پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

آغاز رقابت ۷ کاندیدای شهرداری تهران ازفردا

شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب: 609172
سخنگوی شورای شهر تهران از آغاز تشریح برنامه‌های کاندیدای شهرداری تهران در جلسه فردا خبر داد و گفت: از میان این تعداد دو تعیین می‌شوند که در نهایت یک نفر در روز 23 اردیبهشت ماه به عنوان شهردار تهران انتخاب می‌شود.
آغاز رقابت ۷ کاندیدای شهرداری تهران ازفردا
به گزارش جهان نيوز، علی اعطا در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه طبق برنامه ریزی‌های انجام شده از فردا یکشنبه 4 کاندیدای شهرداری تهران می‌بایست برنامه‌های خود را برای اعضای شورای شهر و اصحاب رسانه تشریح کند، اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی‌ها، فردا سه کاندیدا از ساعت 8 صبح تا 18 عصر برنامه‌های خود را در دو ساعت تشریح می‌کنند.

وی گفت: برای هر کاندیدا دو ساعت وقت در نظر گرفته شده است که یک ساعت برای ارائه گزارش و یک ساعت هم برای پرسش و پاسخ اعضای شورای شهر در نظر گرفته شده است.

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه در روز دوشنبه نیز 3 کاندیدای باقیمانده از ساعت 8 تا 16:30 به تشریح برنامه‌هایشان می‌پردازند، گفت: نهایتا در روز سه شنبه اعضای شورای شهر از میان 7 کاندیدای باقیمانده دو نفر را به عنوان گزینه نهایی انتخاب می‌کنند که از میان این دو نفر در روز 23 اردیبهشت ماه به عنوان شهردار تهران انتخاب می‌شود.

وی با بیان اینکه در فضای مجازی نامه‌ای مبنی بر انصراف انصاری لاری یکی از کاندیداهای شهرداری تهران منتشر شده ، اما هنوز وی نامه رسمی کناره‌گیری خود را به شورای شهر ارائه نکرده است، تصریح کرد: پیش از این یکبار انصراف انصاری لاری در فضای مجازی مطرح شد که این انتشار نامه یک روز قبل از دیدار اعضای کمیته پنج نفره با وی بود و در روز جلسه نیز انصاری لاری صحبتی از استعفا نکرد و قرار شد که در جمع کاندیدا باقی بماند.

اعطا با بیان اینکه از روز سه شنبه تا یکشنبه 23 اردیبهشت ماه که شهردار از میان دو گزینه نهایی انتخاب می‌شود، برنامه‌ها و نظرات تیم کارشناسی شهردار آینده در کمیسیون‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد، گفت: آشنایی اعضای شورا با تیم شهردار آینده به معنای رأی اعتماد نیست، بلکه بحث این است که شورا مخالفتی نداشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *