شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

​جلسه مجلس درباره"تحقیق و تفحص بیمه ایران"

شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب: 609170
نماینده مردم جهرم در مجلس از برگزاری جلسه بین رؤسای کمیسیون اقتصادی مجلس، بیمه ایران و طراح" طرح تحقیق و تفحص" این بیمه در مجلس خبر داد.
​جلسه مجلس درباره"تحقیق و تفحص بیمه ایران"
به گزارش  جهان نيوز، محمدرضا رضایی‌کوچی نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح تحقیق و تفحص از بیمه ایران، اظهار داشت: طرح مذکور تقدیم هیئت رئیسه شده و برای بررسی به کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ارجاع شده است.

وی با بیان اینکه قرار است جلسه‌ای سه جانبه در کمیسیون اقتصادی با حضور رئیس بیمه ایران، رئیس کمیسیون اقتصادی و بنده به عنوان طراح این تفحص تشکیل شود، افزود: این جلسه هفته آینده و به منظور بررسی محورهای تحقیق و تفحص برگزار می‌شود.

نماینده مردم جهرم در مجلس با تاکید بر اینکه 50 درصد بازار بیمه کشور در اختیار بیمه ایران است، گفت: بیمه‌ها در قبال وجهی که از مردم دریافت می‌کنند نسبت به بیمه‌گزاران مسئول هستند و باید خدمات را به‌موقع به آنها ارائه دهند. تأخیر در ارائه خدمات از سوی مسئولان بیمه ایران به بیمه‌گذاران و همچنین موضوع واگذاری نمایندگی‌های این بیمه مهمترین محور تحقیق و تفحص است.

رضایی‌کوچی با بیان اینکه تحقیق و تفحص از بیمه ایران به قوت خود باقی است، تصریح کرد:‌ پس از برگزاری جلسه سه جانبه و رفع ابهامات در مورد تحقیق و تفحص از بیمه ایران، با ارائه مجدد آن به هیئت رئیسه برای بررسی در صحن علنی پارلمان، تصمیم‌گیری می‌شود.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *