چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۳

دادگاه آمریکا،ایران را به ۶میلیارد دلار محکوم کرد

سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۶
کد مطلب: 608744
دادگاهی در آمریکا با ادعای واهی دخالت در حادثه ۱۱ سپتامبر، ایران را به ۶ میلیارد دلار غرامت محکوم کرد
دادگاه آمریکا،ایران را به ۶میلیارد دلار محکوم کرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از الجزیره، یک قاضی آمریکائی ایران را با ادعای دخالت در حادثه ۱۱ سپتامبر سال ۲۰۰۱ میلادی و ماجرای حمله به مرکز تجارت جهانی درشهر نیویورک به پرداخت بیش از ۶ میلیارد دلار غرامت متهم کرد.

علیرغم اینکه وی مدعی است ایران به هواپیماربایان آموزش هائی داده است، اما به گزارش الجزیره تحقیقات رسمی در آمریکا تا کنون هیچ شاهدی درباره دخالت های ادعائی تهران در این حادثه نیافته است.

بر این اساس، «جورج بی دنلیز» (George B Daniels) قاضی دادگاهی در جنوب نیویورک؛ دولت ایران، سپاه پاسداران و بانک مرکزی را مسئول کشته شدن بیش از هزار نفر در حمله تروریستی یازده سپتامبر دانسته است.

بر اساس حکم صادره از سوی وی، ایران باید ۱۲.۵ میلیون دلار به ازای هر همسر بازمانده از این ماجرا، ۸.۵ میلیون دلار برای والدین هر قربانی، ۸.۵ میلیون دلار به ازای هر فرزند و نیز ۴ میلیون و ۲۵۰ هزار دلار به ازای هر برادر یا خواهر قربانیان این ماجرا پرداخت کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Canada
وقتى با همه دنيا سر جنگ داريد اينم ميشه نتيجه اش
Iran, Islamic Republic of
بنظرت آمریکا اراجیف نمیگه ؟
بنظرت آمریکا دلایل محکم و غیر قابل انکار در ارتباط ایران با 11 سپتامبر دارد؟
بنظرت اینکه میگن "آمریکا خودش پشتیبان این عملیات بوده و در اصطلاح نظامی میگن یک False flag بوده" یعنی چی ؟
بنظرت مقدار بسیار زیادی از اطلاعات و فیلم موجود در اینترنت درباره 11 سپتامبر و ارتباط دادن آن به آمریکا و سرویس های مخفی چه معنی دارد؟ قابل توجه اینکه این حجم گسترده اطلاعات کار ایران و ... هم نیست.
بنظرت آمریکا راست میگوید ؟
آیا میدانی آمریکا ید طولایی در عملیات های False flag دارد و نمونه آن حمله به بندر پرل هاربر بوده!
آیا میدانی 11 سپتامبر بهانه شروع "نظم نوین جهانی" است ؟
رادمان
Iran, Islamic Republic of
آمریکا فردا هم به یه قاضی سفارش میکنند یه صد میلیارد دلار ایران و محکوم کنه ولی اگه دزدای کشور پول دولت را نبرند اونجا سرمایه گزاری کنن از کجا میخواد ببره ماهم به یکی از این همه قاضی که داریم میگیم هزار میلیارد دلار آمریکا را محکوم کنه وباید غرامت بده ما میگیم این به اون در