جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
فاش شدن یک تجاوز جنسی دیگر در انگلیس

اقدام شوم پسر 12 ساله با دختر 5 ساله

شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب: 609106
اعترافات تکان دهنده پسر 12 ساله ای در پی تجاوز به دختر 5 ساله ای در انگلیس ماجرای تعرض و تجاوز در این کشور را وارد مرحله بحرانی کرده است.
اقدام شوم پسر 12 ساله با دختر 5 ساله
به گزارش جهان نيوز به نقل از رکنا، نوجوان 12 ساله ای به اتهام تجاوز به دختربچه 5 ساله همسایه شان باید برای رسیدگی به جرم اش در دادگاه همپشر انگلیس حاضر شود.

مادر قربانی بعد از شنیدن این اعتراف تکان دهنده در شرایط روحی بدی بسر می برد. این جرم در خانه این پسر در ماه آگوست سال گذشته رخ داده است. یک سال پیش وی در زمان وقوع جرم 12 سال سن بیشتر نداشته و نام اش به دلایل قانونی فاش نشده است.

بیانیه ای دردناک از سوی مادر قربانی منتشر شده که در آن گفته است: "با وقوع این اتفاق هم من و هم پدرش شرایط ناگواری داریم. احساس می کنم قلب ام تکه تکه شده است. فکر می کنم من باعث شدم دخترم مورد تجاوز قرار بگیرد. دیگر لحظه ای دخترم را از خودم دور نمی کنم.

پس از رسانه ای شدن این خبر موجی از نارضایتی ها در بین مردم و در میان کاربران انگلیسی ایجاد شده است و فضای فعلی را بحرانی جلوه می دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *