پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

زود است درمورد موفقیت در جام ملت‌ها حرف بزنیم

جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۶
کد مطلب: 609054
کارشناس فوتبال کشورمان گفت: ایران در گروه خوبی در جام ملت‌های آسیا قرار گرفته، اما الان زود است در مورد موفقیت در این مسابقات حرف بزنیم.
به گزارش جهان نيوز، امیر حاج‌رضایی در گفت‌و‌گو با تسنیم درباره قرعه‌کشی مسابقات جام ملت‌های آسیا و همگروهی تیم کشورمان با تیم‌های عراق،‌ یمن و ویتنام اظهار داشت: ایران در گروه خیلی خوبی قرار گرفت. ما تیم خوبی داریم و جامعه ایرانی هم از این تیم توقع دارد تا قهرمان مسابقات جام ملت‌ها شود، اما تا آن زمان برخی موارد باید اتفاق بیفتد.

وی در مورد اینکه «آیا به نظرش تیم ایران می‌تواند طلسم چندین ساله قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را بشکند یا خیر؟»، گفت: ما باید ببینم در جام جهانی و همچنین در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا چه نتایجی کسب خواهیم کرد و اینکه آیا سرمربی تیم ملی را حفظ خواهیم کرد یا نه. به نظرم از الان خیلی زود است در مورد جام ملت‌های آسیا و موفقیت در این مسابقات صحبت کنیم.

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص بحث تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش و باقی ماندن او روی نیمکت ایران در جام ملت‌های آسیا،‌ تصریح کرد: این موضوع به نظر فدراسیون فوتبال بستگی دارد و ما باید ببینیم تیم‌مان در جام جهانی چه نتایجی کسب خواهد کرد. به اعتقاد من از الان زود است در مورد مسابقات جام ملت‌های آسیا در سال 2019 صحبت کنیم و باید کمی صبور باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *