غرب و عدم دوستی با کدخدا از ویژگیهای این استاد بزرگ است.
ت
Iran, Islamic Republic of
چرا کشور؟
اگر امور اجرایی کل جهان دست ایشان بود هم اوضاع بهتر بود. یعنی دو سه میلیارد از ابنای بشر را به اسم قوم لوط, و عاد و ثمود از قید, حیات رها میکردند و جا برای بقیه بازتر میشد
Iran, Islamic Republic of
ایشان و همفکرانشان در دولت معجزه هزاره سوم 8 سال صاحب این کشور بودند و دیدیم که چه بلایی سر کشور آوردند
Iran, Islamic Republic of
در عوض کشور به اندازه 32 سال در اختیار صاحب فکرهای اصلاح طلبی و کدخدا محوری بود.
در دوران دکتر احمدی نژاد صاحب انرژی هسته ایی و فضایی شدیم. ذره ای هم باج و قراردادهای ننگین ندادیم. آبرو و شرف ایران حفظ شد.
الان دکتر احمدی نژاد را قبول ندارم ولی در آن 8 سال به ایشان افتخار میکنم.
Iran, Islamic Republic of
دولت نهم خیلی خوب بود ولی دولت دهم چون به طرف اصلاح طلبها غش کر خراب شد.
عدالتخواه
Iran, Islamic Republic of
صد البته که دولت دکتر احمدی نژاد با کار و تلاش و از خودگذشتگی شبانه روزی معجزه کرد...
در بدترین شرایط تحریمی، چرخه ی هسته ای را که تنها 5 کشور دنیا در اختیار دارند، کامل کرد و با کمک دانشمندان همین مرز و بوم به غنی سازی 20 درصد و تولید سانتریفیوژهای پیشرفته رساند..
پیشرفت های خیره کننده در علوم پیشرفته همچون دفاعی و موشکی، بیوتکنولوژی، نانوتکنولوژی، سلول های بنیادین، فضایی، و ... ایجاد کرد تا جایی که ایران را به رتبه ی یازدهمی علمی در دنیا رساند...
به اعتقاد رهبر فرزانه، کشور را به کارگاه بزرگ تبدیل کرد و با انجام پروژه های مختلف عمرانی، عمران و آبادانی مثال زدنی برای کشور به ارمغان آورد...
طرح های مهم و عدالت محوری همچون سهمیه بندی بنزین، یارانه ها، سهام عدالت، مسکن مهر، وام ازدواج آسان، تولید بنزین بومی و صدها طرح دیگر را برای مردم و در جهت رفاه مردم پیاده سازی کرد...
اگر هم دلار جهش داشت، اولا تو همه ی دولت های پس از انقلاب دلار جهش داشته و بیشترین جهش دلار مربوط به دولت هاشمی رفسنجانی ست و دوما خدا شاهد و ناظر بود که عوامل داخلی همچون مجلسی ها و اصلاحاطی ها و کارگزارانی هایی مثل مهدی هاشمی و نیک آهنگ کوثر و ... با هماهنگی دشمنان قسم خورده ی نظام تمام تلاش خودشون را کردند که با کودتای اقتصادی، دولت وقت را زمینگیر و نابود کنند...
Iran, Islamic Republic of
در 8 سال دولت قبل عزت و اقتدار و پیشرفت علمی و صنعتی داشتیم اما حالا تقریبا"هیچ نداریم .
Iran, Islamic Republic of
این کلمه استاد هم از آن واژه هایی است که لوث شده میشه بگید که ایشان در چه موردی استاد است . و گفته ها و نوشته های ایشان را به غیر از جهان نیوز و صدا و سیما چه دانشگاهی یا دانشگاه دیده ای جدی میگیرد
شما از رختخوابت بیا بیرون برو تحقیق کن پروفسور خواب الود ایراد بگیر به زمین و زمان . معلومه حرف حق برای امثالتان ثقلیل و پذیرفتنی نیست که به همه چیز گیر میدی
حسین
Iran, Islamic Republic of
سلام هموطن.شما مگه تو کدوم دانشگاه بودی؟؟!!!ما هم تو همین ایران درس خوندیم.
کسی که یه کم این روزها فکر کنه میبینه این آقایان بزرگوار 5 سال زحمت کشیدن و فقط همه چیزهایی را که جوانهای این مملکت ساختند برباد فنا دادند.لازم نیست خیلی هم مطالعه کنی ،فقط و فقط حرفهای روحانی و ظریف و عراق چی را از اول دولت تا الان درباره مذاکرات و این برجام فاجعه بار پرینت بگیر و سرهم کن و بخون.همین کافیه تا به عمق فاجعه ای که این دولت فخیمه بر سر این سرزمین آورده دست پیدا کنی.چند سال دیگه مشخص میشه این حضرات چه بر سر مملکت آورده اند.علی برکت الله
Iran, Islamic Republic of
بس که دکتر تواین مملکت زیادشده حق داری ندانی...استادهمین ایشان است که باچشم باز داره مسیر قهقرا رانشان می دهدبعداینکه مشکل همین است که دانشگاههابه جای تفکر عقلشان راداده اند دست یک عده کل هنرشون بتن ریزی ودلار جهانگیریه...حالا توبگو دولتهای قبل هم ...همین استاد من اقای رحیم پور دولتهای قبل هم استادی کردندوانتقاد خودراباشجاعت گفتند...
بعد واژه ی لوث شده سلبریتی باسواده...
Iran, Islamic Republic of
تا کور شود هرآنکه نتواند دید.
چرا اینقدر عصبانی هستی؟! بگو در کدام زمینه صاحب نظر هستی که بفهمی ایشان استاد است یا نه؟!
Iran, Islamic Republic of
الهی،اونوقت اون اساتید دانشگاه چه گلی به سر شما زدن؟طرف تو همه دانشگاهها صحبت میکنه همه هم غلاف میکنن،
Iran, Islamic Republic of
آب رو بریز دقیقا اون جایی که میسوزه
Iran, Islamic Republic of
لطف کرده به صحبتها و گفتار منطقی ایشان ایراد عقلی و منطقی بگیرید نه اینکه دنبال تخریب شخصیت ایشان و توهین باشید . اصلا ایشان اول دبستان ، یا جواب منطقی به ایشان بدهید یا خفه شید
Iran, Islamic Republic of
فایل صوتیش رو بذارید
Iran, Islamic Republic of
تعدادی ذخیره واقعی انقلاب وجود دارد که یکی از آنها آقای ازغدی است.
ایشان ، آقای رائفی پور ، آقای سعید جلیلی و ... تئوریسین های واقعی انقلابی هستند که هر کدام در جهات مختلفی صاحب فکر و اندیشه هستند.
متاسفانه قدر این ذخائر واقعی انقلابی را نمیدانند.
Iran, Islamic Republic of
بله وی بعضیا نجومی بگیران را ذخایر نظام می دونن علی برکت الله
Iran, Islamic Republic of
باسلام قطعا اگردولت غربزده بخواهدباامنیت مابازی کندساکت نمی نشینیم
روحانی بسم ا...
بااستفاده ازساده لوحی ووادادگی یه عده روشنفکرنماوسلبریتی هسته ای رادادید ..مثل بچه هاچشم بدست امریکا دوختیداین ازوضع دلارشدشمادوست دارید ذلیل باشید به خودتان مربوطه اماما خفه نمی شیم...
Iran, Islamic Republic of
گوش روحانی شنوای این صحبتها نیست. راه حل خود مردمند
Iran, Islamic Republic of
بايد خواص مثل آقاي رحيم پور بيشتر وارد ميدان شده و شفاف سازي كنند اما متاسفانه بيشتر خواص ملاحظه كار شده اند...مگر قرآن نگفته از آبروي خودتان براي خدا مايه بگذاريد ...مگر راه انقلاب راه خدا نيست يا ...
سید
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنتشان کند؛برجام به دهن کثیفشان مزه کرده است!
تو قضیه هسته ای(با حربه ظاهر فریب مذاکره) ما را خلع سلح کردند...
حالا توی قدرت موشکی و قدرت منطقه ای هم دنبال خلع سلاح ما هستند!
اول حرفشو مطرح میکنند!
بعد مذاکرات پنهان(که وزارت خارجه اسمشو می گزاره رایزنی) انجام می شه!
بعد روزنامه های غربگرا و نخبگان غربگرا ،افکار عمومی را اغوا و برمی انگیزند(زمینه سازی می کنند)
و به قول لیدر های اصلاحات با فشار افکار عمومی(فشار از پایین) و چانه زنی از بالا، مذاکرات را ... تحمیل می کنند!
و بعد در سر میز مذاکره آنچه نباید داده شود، داده می شود...
وسپس مذاکره کنندگان در مورد نتایج مذاکرات به ماست مالی می پردازند!
و رسانه ها و نخبگان غربگرا باز هم با اغواگری، دستاوردهای توخالی را برای مردم بزک می کنند و زمینه را برای انتخاب مجدد غربگرایان فراهم می کنند و این سیکل(سیاست همراه با مکر و حیله شیطانی) ادامه دارد!
لازم است از ماجرای حکمیت که با خیانت خواص منافق و جاهلیت عوام به مولا حضرت علی علیه السلام تحمیل شد، درس بگیریم...
امیر مومنان حضرت علی(علیه السلام) می فرمایند: «لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر و العلم بمواضع الحق» یعنی ماندن در کنار حق بصیرت و صبر می‌خواهد...
امام خامنه ای: "اگر من بخواهم يك توصيه به شما بكنم، آن توصيه اين خواهد بود كه بصيرت خودتان را زياد كنيد؛ بصيرت. بلاهائى كه بر ملتها وارد ميشود، در بسيارى از موارد بر اثر بى‏بصيرتى است.»
.
.
.
خدا استاد رحیم پور را حفظ فرماید که از جمله عمارهای ولایت می باشند
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
آقاسید عزیز این دفعه با اون دفعه فرق می کنه
این دفعه دیگه اگر سرمان بالای دار برود نمی گذاریم برجام موشکی را برما تحمیل کنند
اگر سر بسر تن به کشتن دهیم
از آن به که کشور به دشمن دهیم
همه مسئولان هم بدانند این مطلب را
ما فقط از رهبر حرف شنوی داریم و کاری به عمرو و زید نداریم
Iran, Islamic Republic of
استاد مي فرمايند"همان طور که انرژی هسته‌ای که حق مسلم ما بود را دادند بی آنکه دیوار‌های تحریم ترک بخورد و دلار‌های نفتی به کشور بیاید حالا می‌خواهند موشک‌ها را بدهند تاکشور بی دفاع شود و نهایتا ایران را به یک لیبی و سوریه دیگر تبدیل کنند."
استاد گرامي لطفا بطور شفاف بگوييد اينهايي كه مي گوييد اين كار را كرده اند چه كساني هستند لطفا نام ببريد تا مردم بدانند كه بايستي چكار كنند و تكليفشان را مشخص نمايند. زيرا كلي گويي و مبهم مشكلي را حل نمي كند.
حسین
Iran, Islamic Republic of
خوب مشخصه ،دولت فعلی
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
یعنی در ایران کسی هست که نداند چه کسانی این کار ها را کردند
چه کسانی برجام را یکطرفه و بدون رعایت نه شرط رهبری اجرا کردند
چه کسانی مرکز اراک را بتن کردند
چه کسانی ده تن مواد غنی شده را به اسم صادرات تحویل دشمن دادند
و....
Iran, Islamic Republic of
سلام به هموطن گرامی
شماهم حق داری منظوراستاد راندانی انقدر توبرجام ازسیب وگلابی گفتند که نچیده پرتقال فروش گم شد
شفاف ترازاین را بامراجعه به روزنامه ی ایران وشرق متوجه می شوید...
صبح بدون تحریم ...
انضای تضمینی کری...
و...
عمار
Iran, Islamic Republic of
-ایکاش در انتخاباتها مرسوم شود کاندیداها برنامه چهارساله بدهند وفقط شعار ندهند.
-ایکاش مرسوم میشد بجای کوبیدن هم در انتخابات سعی میکردند رقیب خود را با برنامه آبادانی قوی تر از میدان بدر کنند ونه با ناسزا وتهمت.
-ایکاش مرسوم میشد نهادی فراجناحی وفراقوه ای در کشور تشکیل شود که ناظر ومطالبه گر همه منتخبین باشد .وهر از چندی وعده های داده شده را به منتخبین یادآوری وخواستار عمل به آنها شود ودر صورت تخطی بازخواست کند.
-ایکاش درکشور ازغدی ها وسلیمانیها زمام امور را دست میگرفتند ومنافع مردم را برمنافع شخصی وجناحی ترجیح میدادند.
-ایکاش
محب
Iran, Islamic Republic of
ایکاش لازم نیست استاد ازغدی برای دوره بعدی ریاست جمهوری کاندید بشه
این گوی و این میدان
Iran, Islamic Republic of
لطفا این خط را هرکه میفهمد ترجمه کند{مثلا من خودم ۲۰ بار وصیت نامه نوشتم و الان هم در خطر هستم با این وجود این‌هایی که حقوق‌های نجومی می‌گیرند جزو مردم نیستند.}
Iran, Islamic Republic of
استاد رحیم پور چندین بار از طرف صهیونیستها تهدید به ترور شده اند مفهوم این است .
Iran, Islamic Republic of
توهم توطئه
Iran, Islamic Republic of
تفسیر...من جزء مردم هستم من با. اینکه مسئوول هستم حقوق نجومی نمی گیرم وظیفه ام را درست انجام می دهم وچون زبان سرخ دارم مراتهدید می کنند لذا 20 باروصیت نامه نوشتم...واماده ی مرگ هستم...
امید
Iran, Islamic Republic of
خیال پردازی و حرف زدن دبی وامارات وعربستان ببنید که چکار کرده اند چه پروژه های که اجراکرده چه رفاهی برای ملتشان شماها فقط حرف بزنید......
United States
....
Iran, Islamic Republic of
شما که ادعای اصولگرایی اسلامی دارید واقعاً { انرژی هسته ای را دادند، می خواهند موشک ها را هم بدهند}! اگر اینگونه است چرا کفن نمیپوشید و بخیابان نمی آیید یا فقط بلدید حرف بزنییییییییییییییییییییید؟
Iran, Islamic Republic of
به وقتش کفن هم می پوشیم برادر
اگر احساس کنیم برجام موشکی جدیه کفن هم می پوشیم
Iran, Islamic Republic of
اگر احساس کنم در حال رفتن به سمت برجام موشکی هستند مطمئن باش دست از همه چی میشورم و رسما میام وسط خیابان فریاد میکشم. رسما میام .ماسک سبز و بنفش نمیزنم .با سربند "یاحسین" میام . کفن هم میپوشم و میام. از هیچی هم نمیترسم.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
باسلام و احترام
اين مشكلات و دردها را تقريبا همه مي‌دانيم لطفا راهكار ارائه دهيد و بفرماييد چطور مي‌توان بر اين افراد غالب شد تا به سرنوشت كشورهاي مانند يمن، سوريه و... نرسيم
Iran, Islamic Republic of
ممنون از این شهامت و ایمان ...
Iran, Islamic Republic of
وصیتنامه های بیست باره شما!یک مسلمان هرساله باید یک وصیتنامه بنویسد و یا همان مطالب را تجدید کند.ثانیا منظورازبعضی مردم حرف مفت میزنند چه کسانی هستندکه حق بعض دیگررا پایمال میکنند واصولا ان حقوق چیست که مردم دارای آن حق هستند.
Iran, Islamic Republic of
واقعا خجالت آوره که هم جنس بازان ودیوانگان بر صلح وجنگ در منطقه حکم میکنند وامصیبتا
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرف مردان مرد.مرگ با عزت از زندگی ننگین بهتر است.
Iran, Islamic Republic of
استاد عزیز شهادت لیاقت می خواهد ونصیب وقسمت هر کسی نمی شود.
ناهید
Iran, Islamic Republic of
بروید سوریه ......عراق اگر راست میگید
Iran, Islamic Republic of
مگر تا حالا کی رفته است؟!!!!!!!!!!!!!!!! شما!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
من المومنین رجال صدقواما عاهدواالله ومنهم من ینتظر
وما بدلوا تبدیلا...
ماندن وزبان سرخ وسرٍسبز داشتن هم ,هم پایه ی شهادت است
وگفتار ونوشتارعالم ازخون شهید برتر دانسته شده
Iran, Islamic Republic of
دقیقا آنهایی که زبان سرخ بر سر ضد انقلاب و اسلام دارند همیشه باید منتظر شهادت هم باشند.
ایشان جهادگر پشت خط در جهت بصیرت زائی هستند.
امین
Iran, Islamic Republic of
من نظرها را که بررسی می کنم احساس می کنم یک طیف خاصی فقط چون آقای ازغدی بیان کننده مطالب هستند منفی زده اند تا این را القا کنند که مردم مخالف نظرات ایشان هستند و مردم با ایشان میانه خوبی ندارند. این در حالی است که خیلی از مطالب واقعیتی استکه رخ داده و قابل لمس است و نیازی به تحلیل و بررسی نیست و منفی دادن به این موضوعات هیچ منطق عقلایی ندارد. منصف باشیم.
Iran, Islamic Republic of
یک سوال ایاشما به همسایه ی خود رسیدگی می کنید یا خانواده خود چرا سرمایه مردم به کشور دیگر برود مردم از گرسنگی دارند می میرند
امین
Iran, Islamic Republic of
اگر شما ببینید خانه همسایه تان آتش گرفته و هرآن احتمال سرایت به خانه شما را دارد چه می کنید؟ نمی روید از ابزارهای آتش خاموش کن خود و هر امکان دیگری برای خاموش کردن خانه همسایه استفاده کنید؟ این کار در مرحله اول به خاطر خانواده خودتان است!!!!!!!!!!!!!!!
United States
یعنی آسانسورهایش اینقدر خلوت است؟؟و یا در آسانسور اختصاصی؟؟حالا نفرمودی در حال حرکت یا ایستا؟؟اینکه خیلی مشکل است. وایساده . خداجوونمرگت کنه ترامپ ...
محمد
Iran, Islamic Republic of
راستی اگر این انسانهای مدبر در کشور نبود ند چی می شد؟