سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
اهالی نسه کوه مدرسه دار شدند

پایان کابوس عبور طنابی دانش آموزان از رودخانه

شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۲
کد مطلب: 609265
رئیس اداره آموزش وپرورش عشایر چهارمحال وبختیاری گفت: مدرسه "شهدای مدافع حرم" در روستای نسه کوه آماده شده است و 3 دانش‌آموز ساکن این روستا دیگر نیازی به عبور خطرساز از رودخانه خروشان را ندارند.
پایان کابوس عبور طنابی دانش آموزان از رودخانه
به گزارش جهان نيوز،حاتم خالدی بیان کرد: بعد از ماه‌ها تلاش، مدرسه روستای نسا کوه با کمک معلم جوان "علی تیرگیر" افتتاح شد، این مدرسه در شیفت بعدازظهر برای سه دانش‌آموز فعالیت می‌کند.

وی افزود : هم‌اکنون با تلاش‌های این معلم جوان مدرسه "شهدای مدافع حرم" روستای نسه کوه آماده شده است و سه دانش‌آموز ساکن این روستا دیگر نیازی به عبور خطرساز از رودخانه خروشان ندارند بلکه در مدرسه‌ای که توسط معلمشان ساخته شده است مشغول به تحصیل هستند.

رئیس اداره آموزش وپرورش عشایر خاطرنشان کرد: احداث 3کیلومتر جاده، تامین لوازم التحریر وپوشاک، تجهیز کلاس درس، ایمن کردن و تقویت سیم بوکسل وجایگزین کردن گهواره فلزی به جای طناب را از دیگر اقدامات انجام شده توسط اداره آموزش و پرورش عشایر واین معلم جوان برشمرد.

به گفته خالدی، محرومیت این روستای دور افتاده از آب، برق و گاز همگی تامین شده است.

-
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *