پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱

عقب نشينی کاخ سفيد از ادعای هسته‌ای ضد ايران

سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب: 608616
در تازه ترين بيانيه کاخ سفيد درباره ادعاهای بنيامين نتانياهو درباره فعاليت هسته ای ايران ، کاخ سفيد از طرح اين اتهام به آرامي عقب نشينی کرد.
عقب نشينی کاخ سفيد از ادعای هسته‌ای ضد ايران
به گزارش جهان نيوز، آسوشيتدپرس گزارش داد؛ در تازه ترين بيانيه کاخ سفيد درباره ادعاهای بنيامين نتانياهو درباره فعاليت هسته ای ايران، کاخ سفيد از طرح اين اتهام که ايران برنامه  تسليحات هسته ای فعال خود را حفظ کرده است به آرامی عقب نشيني کرد.

در اين بيانيه اعلام شد اين اسناد در واقع نشان مي دهد که ايران قبل از توافق هسته اي سال 2015  برنامه فعال تسليحات هسته اي داشت.

به موجب اين گزارش  در بيانيه ای که روز دوشنبه توسط سارا سندرز سخنگوي کاخ سفيد براي خبرنگاران ارسال شده آمده است بسته اي از اسناد ايران که توسط اسرائيل منتشر شده با آنچه آمريکا از سالها پيش درباره ايران مي دانسته است،  مطابقت دارد. 

در نسخه اصلاح شده اظهارات سارا سندرز که بر روي وب سايت کاخ سفيد قرار گرفته آمده است ايران چنين برنامه ای «‌ داشته است». کاخ سفيد مشکل پيش آمده را ناشي از « خطاي دفتری »‌ اعلام کرده است.

منبع:خبرگزاری صداوسیما
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *