جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۸

چقدر از پول زلزله زده ها در حساب سلبریتی هاست؟

پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب: 608886
نماينده مردم كرمانشاه در مجلس با توجه به وضعيت نامناسب زلزله‌زدگان از سلبريتي‌ها درخواست كرد هر چه سريع‌تر وضعيت پول‌هاي جمع‌آوري شده را تعيين تكليف كنند.
چقدر از پول زلزله زده ها در حساب سلبریتی هاست؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از جوان، سيدقاسم جاسمي در مورد كمك‌هاي مردمي جمع‌آوري شده براي زلزله‌زدگان كرمانشاه با انتقاد از اينكه كمك‌هاي مردمي هنوز تعيين تكليف نشده است، گفت: بر اساس گزارش ارائه شده از سوي استاندار كرمانشاه در نشست مشترك با اعضاي كميسيون اصل 90 و نمايندگان استان كرمانشاه 63 ميليارد تومان كمك‌هاي مردمي در اختيار هلال‌احمر، 2 تا 5/2 ميليارد تومان كميته امداد، 3 ميليارد و 200 ميليون تومان زيباكلام، 5/8 ميليارد تومان علي دايي و 5 ميليارد و 200 ميليون تومان خانم كلباسي قرار دارد.

نماينده مردم كرمانشاه در مجلس شوراي اسلامي با توجه به وضعيت نامناسب زلزله‌زدگان از سلبريتي‌ها درخواست كرد هر‌چه سريع‌تر وضعيت پول‌هاي جمع‌آوري شده را تعيين تكليف كنند و افزود: استاندار معتقد بود زيباكلام طرحي را ارائه كرده و هنوز عملياتي نشده است؛ وي به دنبال اجراي سيستم فاضلاب در يك روستا و همچنين راه‌اندازي شبكه برق سلول‌هاي خورشيدي در روستاهاست كه هزينه زيادي مي‌طلبد و هنوز اقدامي در اين ارتباط انجام نشده است.

وي افزود: بر اساس اظهارات استاندار، علي دايي تاكنون كار خاصي انجام نداده و خانم كلباسي حدود 52 خانه را شناسايي کرده و قرار است بعد از پرداخت تسهيلات بازسازي هزينه باقي مانده را پرداخت كند و البته در مجموع اين كمك‌ها نسبت به اقداماتي كه بايد در مناطق زلزله‌زده انجام شود، كافي نيست.

نماينده مردم كرمانشاه در مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: با توجه به وضعيت نامناسب زلزله‌زدگان از سلبريتي‌ها درخواست و تقاضا داريم هر‌چه سريع‌تر وضعيت پول‌هاي جمع‌آوري شده را تعيين تكليف كنند تا با آنها بتوان وضعيت نابسامان زلزله‌زدگان را سامان بخشيد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Kingdom
به سلبریتیها چه مربوطه ؟ اونها طرفدارانشون پول دادن تا هر کجا که دوست دارند خرج کنن!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ....
France
...
کاربر محترم . با تشکر. بیشتر مطالعه و با کارشناسان فن گفتگو کنید. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
این بنده خدا طعنه زده نباید نمره منفی داد ولی مطلبی دارم امید کمی دارم نشر بدید: فکر می کنید وقتی توی مملکت ما این جور سوء استفاده ها و دیگر اختلاس ها و ... رخ می ده کی مقصره؟ یکی میگه دولت یکی میگه مجلس یکی میگه فرهنگ ولی اگر هر دولتی بیاد هر چقدر کار فرهنگی و ارشاد و قانون گذاری سخت و ... بکنیم و... بالاخره توی 80 میلیون انسان 80نفر پیدا میشن که کار فرهنگی روشون اثر نگذاره و دولتمردها هم نتونن ذاتشون را تشخیص بدن و پست های بالا بهشون بدن. اینجا قوه قضاییه باید مقتدر باشه. اگر اقتدار از قوه قضاییه ببینن و اگر از تخلفات مالی کوچک نگذرن و قاطعانع برخورد بکنن مطمئن باشید مشکل حل میشه. الان توی کشورهایی که اختلاس کمه واقعا آدم فاسد ندارن؟ اونها هم دارن ولی ترس از مجازات نمیگذاره کاری بکنن ولی مملکت ما تا اختلاس گر پیدا میشه بسیاری از مقامات و حتی مردم حمایت می کنن و سیاسی میشه و از طرفی قوه قضاییه هم ضعیف عمل می کنه وگرنه با اختلاس 3000میلیاردی و 8000میلیاردی باید هزار نفر مفسد فی الارض شناخته و اعدام می شدن. من از روی سیری حرف نمی زنم من کارم با مجرمین و این جور افراده
Iran, Islamic Republic of
زیباکلام و دهکده امیدش=خیالبافی خیالی کرد.
صالح
Iran, Islamic Republic of
من به دغدغه این بزرگان که دوست دارند یک کار اساسی رو انجام بدن، احترام میذارم. اما فکر میکنم در شرایط بحرانی کنونی که مردم نیازمند غذا و سرپناه هستند، ایده ال اندیشی خطاست و باید هرچه سریعتر حداقل های یک زندگی انسانی رو برای این اسیب دیدگان هموطن مهیا کرد.ضمنا سلبریتی ها بدونن که مردم به اونا اعتماد کردند و درست یا غلط، باید پاسخ گوی این اعتماد مردم باشند.
هموطن
Iran, Islamic Republic of
سود حاصل از این پول ها به جیب کی میره
Iran, Islamic Republic of
قوه قضاییه باید پرداخت سود به این حسابها و گرفتن وام بابت امتیاز این حساب ها را ممنوع کنه
Italy
لینک نرم افزار بله ناقصه