پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

صداي ابطحي هم از كابينه روحاني درآمد!

سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۲۸
کد مطلب: 608532
رئيس جمهور از وزرايش ناراضي است و اين موضوع را حتي در سخنراني‌هاي عمومي نيز بيان كرده است.
صداي ابطحي هم از كابينه روحاني درآمد!
به گزارش جهان نيوز،  محمدعلي ابطحي به اين نارضايتي واكنش نشان داده و گفته به جاي گلايه علني، كابينه را ترميم كند. او در كانال تلگرامي‌اش نوشته: «آقاي روحاني به جاي گلايه‌هاي علني از وزرايش، باید هرچه سریع‌تر كابينه‌اش را ترميم كند.

همان‌که رهبران اصلاح‌طلب از ابتدا در مورد اين چينش كابينه ابراز نگراني مي‌كردند. » ابطحي در عين حال نگران است نيروهايي كه او آنها را معتقد به شعارهاي روحاني مي‌داند در اين ترميم حذف شوند. نيروهايي كه به نظر او اقليت هستند و اين يعني كه از نظر ابطحي اكثريت كابينه روحاني به شعارهاي او معتقد نيستند! اشاره ابطحي را مي‌توان در چارچوب ادعاي هميشه اصلاح‌طلبان پيرامون كابينه روحاني ارزيابي كرد كه معتقدند از اصلاح‌طلبان استفاده نشده است.

او حتي نسبت به آنكه خود روحاني جزو اقليت باورمندان باشد، مردد است: «روحاني در سه سال آينده به كابينه‌اي نياز دارد كه حامي شعارهاي او در ايام انتخابات باشند. البته اگر خودش به آن شعارهاي رأي آور باور دارد. موج کم‌نظیر ناامیدی در جامعه با عمل‌هايي كه متناسب با شعارهاي اقتصادي و سياسي باشد کم‌رنگ مي‌شود. نه با گلايه و سخنراني. او با بيان «ضرب‌المثل جلوي ضرر را از هركجا كه بگيريم سود است. » بيان مي‌كند كه كابينه كنوني را ضرر مي‌داند.

منبع: روزنامه جوان 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *