جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳

نتانیاهو: دنبال جنگ با ایران نیستیم

سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۸
کد مطلب: 608708
در حالی که کارشناسان مسائل نظامی، از جمله کارشناسان صهیونیست به ناتوانی رژیم اشغالگر قدس در اقدام نظامی علیه ایران اعتراف کرده‌اند، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه گفت به دنبال جنگ با ایران نیست.
نتانیاهو: دنبال جنگ با ایران نیستیم
به گزارش جهان نيوز، «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه، یک روز بعد از راه‌اندازی یک نمایش تبلیغاتی علیه ایران در مصاحبه با شبکه خبری «سی‌ان‌ان» گفت به دنبال جنگ با ایران نیست. 

نتانیاهو در پاسخ به این سوال که آیا رژیم صهیونیستی آماده جنگ با ایران است گفت: «هیچ‌کس به دنبال این نوع تحول نیست. ایران، طرفی است که دارد قواعد بازی در منطقه را تغییر می‌دهد.»
بسیاری از کارشناسان، از جمله کارشناسان در رژیم صهیونیستی به ناتوانی‌های این رژیم در اقدام علیه ایران اذعان کرده‌اند. 

به عنوان مثال، «ایهود اولمرت» روز یکشنبه در کنفرانس سالانه روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» با اشاره به حمله سال 2007 به سوریه گفت: کاری را که توانستیم با سوریه بکنیم نمی توانیم با ایران انجام دهیم.

وی که رژیم متبوعش تنها دارنده سلاح هسته ای در منطقه غرب آسیا است، افزود: «ما در سوریه این نیروگاه را نابود کردیم و می دانستیم که بازسازی آن زمان می برد. در مورد ایران فاصله بسیار دورتر و سایت های آن در مکان های مختلفی که عمدتا در زیر زمین قرار دارد، پراکنده است. توان اسرائیل برای نابودی این قابلیت های هستهای بسیار کمتر است و مستلزم قابلیت های متفاوتی است که ما فاقد آن هستیم.»

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
می دونم، دنبال ساخت پناهگاه هستی! ولی بدون که از چنگال شیران حزب الله جون سالم بدر نخواهی برد!
Iran, Islamic Republic of
ولی ما دنبال نابودی شما متجاوزان اشغالگر بچه کش ضد دین هستیم. شمارش معکوستان خیلی وقتهاست شروع شده.
Iran, Islamic Republic of
اما ما دنبال نابودی شما صهیونیست ها هستیم.