جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۷
​هشدار اصلاح‌طلبان به اعضای شورای شهر

آرمان: سرنوشت شورای اول را تکرار نکنید/ تاج‌زاده سرلیست مردودین شد/ عصر تنگ نظری گذشته

سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۸
کد مطلب: 608543
روزنامه آرمان در یادداشت روز خود نوشت: عملکرد شورای اول به گونه‌ای بود که مردم روی خوش به اصلاح‌طلبان نشان ندادند.
گروه سیاسی جهان نيوز: با عملکرد بسیار ضعیف شورای شهر پنجم، اصلاح‌طلبان به تکاپو افتاده و همواره هشدار و اخطار می دهند که با این دست فرمان به ناکجا آباد خواهید رفت و سرنوشت خود در شورای شهر اول و دوم را تکرار می کنید.

در همین رابطه «نعمت احمدی» از فعالان اصلاح طلب در یادداشت اول روزنامه اصلاح طلب آرمان نوشت: شورای شهر پنجم شباهت زیادی به حکایت شورای شهر دوم دارد. عملکرد شورای اول به گونه‌ای بود که مردم روی خوش به اصلاح‌طلبان نشان ندادند و قهر با صندوق رأی، سرنوشت اداره شهر تهران و پارلمان شهری را یکدست به جناح راست سپرد. 

وی افزود: مصطفی تاجزاده شاخص‌ترین چهره اصلاح‌طلب با همه نام و آوازه خود سرلیست مردودین شد و حضور وی در شورای شهر بستگی به خروج یکی از اعضای شورای منتخب دوم داشت.

این فعال اصلاح طلبان با بیان اینکه اصلاح طلبان شورا غرق در این توهم هستند که می توانند همواره این جایگاه را حفظ کنند، بیان داشت:  پرسش این است، وقتی آقای نجفی بعد از 7 ماه ریاست بر شهرداری تهران به‌هر صورت عطای شهرداری تهران را به لقایش بخشید و آقای محسن هاشمی آمادگی خود را برای اداره شهر تهران اعلام می‌کند، چرا با ذهنیت اعضای شورای دوم شهر تهران، مردم این شهر را از مدیری کاربلد و آشنا با مدیریت کلانشهری مانند تهران محروم می‌کنید؟

احمدی همچنین با بیان اینکه شورا «از ورود آقای چمران به جمع اعضای اصلی هراسی نداشته باشید»، گفت: کاری کنیم که مردم باور کنند عصر تنگ‌‌نظری گذشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مردم چهل سال به دو حزب اصول گرا واصلاح طلب فرصت دادن ونتیجه این شرایط سخت برای مردم شده است ...
Iran, Islamic Republic of
درست است و برای خروج از وضع موجود ضلع سوم مردمی شبیه احمدی نژاد ضروریست
Iran, Islamic Republic of
ولی وجدانا مدیریت 33 سالش در بست دست جریان چپ-اعتدال و اصلاحات بوده
Iran, Islamic Republic of
عصر تنگ نظری گذشته است؟!!!
تازه شروع گشته است
که مغول هم در این فلسفه شان در ماند
Iran, Islamic Republic of
داداش من جدیدا از عشق عطسه رسیدم به عشق سکسکه
اگر تو هم مثل منی دوبار بگو (با مد و تشدید)
تو فکر کردی بچه زرنگ تیرونی
اگه سکسکه نشدی
محمد
Iran, Islamic Republic of
ببینید، اصلاح طلبان امروز، فرزندان مشروطه طلبان دیروزند. ادعای آزادی طلبی و آزادیخواهی مشروطه طلبان، گوش فلک را کر کرده است. تمام صفحات روزنامه های آن دوره مشحون از افاضات آقایان مشروطه طلب در بیان آزادی است. اما این امر فقط در برخی حوزه ها دیده می شود. وقتی کار به منافع شخصی می رسد، همین افراد تبدیل به خونخوارانی مهیب و آدمکشانی بی بدیل می شوند که قتل سردار ملی و سالار ملی توسط مشروطه طلبان، تنها گوشه ای از فضاحت آن دوران است...
Iran, Islamic Republic of
خدا آخر و عاقبت این مملکت و این مردم را بخیر کند ...