جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۵
۱۱۵
رئیسی در دیدار صمیمی با دانشجویان:

تمام مالیات تکلیفی آستان قدس را پرداخت کرده‌ایم/ چرا با یقه سفیدهایی که مالیات پرداخت نمی‌کنند برخورد نمی‌شود؟/ خدا نگذرد از آن کسی که ‌شبهه مالیات آستان قدس ‌را در ذهن‌ها ایجاد کرد/ من مفتخرم در طول عمر با فساد،کلاهبرداری و شرارت مبارزه کرده‌ام و می‌کنم

دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۳
کد مطلب: 608479
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه چرا دولت با کسانی که فرار مالیاتی دارند، مقابله نمی‌کند، گفت: چرا با یقه سفیدهایی که مالیات پرداخت نمی‌کنند برخورد نمی‌شود؟
تمام مالیات تکلیفی آستان قدس را پرداخت کرده‌ایم/ چرا با یقه سفیدهایی که مالیات پرداخت نمی‌کنند برخورد نمی‌شود؟/ خدا نگذرد از آن کسی که ‌شبهه مالیات آستان قدس ‌را در ذهن‌ها ایجاد کرد/ من مفتخرم در طول عمر با فساد،کلاهبرداری و شرارت مبارزه کرده‌ام و می‌کنم
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی عصر امروز در دیدار صمیمی با دانشجویان که در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: حضور در جمع دانشجویان، اساتید و بانوان گرامی توفیق است؛ سخنان و دغدغه‌های جمعی از دانشجویان را شنیدیم و این آمادگی وجود دارد که سخنان شما را در جلسه‌های دیگر بشنوم چرا که شنیدن سخنان شما یک نعمت است.

تولیت آستان قدر رضوی با اشاره به ضرورت تدوین راهبرد آستان قدس رضوی گفت: سال گذشته سند تدوین راهبردی آستان قدس نوشته و برای آن بیش از 400 شاخص احصا شده است بنابراین پیشبردی برای همه معاونان وجود دارد تا بتوانند ضعف‌های خود را ببینند و عملکرد خود را ارزیابی کنند.

*استفاده از نیروهای جوان در اولویت است
وی با تأکید بر اینکه استفاده از نیروهای جوان برای ما اولویت دارد، گفت: این موضوع مورد تأکید ما در جلسات مختلف با مدیران مختلف بوده تا بتوانیم از جوانان عزیزانمان در مشهد استفاده کنیم؛ در سخنرانی اول سال گفتم که توجه به نیروهای جوان حتمأ برای ما اولویت است.

رئیسی ادامه داد: نکته دیگر نسبت به مسئله مسئولیت‌های من در بخش‌های مختلف است؛ در سازمان بازرسی کل کشور بوده‌ام و با دولت‌های مختلفی کار کردم که از نظر سلایق سیاسی متفاوت بودند اما همگان معتقد بودند که سازمان بازرسی نگاه منصفانه دارد.

وی با تأکید بر اینکه خط قرمز ما بی‌استناد حرف‌زدن است، خاطرنشان کرد: سه سال بعد از فرمان رهبری، نمایشگاهی در سازمان بازرسی ترتیب داده شد و عملکرد مدیران تمام دستگاه‌های اجرایی برای مدیرانی که می‌خواهند مسائل را بشناسند، به نمایش گذاشته شد، در مورد نمایش عملکرد هیچکس ملاحظه نداشتیم که 5 هزار نفر از مدیران عالی کشور از این نمایشگاه بازدید کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: در حوزه‌های مختلفی غرفه تشکیل دادیم و تمام مشکلات کشور را در ابعاد مختلف و به ویژه با تأکید بر حوزه مفاسد اقتصادی بررسی و اعلام کردیم که نظرات آن اساتید هم‌اکنون موجود است.

*اجرای عدالت و رفع نارسایی را با تمام توان ادامه می‌دهیم
وی اظهار کرد: گاهی اوقات اعلام عمومی مؤثر نیست اما اجرای عدالت و رفع نارسایی را با هر قدرت و توانی ادامه می‌دهیم تا عدالت اجرا شود.

رئیسی با اشاره به اینکه از همکاری نیروهای بسیج با آستان قدس رضوی استقبال می‌کنیم، تصریح کرد: همکاری آستان قدس رضوی و بسیج در همه سطوح می‌تواند مؤثر باشد چرا که بسیج دارای نیروهای دغدغه‌مند انقلابی است و همکاری با آنان برای آستان قدس مفید و مؤثر است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون تلاش کردیم تا کسی بیکار نشود و در این دو سال، یک کارگر بیکار نشد، یک کارمند و یک کارگر آستان قدس رضوی بدون حقوق و عیدی در اسفندماه نبوده است، در کنار آن،تلاش کردیم شغل ایجاد کنیم.

تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: ایجاد جایگاه شغلی از اقدامات ماست که آن را در سطح سه استان خراسان پیگیری می‌کنیم، تاکنون مشاغلی فعال شده است که فعال نبوده‌اند؛ به طور مثال، لایروبی قنات‌های 700 روستا،کشاورزان آن مناطق را فعال کرده است.

رئیسی خاطرنشان کرد: برخی مغازه‌های اطراف حرم را در اختیار کارهای دستی مددجویان کمیته امداد قرار دادیم تا بتوانند کالای تولیدی خود را عرضه کنند؛ حامی بخش خصوصی هستیم، نه رقیب آن.

*ایجاد 2500 شغل از سوی آستان قدس رضوی
وی گفت: بودجه ما یک هزارم دولت است اما از دوسال گذشته بیش از 2 هزار و 500 شغل ایجاد کردیم و در کشور به دنبال این هستیم که در عرصه، اقدام و عمل انجام شود‌.

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: در آستان قدس رضوی اعتقاد به شفافیت دارم که در این راستا، در حدود چهار ماهه اول فعالیت، مجامع عمومی همه شرکت‌های آستان قدس را برگزار کردیم چرا که بیشتر شرکت‌های آستان قدس زیان‌ده هستند و حتی اگر بخواهد واگذار شود، باید به سوددهی برسد و بعد واگذار شود.

*تمام مالیات تکلیفی و ارزش افزوده را پرداخت کردیم
وی با اشاره به موضوع مالیات آستان قدس، افزود: خدا از آن کسی که این شبهه را در اذهان ایجاد کرده است نگذرد، ما تا به امروز مالیات تکلیفی، ارزش افزوده و جمعی خرجی با نظارت سازمان مالیات را پرداخت کرده‌ایم که همه آن‌ها توسط سازمان مالیات ثبت می‌شوند.

رئیسی با اشاره به این موضوع که از جمله گزارش‌های من در ادوار مختلف همین مسئله فرار مالیاتی است، تاکید کرد: بحث آسیب‌شناسی نیست، بلکه سخن از آسیب‌زدایی است.

*چرا با یقه سفیدهایی که مالیات پرداخت نمی‌کنند برخورد نمی‌شود؟
وی متذکر شد: چرا از یقه سفیدهایی که مالیات پرداخت نمی‌کنند نمی‌گویید؟ و نمی‌گویید که چرا دولت با کسانی که فرار مالیاتی دارند و بیشترین درآمد را از حلقوم این مردم بدون پرداخت یک قران مالیات بیرون می‌کشند، برخورد نمی‌کند؟

 عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: می‌گویند برنامه شما کجاست؟ چقدر شما پایان‌نامه با پیشنهادات بسیار عالی دارید؟ خب این پیشنهادات باید اجرا شود اما مجریان کجا هستند؟ آن کسی که باید برنامه توسعه پنجم که مجلس تصویب کرده را اجرایی کند، کجاست؟

وی درباره مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس نیز بیان کرد: هنر مشهد همیشه آمیخته با حکمت بوده است و هنرمندان با کارهای فاخر، مورد حمایت آستان قدس هستند؛ ظرف مدت اخیر، در رواق امام خمینی (ره) سالنی برای «شعر دعبل» ترتیب داده‌ایم.

وی درباره خوابگاه‌های دانشجویی مطرح کرد: مجموعه اقداماتی که در رابطه با ازدواج دانشجویان آغاز شده را ادامه خواهیم داد، اکنون 530 واحد مسکونی برای جوانانی که ازدواج کنند فراهم کرده‌ایم اما به این بسنده نمی‌کنیم و در ارتباط با احداث خوابگاه برای جوانانی که می‌خواهند ازدواج کنند، به دانشگاه فردوسی می‌گوییم زمین از ما و ساختمان از شما.

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: در ارتباط با زائران دانشجو گفتیم که حاضریم مشارکت کنیم، 49 درصد ما و 51 درصد شما، زمین را نیز ما آماده می‌کنیم و وزارت علوم هم امکاناتش را فراهم کند تا امکان زیارتی برای تمام دانشجویان سراسر کشور فراهم شود.

*هیچگاه از توجه به جوانان ضرر نکردیم
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مشورت با بازنشستگان را  باید مدنظر داشت، افزود: استفاده از بازنشستگان باید به‌عنوان چراغ راه اما نه در بخش اجرا؛ برای مثال، 20 ساله بودم که دادستان کرج شدم و امام این زمینه را فراهم کرد و ما معتقدیم که هیچگاه از توجه به جوان‌ها ضرر نکرده و نخواهیم کرد، ریسکش را هم می‌شود پذیرفت و آقا هم در فرمایشات امسال بر این موضوع تاکید داشتند.

رئیسی با اشاره به قضایای دوران انتخابات و همچنین مسائل سال 67 تصریح کرد‌: دو قسمت اخیر پایتخت را دیدید که داعش چه می‌کند، جریان منافقین سال 60 جریان داعش در این روزهاست، 17 هزار نفر را کشتند و بسیاری از مسؤلین را از لبه تیغ رد کردند.

وی افزود: اگر بخواهم مثال بزنم، بسیاری از قاچاقچی‌ها هستند که به چندین هزار نفر می‌رسند و حکمشان معلوم است اما اجرا نشده، یعنی تمام مراحل حکمشان تمام شده و فقط قسمت تصمیم بر اجرای حکم مانده که با برخی‌ها برخورد می‌شود و برخی هم براساس مصلحت منتظر می‌مانند، در آن زمان هم کسانی بودند که تمام مراحل قضاییشان طی شده و حکمشان از لحاظ قانونی روشن بوده است.

وی با اشاره به تهمت‌های اعدام‌های سال 67 گفت: من تعجب می‌کنم کسی این حرف را زد که فرق بین رئیس دادگاه و دادستان را نمی‌دانست؛ این رئیس دادگاه است که حکم را صادر می‌کند و این جزو بدیهیات حقوق است و هر سال اولی حقوقی، آن را می‌داند.

رئیسی خاطرنشان کرد: من در جریان برخورد با نفاق مدعی حقوق مردم بودم و هیچگاه رئیس دادگاه نبودم اما افتخار برخورد با جریان نفاق از آن امام راحل بوده و ایشان به عنوان پیشتاز این راه و قهرمان مبارزه ملی با نفاق است.

تولیت آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: متاسفانه در اذهان و افکار مسائلی را مطرح می‌کنند که شبهه برانگیز است اما باید گفت کدام حکومت اجازه می‌دهد که منافقینی که مردم را به رگبار می‌بستند، آزاد باشند.

رئیسی گفت: یکی از افتخارات این نظام مبارزه با نفاق است و من مفتخرم در طول عمر با فساد،کلاهبرداری و شرارت مبارزه کرده‌ام و می‌کنم و شناخت وظیفه و ایستادگی در راه هدف از وظایف ماست و من آمادگی دارم که در جلسات خصوصی و محدودتری در مورد این موضوع پاسخگو و رفع ابهام کنم.

وی تاکید کرد: ظرفیت بالقوه‌ای در دانشگاه فردوسی وجود دارد که می‌تواند مرجع علمی باشد و دستیابی به مرجعیت علمی امری دست نایافتنی نیست و برای مشهد حقیقتی است که اتفاق می‌افتد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Canada
همه می دونند که تمام مالیات را پرداخت کرده اید.
ولی ماجرا اینه که آن همه پول را به کی پرداخت کرده اید؟
مالیات باید به دولت پرداخت بشه. شما به دولت پرداخت کرده اید؟؟؟
توجه
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم .با تشکر نظریه شما بیشتر بنظر می آید تحت تاثیر فضای رسانه ای تنظیم و ارسال شده است و برای انتشار نیازمند مدرک مستندو مستدل می باشذد.رسا نه ها نمی توانند به ادعاهای بدون مدرک ترتیب اثر دهند اگر شما مدرکی دال بر اثبات ادعای خود دارید ارسال کنید تا اقدام شود . بدیهی است استناد به مطالب دیگر رسانه ها و ادعاها سندیت ندارد. جهان نیوز
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
جناب رئیسی باید مستندات را ارائه نماید ودولت هم باید تایید کندنه مردم .اینکه پشت تریبون سخنرانی کنیم ,من آن کردم واین کردم که نشد استدلال
Iran, Islamic Republic of
.... نه کاسبی هست نه امیدی به بهتر شدن اوضاع فقر و فساد و فحشا در شهر بیداد میکند امار خودکشی در میان جوانان و بزرگ سالها با بالاترین حد خود رسیده است خجالت زده زن وبچه هستیم
جنلی رییسی، مالیات تکلیفی و ارزش افوده رو که پیمانکاران به حساب شما میریزند و شما هم به حساب دولت باید بریزی و مربوط به شما نیست و از جیب شما پرداخت نمیشود.
آیا مالیات عملکرد که از جیب شما هست رو پرداخت کرده اید؟
البته من شخصا سندی ندارم شاید آستان مالیات عملکرد هم میدهد اما چوا ایشان راجع به اون صحبت نکردند شبهه بیشتری ایجاد شد.
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
جزئیات پرداخت مالیات توسط آستان قدس رضوی

به استناد بند الف ماده ۱۳۹ قانون مالیات‌های مستقیم «موقوفات، نذورات، پذیره، کمک‌ها و هدایای دریافتی نقدی و غیر نقدی آستان قدس رضوی، آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) آستانه حضرت معصومه(س) آستان حضرت احمد ابن موسی(ع) (شاهچراغ) آستان مقدس امام خمینی(ره)، مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و سایر بقاع متبرکه از پرداخت مالیات معاف می‌باشند.»

در مورد شرکت‌ها و مؤسسههای اقتصادی وابسته به آستان قدس رضوی نیز بر اساس حکم حکومتی امام راحل(قدس سره) در پاسخ به استفسار تولیت فقید آستان قدس رضوی در مورخه ۱/۲۰/ ۱۳۶۸ «آستان قدس رضوی و شرکت‌ها و مؤسسات وابسته از پرداخت هرگونه مالیاتی معاف می‌باشند.»

متعاقب آن مقام معظم رهبری نیز طی نامه۱/۳۱۲۱۰ مورخه ۱۳/۹/۱۳۹۵ ضمن تاکید بر استمرار نظر امام راحل(قدس سره) مرقوم فرمودند: «در خصوص معافیت مالی آستان قدس و شرکت‌ها و مؤسسات وابسته نظر همان است که قبلاً نیز گفته شده، نظر مبارک امام راحل (ره) نیز بر همین نهج بوده که درآمدهای آستان و شرکت‌ها و مؤسسات وابسته از پرداخت هرگونه مالیات معاف می‌باشند. البته این حکم شامل مالیات های تکلیفی و مالیات بر ارزش افزوده نمی‌باشد، لکن چون فعالیت های اقتصادی باید شفاف و رقابتپذیر باشد، توصیه می‌شود که مالیات شرکت‌ها و مؤسسات برابر مقررات محاسبه و پرداخت و به صورت «جمعی- خرجی» عیناً به آستان برگشت داده شود.»
حلما
Iran, Islamic Republic of
پس اگه سند نداری بیخود تهمت نزن ....
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
بنده در جواب مخالفین آقای رئیسی مطلب فوق را آوردم
تهمت چی ؟!!!مطلب را کامل و با دقت بخوان لطفا
توجه
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز محترم . با تشکر از شما
آیا خواننده محترمی که مدعی صَرف مالیات آستان قدس در انتخابات و دادن شام انتخاباتی شده، مدرک و سندی ارائه داده که نظر ایشون رو چاپ کردین ؟!
Iran, Islamic Republic of
مالیات حقیقی را فقط قشر ضعیف میدهند نه بنگاهی پول وقدرت
توجه
Iran, Islamic Republic of
خوانندگان محترم
جهان نیوز عزیز برای انتشار نظر حقیر که گفتم : حتما آقای رئیسی مالیات رو به دولت پرداخت کرده که رسانه ایش کرده، خواستار ارائه مدرک و سند شده اما نظر خواننده محترمی که مدعی صَرف مالیات آستان قدس در تبلیغات انتخابات شده رو بدون ارائه سند منتشر کرده !
مالیات تکلیفی یعنی چه؟
یعنی مالیات علی الحسابی که آستان قدس از پیمانکارانش گرفته و از حساب اونها کسر کرده به شرط آنکه به حساب اداره مالیات بریزه.

یعنی مالیاتی که پیمانکاران آستان پرداخت کرده نه خود آستان

یعنی اینم میخواست دیگه پرداخت نکنه و مالیات رو از حساب پیمانکار کم کنه و بزار تو جیب خودش ؟؟؟؟!!!! اینم دیگه منت داره

آستان اگر بخواد مالیات بده باید مالیات بر دزآمد رو پرداخت کنه
United States
خود سایت شما یکی از منابع اخبار ثابت نشده و شایعات هستش بعد اومدی به منبع و اسناد یک کامنت گیر دادی؟
این اصلاح گر بودنتونو خیلی دوست دارم! همه قوانین و مقررات باید رعایت بشه اما فقط توسط همسایه (شما بخوانید رقیب یا دشمن )
من
Iran, Islamic Republic of
رئیسی: ما تا به امروز مالیات تکلیفی، ارزش افزوده و جمعی خرجی با نظارت سازمان مالیات را پرداخت کرده‌ایم که «همه آن‌ها توسط سازمان مالیات ثبت می‌شوند.»
رضا
Iran, Islamic Republic of
عزیزم مالیاتی که پرداخت میشه میره به حساب خزانه.یعنی دولت. دقت کن
Iran, Islamic Republic of
میدانند ولی نمی خواهند بگویند. می خواهند هر جوری هست مخالفت کنند.
هاشمی :آقارضا سلام
Iran, Islamic Republic of
آقا رضای عزیز از کجای حرف آقای رئیسی برداشت کردی که مالیات آستان قدس به اداره دارائی پرداخت نمیشه ؟
متن را با دقت مطالعه کنید
Iran, Islamic Republic of
" ما تا به امروز مالیات تکلیفی، ارزش افزوده و جمعی خرجی با نظارت سازمان مالیات را پرداخت کرده‌ایم که همه آن‌ها توسط سازمان مالیات ثبت می‌شوند."
Iran, Islamic Republic of
شما هنوز نمی فهمی وقتی میگویند مالیات پرداخت کردیممنظورشونو پرداخت به دولت هست؟؟ اگر شما تو کانادا به غیر دولت پرداخت میکنید بنا نیست همه رو مثل خودتون بدونید
Iran, Islamic Republic of
که دو لپی مثل بقیه موارد بذاره تو جیبش شما عاقل این کار رو می کردی
United Kingdom
جالبترین چیزی که دیدیم در عمرم در ورزشگاه تازه تاسیس شهر مشهد که اجازه بازی هم به کسی نمیدند زده بود سازمان تربیت بدنی استان قدس رضوی !!!!!واقعا فکر می کنم دوستان کشور را نصف کردن خودشون و هر کی 1 تیکه برداشته . وقتی میزنید سازمان تربیت بدنی استان قدس رضوی معنیش چی میشه ؟ الان هم سوال کنی میشی ضد انقلاب و جاسوس و اصلاح طلب و 10000 تا حرف دیگه و در نهایت میگن هیس امنیت داری حرف نزن !!!!
United States
با کلمات بازی نکنید !!!
مهدی
United States
چی داری میگی؟. اگه میخواهی تهمت هم بزنی یه چیزی بگو که معنی داشته باشه....
United States
خداییش صد سر و گردن از حسن روحانی بهتره.
Iran, Islamic Republic of
ما ایرانیها بدبختانه بنده حرف و ژستیم و نه واقعیتها....
Iran, Islamic Republic of
البته در انتخابات 96 و 92 به وضوح مشخص شد ...
(اشتباه منفی دادم و در مجموع با نظر شما موافقم.)
Canada
قسم نخور ...
Iran, Islamic Republic of
بر منکرش لعنت
Iran, Islamic Republic of
مالیات عملکرد چیه دیگه؟؟!!!!!
United States
مالیات درامد خالص
رفسنجانی
Iran, Islamic Republic of
مالیات تکلیفی، ارزش افزوده و جمعی خرجی با نظارت سازمان مالیات را پرداخت کرده‌ایم که همه آن‌ها توسط سازمان مالیات ثبت می‌شوند.

اگر نپرداختن و ثبت نشد سازمان مالیاتی تکذیب کند
محمد
Germany
سید محرومان
Iran, Islamic Republic of
ای کاش هرسال ؟هرماه؟هرهفته؟انتخاباتی برگزارمیشد
Iran, Islamic Republic of
اقا این چه حرفیه؟
تو سایت استان قدس برین گزارش این قبیل اقداماتشون هست
از جمله خیلی جالبش سرکشی به خانواده های مدافع حرم افغان که در روستاهای مرزی هستند و گذاشتن یک معاونت برای پیگیری امورشان
رفسنجانی
Iran, Islamic Republic of
برای اینکه روحانی یه کم کار کنه بله.
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا
جناب اقای رئیسی شما سالها از مسیولین بلند پایه قوه قضاییه نظام بودید ایکاش حرفی را که در سال ۶۷ پس از ترک میادین دفاع مقدس و قبل از رحلت امام خمینی ( ق ره ) عرض نمودم نوشتم فریاد زدم را اجرا می نمودید ( سرمایه داران فاسدی که پس از رحلت امام با سرمایه های نامشروع خود قاطبه سران نظام را به زخارف دنیا متمایل نمودند . از منافقین که قویتر و سازماندهی شده تر نبودند ؟ چرا در برابر ان قومی که بنیادشان بر تار عنکبوت استوار بود اراده ای برای برخورد نداشت؟...اگر نامه امام علی (ع) به مالک اشتر نخعی در خصوص استانداری مصر را برنامه اجتماعی کشور بصورت مدون در مجلس تصویب و توسط قوه قضاییه و مجریه به اجرا درآمده بود امروز به واقع کشور ما همان امتی بود «بدين گونه شما را امتى ميانه قرار داديم تا بر مردم گواه باشيد و پيامبر بر شما گواه باشد( ۱۴۳ بقره) نه امتی که. .......
Iran, Islamic Republic of
حضرت اقا در دیدار نمایشگاه کارگران در پاسخ به گله گذاری آنها امر کردند که بایستی از کالاهای ایرانی کارگران استفاده کند
Germany
چرا متن کامنت را ناشیانه سانسور کردی جهان جون. ترسیدی به رئیسی بربخوره؟
Iran, Islamic Republic of
اقای رییسی لطفا بفرمایید سهم شما از درامدها و نذورات استان قدس چقدر است
Iran, Islamic Republic of
خجالت بکش
Iran, Islamic Republic of
بر اساس سنت موجود مسئول تولیت سهمی دارد.پس چیز بدی ننوشته است
دقت
Iran, Islamic Republic of
سهم شرعی و قانونی تولیت یک درصده که آقای رئیسی و تولیت فقید قبلی ریالی از اون رو نگرفتن همه هم خبر دارن
Iran, Islamic Republic of
ایشون با تمامی سهمشون بنیاد خیریه کرامت رو‌راه انداختن
Iran, Islamic Republic of
برا اینا توضیح نوشتن تاثیری ندارد زیرا مامور شده اند تا دروغ پراکنی کنند زیرا منتخبان غربگراشون داره دستشون برای مردم رو می شود و ترس از دست دادن پول و ثروت مردم که دارن با سرکار گذاشتن مردم تو جیب خودشون می گذارن بد جوری آزارشون می دهد
Iran, Islamic Republic of
لطفا"شما بفرمائید سهم اصلاح طلبان از اختلاس 12000 میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان چقدر بود ؟!
Netherlands
اختلاس صندوق ذخیره از زمان معجزه ی هزاره سوم شروع شد
Iran, Islamic Republic of
گل گفتی
Iran, Islamic Republic of
ایشون حق التولیه نمیگیرن.
البته برای کسی که از قبل قضاوت ذهنی ش رو کرده فرقی نمیکنه، بگیره نگیره ...
Iran, Islamic Republic of
خدا قوت
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم .با تشکر نظریه شما بیشتر بنظر می آید تحت تاثیر فضای رسانه ای تنظیم و ارسال شده است و برای انتشار نیازمند مدرک مستندو مستدل می باشذد. ذسا نها ها نمی توانند به ادعاهای بدون مدرک ترتیب اثر دهند اگر شما مدرکی دال بر اثبات ادعای خود دارید ارسال کنید تا اقدام شود . بدیهی است استناد به مطالب دیگر رسانه ها و ادعاها سندیت ندارد. جهان نیوز
لاله
Iran, Islamic Republic of
حاجی شوخی نکن با ما
بیژن
در زمان پیامبر کسانی بودند که از روی جهل پیامبر خدا را مسخره میکردند و حتی نعوذ بالله حتی خاک هم برسر پیامبر خدا می ریختند!زمان ما هم پر است از جاهلان که خوب حقایق را نمی فهمند!صم بکم عمی فهم لا یرجعون برای کیست؟
Iran, Islamic Republic of
عاقل
بهشت مال تو و رفیقات
خوب
بهترین
تو خوبی ، بقیه حتی نمیتونن اداتو در بیارن
Iran, Islamic Republic of
اینها کاملا می دانند چه می کنند از روی جهل نیست از روی عناد با اسلام و انقلاب اسلامی است
بیژن
سلام برفرزند حسین!شناخت حق و باطل که از بدو خلقت انسان بوده یکذره بصیرت می خواهد و بس!در زمان ما، ما در جبهه حق قرار داریم یا باطل؟آیامعاویه ویزیدهای زمان را میشناسیم ؟یاران جبهه حق کیا هستند؟لطفا یکذره تامل!!!ببینیدخودتان در جبهه حق تشریف دارید یا باطل؟؟؟
Canada
بيخيال بيژن جون
Iran, Islamic Republic of
تو چرا از حرفش ناراحت شدی

حرف حق تلخه
Iran, Islamic Republic of
یکی از چیزهایی که کشور ما را از بقیه دنیا جدا کرده همین استفاده از ضمیر سوم شخص نامشخص است ....
عدالت
Iran, Islamic Republic of
موسسه سید حسن مصطفوی و علی مطهری هم مالیات نمی دهند چرا اصلاح طلبان در مورد اینها صحبت نمی کنند
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز به این میگن مغلطه کور کورانه
خب هر موسسه ای مالیات نمیدهد متخلف شرعی وقانونی است باید پرداخت کند ربطی به اصلاح و اصول و . . . ندارد .
ولی اینکه چون مطهری یا هر کس دیگر حق الناس نمیدهد آستان قدس هم نمیدهد این یک فاجعه است.
همین این کارها ریشه های فساد در مملکت ماست.
Germany
افرین به شما که حرف حساب زدی به این بنده خدا که بی جهت اسم خودش را عدالت گذاشته
عدالت
Iran, Islamic Republic of
جانا سخن از زبان ما می گویی
من هم حرف شما را تکرار کردم چرا اسم اینکار را مغلطه کور کورانه خواندی
گفتم که
گر حُکم شود که مَست گیرند
در شهر هر آنکه هست، گیرند؟! ...

چندبار دیده ای اصلاح طلبان در مورد موسسه سید حسن مصطفوی یا موسسه علی مطهری داد سخن داده باشند و از آنها خواسته باشند چرا مالیات نمی دهند
اگر قرار آستانه قدس رضوی مالیات دهد باید موسساتی هم که نام بردم مالیات دهند
Iran, Islamic Republic of
دروغگو آستان قدس مالیات می دهد باز تیمتون کم آورد شروع به دروغ گفتن کرد
Iran, Islamic Republic of
سلام مسلمون کو سندت؟
Iran, Islamic Republic of
البته نمیخوام بازار اتهام زنندگان به آستان قدس رو داغ کنم ولی دلیل نمیشه ما که مسلمونیم برای رد حرف اشتباه کسی به یه اشتباه دیگه متوسل بشیم
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
...
مالیات تکلیفی چه ارتباتی به آستان قدس دارد؟؟؟
مالیات تکلیفی ، مالیاتی است که آستان قدس بعنوان مکلف قانونی از کلیه کارکنان وپیمانکاران خود کسر وبه حساب دارائی واریز میکند.
یا مالیات ارزش افزوده چه ارتباطی با آستان قدس دارد ؟؟
مالیات وعوارض ارزش افزوده ،مالیات وعوارضی است که آستان قدس یا هر بنگاه اقتصادی بزرگ یا کوچک مکلف است موقع فروش کالا یا خدمات از خریداران خود دریافت وبعنوان مکلف به حساب دارائی واریز نماید.
مالیاتی که به آستان قدس متعلق است مالیات وعوارضی است از عملیات عملکرد سالانه خود را همانند سایر بنگاههای اقتصادی هر ساله به دارائی پرداخت کند.
...
Iran, Islamic Republic of
حالا یه مشت بی سواد شدن کارشناس مالیات .
باز ایشون گفتند مالیات داده اند و رییس اداره مالیات هم نامه زدند و از ایشون تشکر کردند ولی امثال تو تا حالا از خودشون سوال کردن که چطوری مهدی جهانگیری برادر گرامی معاون دولت... چطوری توی 48 ساعت هزار میلیارد وثیقه جور کرد تا شب عید بازداشت نمونه؟
Iran, Islamic Republic of
هزار ميليارد وثيقه؟!!
ميشه رفرنس بدين
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
ببین جناب لایعقل
تو چرا هر چیزی را به اصلاح و اصول ارتباط میدی تخلف قانونی و شرعی چه ربطی به این مسایل دارد؟؟؟؟؟؟
از خودت سوال کن ببین چقدر کارشناسی یا حداقل چقدر میفهمی و ادب را درک می کنی؟
Iran, Islamic Republic of
آقای باسواد ..منlبابیسوادیم حاضرم با شما ی باسواد رقابت تنگاتنگ حسابرسی مالیاتی انجام بدهم به این سادگی هم نیست که کسی را بیسواد خطاب کنی .انسانهای فرهیخته وبا اخلاق حتی اگر انتقادی هم داشته باشندبسیار محترمانه ابراز میکننداین رویه ایی است که اندیشمندان ما درباب خرده گرفتن از اشخاص آنها را بر زبان میآورند .مثلا آقای بوش که این همه خیانت و جفا کرده درسنگر استکبار،میل انتقادی ما به او از[آقای بوش]شروع میشود.
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای بنده خدا سلام
شما که واردی جواب بده لطفا
آیا آستان قدس خریدهای عمده کالا ها و خدمات دارد یا ندارد ؟
مسلما دارد . از مصالح ساختمانی و ....
بنابراین کالاها و خدمات خریداری شده را که به عنوان مصرف کننده نهایی می خرد (نه برای فروش به دیگری) برایش ۹در صد مالیات و عوارض به فروشندگان کالا یا پیمانکاران می پردازد
آیا درک این قضیه سخت است
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
خب این پرداختها را همه میدهند ایشان هم باید بدهند وحرفی نیست.
مهمترین مالیاتی که به بیت المال متعلق است واین آقایان پرداخت نمیکنند مالیات بر عملکرد ودرآمد بنگاههای اقتصادی است .وبه هر دری میزنند ونمیدهند حتی شده از امام ورهبر معظم هزینه میکنند ولی مالیات بر درآمدشان را نمیدهند ولی یک کارگر حداقل بگیر اگر امسال ده هزار تومن بیشتر از ۲.۳ میلیون بیشتر بگیره باید ۱ هزار تومنش ومالیات بده.وگرنه من وتویی که یک عدد خودکار برای مصرف میخریم باید ۹ درصد مالیات وعوارض ارزش افزوده پرداخت کنیم وهیچ منتی هم به کسی نیست.
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
جناب بنده خدا وقتی کسی زیر سوال میره باید توضیح بده و واقعیت را بگه پس منت نبوده که میگی منتی نیست ،بلکه از حیثیت زیر سوال رفته دفاع کرده .
ولی در مورد این که گفتی مالیات بر در آمد را به هر دری میزنند و نمی دهند کامنت طولانی بنده را در بالا بخوان تا جواب بگیری که به امر رهبر باید حساب و کتاب روشن باشد مالیات پرداخت شود و دو باره عینا عودت گردد (فقط برای شفاف شدن رویدادهای مالی و صحت دفاتر )
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
دوست عززز جناب آقای هاشمی
برای پرداخت مالیات بر درآمد تو مملکت یک قانون بالسویه وجود دارد وبرای عمل کردن به قانون هیچ ادا واصول وبهانه آوری و . . . لازم نیست واین همه بحث وجدل برای منافعی است
حداقل آن ایستادن در مقابل نظام مالیاتی وعدم پرداخت حقوق بیت المال هست.
واگر قرار باشد هر کسی مالیات قانونی ندهد وخیریه تاسیس کند وامور خیر انجام دهد که نمیشود مملکت اداره کرد.پس اوجب ترین واجبات در وحله اول پرداخت حقوق قانونی است بعدا اگر کسی بخواهد کار خیری انجام دهد باید از جیب مبارک خودش انجام دهد نه از بیت المال مسلمین که همان مالیات است!...
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
خب مالیات وعوارض ارزش افزوده را همه خریداران کالا وخدمات اجبارا باید بدهند.
مغلطه گویی که اغلب از سنتهای دیرینه امثال شماهاست ودلیلش هم لجبازی با واقعیات هست.
در عالم صداقت فقط یک سوال باقی است که بی جواب مانده
که آیا خود آستان قدس وشرکتهای تحت پوشش آستان ، مالیات عملکرد خود را برطبق تراز مالی هر ساله به دارایی پرداخت کرده است یا نه در هر حالت مستنداتش اهمیت دارد...
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز جناب آقای بنده خدا با عرض سلام
طرح مسئله مالیات آستان قدس از اول سیاسی بود
والا چرا از سال ۹۲ تا پایان ۹۵ مطرح نشد ؟
چون رئیسی هنوز رقیب انتخاباتی روحانی نشده بود
از این گذشته طبق امر رهبر که در کامنت طولانی بالا اشاره کردم وظاهرا نخوانده اید آستان قدس موظف به داشتن دفاتر قانونی و ارائه تراز مالی و ..و پرداخت مالیات و دو باره واریز آن به حسابهای آستان قدس از طرف دارائی است فقط برای شفاف شدن در آمدها.
فقط یک نکته می ماند آن هم قبول داشتن بعضی از اصول قاون اساسی توسط شما و قبول نداشتن بعضی دیگر
والا بعید می دانم برای شخصی مثل شما که مشخص است اهل مطالعه و تحقیق هستید این نکته محرز نباشد که رهبر طبق اختیاراتی که در قانون اساسی دارد می تواند در مورد پرداخت مالیات آستان قدس تصمیم بگیرد و بعید می دانم از فرمان رهبر هم که در این مورد صادر شده بی اطلاع باشید
آیا ممکن است رهبر که تولیت آستان قدس با آن عریض و طویلی را به کسی می سپارد در مورد یک چنین تخلف آشکار و بزرگی (البته از نظر شما ) بی تفاوت بماند
برادر من قبول کنید طرح مسئله کلا سیاسی است
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای بنده خدا
مگر مستندات پرداخت مالیات را قرار بوده در رسانه ها منتشر کنند
طبق کدام ماده قانون مالیات های مستقیم یا مالیات بر ارزش افزوده ، باید اسناد پرداخت مالیات شرکت ها در رسانه ها یا در روزنامه رسمی منتشر گردد
یا کدام دادگاه اسناد را خواسته
مسلما با درخواست بنده و جنابعالی هیچ شرکتی ملزم به انتشار مفاصا حساب مالیاتی خود نمی باشد
کجای این حرفهای بنده مغالطه و لجبازی است
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
بنده در مورد پرداخت یا عدم پرداخت مالیات قضاوتی نمیکنم چرا که اطلاعات دقیقی ندارم. ولی فرض را بگذارید بر عدم پرداخت مالیات به دولت.
تا آنجا که اطلاع دارم مودیان مالیاتی در بسیاری از کشورها و از جمله ایران میتوانند حداقل بخشی از مالیات را در محلی که خود صلاح میدانند هزینه کنند. بعنوان نمونه آقای راکفلر با استفاده از همین بند تقریبا تمام وجوه مالیات خود را در بنیادهای عام المنفعه مد نظرش هزینه و در نتیجه وجوه بسیار ناچیزی را به دولت آمریکا میپردازد.
بنظر این حقیر آستان قدس نیز میتواند با استفاده از ظرفیت قانونی مشابه در ایران، همین کار را سامان داده و بهانه را از دست دولت بگیرد. ...
البته طبیعی است که حساب و کتاب آستان و وجوهی که در امور خیر صرف میشود باید روشن باشد.
علی
Iran, Islamic Republic of
خدا به حق خودش و شهدا نسل یقه سفید ها را ریشه کن کند که غیر از خیانت به این مردم و مملکت کاری نکردند
سورج
Iran, Islamic Republic of
طبق قانون چندنوع مالیات داریم...ومردم عادی دروهله اول تصورمیکنند مالیاتی که تکلیف آستان بوده پرداخت شده اما درواقع این چنین نیست،مالیات تکلیفی مالیاتی است که کارفرما پرداخت نمیکند بلکه درقبال کاری که پیمانکارانجام میدهد ارجیب پیمانکارداده میشود نه ازجیب آستان به عنوان کارفرما ومالیات ارزش افزوده هم درواقع مصرف کننده پرداخت میکند وآستان پولی را که ازمردم گرفته به حساب دولت واریز میکند اما موضوع اصلی مالیات عملکرداست که آستان پرداخت نمیکند چون معاف است
قانون مالیات را مطالعه کنیم و بعد نظر بدهیم.
Iran, Islamic Republic of
درآخرین اصلاحیه قانون مالیات‌ها قانون گذار آن قسمت ازدرآمد موقوفات عام که طبق موازین شرعی به مصرف اموری از قبیل تبلیغات اسلامی، تحقیقات فرهنگی، علمی ، دینی، فنی، اختراعات، اکتشافات، تعلیم وتربیت، بهداشت ودرمان، بنا وتعمیر ونگهداری مساجد و مصلی‌ها و حوزه‌های علمیه و مدارس علوم اسلامی و دانشگاه‌های دولتی، مراسم تعزیه واطعام، تعمیر آثار باستانی، امور عمرانی وآبادانی، هزینه یا وام تحصیلی دانش آموزان ودانشجویان، کمک به مستضعفان و آسییب دیدگان حوادث ناشی از سیل، زلزله، جنگ،‌ آتش سوزی، جنگ و وحوادث غیر مترقبه دیگر برسد مشروط به این که درآمد و هزینه‌های مزبور به تأیید سازمان اوقاف وامور خیریه رسیده باشد وهمچنین ساخت، تعمیر و نگهداری مراکز نگهداری کودکان و نوجوان بی سرپرست و بد سرپرست درگروه‌های سنی و جنسی مختلف، مراکز نگهداری و مراقبت سالمندان، کارگاه‌های حرفه آموزی واشتغال مصدومان ضایعه نخاعی، معلولان جسمی و حرکتی ، زنان سرپرست خانوار ودختران خودسرپرست، مراکز آموزش، توان بخشی وحرفه آموزی معلولان ذهنی و کودکان نابینا، کم بینا، کم شنوا وناشنوا وسایرمراکز وا ماکنی که بتواند در خدمت مددجویان سازمان‌های حمایتی بهزیستی کشور قرار گیرند، از پرداخت مالیات معاف نموده است.

- ضمنا کمک‌ها و هدایای دریافتی نقدی و غیر نقدی موسسات خیریه وعام المنعفه که به ثبت رسیده‌اند مشروط بر آنکه به موجب اساسنامه آنها صرف امورمذکور شود و سازمان امور مالیاتی کشور بر درآمد و هزینه آنها نظارت کند، از پرداخت مالیات معاف است.
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
دوست گرانقدر
اولا اگر قانونی فراگیر وبرای همه یکسان نباشد قانون نیست وپشیزی نمی ارزد.پس باید اصلاح شود
دوما نباید دوباره دچار مغلطه وبه فکر عوام فریبی بود
کسی از نذورات و . . . مالیات نخواسته که شما هی به این بند گیر داده اید .
بلکه منظور مالیات بر درآمد خود آستان وشرکتهای تابعه آن است که شاید کمتر از در آمد نفتی کشور نباشد.
لذاست که مالیات بر وقف ونذور منظور نظر نیست مگر کسانی بخواهند کلمات را باهم قاطی کنند وراه فراری برای عدم پرداخت مالیات به خزانه دولت پیدا کنند که صد البته کرده اند ومیکنند.
واین است که اعتقادات ویقین مردم با دیدن این بازیها رو به کاهش است وعملکرد مسئولین آستان قدس وافکار همفکرانشان موجب ریزش اعتقادات وحتی تعصبات دینی مردم میشود.یعنی آقایان در کشتی نشسته اند و مخفیانه کشتی را سوراخ میکنند...
Iran, Islamic Republic of
مالیات برارزش افزوده درواقع همان مالیات برمصرف بوده که بطریقه غیرمستقیم اخذمیگردد.مالیات تکلیفی بنا برمصوبه اخیر از هیچ قراردادویاپیمانی درهنگام هرپرداخت کسرنمی گردد ممکن است ازحیث تکلیفی منظورشان در گذشته بوده که در ابتدا ۵%وسپس به۳%تقلیل یافت ودر حال حاضرهم وجود ندارد.
محسن
Iran, Islamic Republic of
با سلام . خدمت عزیزان عرض کنم مالیات تکلیفی که آقای رییسی میگن مالیاتی هست که از اشخاص کسر میشه و پرداخت به دارایی میشه و در حقیقت آستان قدس چیزی از جیبش نمیذاره که بخواد اینجا سر ملت منت بذاره . موضوع مهم مالیات عملکرد بنگاههای اقتصادی مرتبط با آستان قدس هست که میبایست 25 درصد سود خود رو بعنوان مالیات عملکرد پرداخت کنند.
محسن رفسنجان
Iran, Islamic Republic of
طبق قانون درآمدهای آستان و شرکتها و مؤسسات وابسته از پرداخت هرگونه مالیات معاف می باشند البته این حکم شامل مالیات های تکلیفی و مالیات بر ارزش افزوده نمی باشد،لکن چون فعالیت های اقتصادی باید شفاف و رقابت پذیر باشد،توصیه می شود که مالیات شرکتها و مؤسسات برابر مقررات محاسبه و پرداخت و به صورت جمعی-خرجی عیناً به آستان برگشت داده شود.
Iran, Islamic Republic of
بعضیها هستن همینو هم به خزانه واریز نمیکنن و در جیب مبارک میمونه
شما چرا برای اونا یقه جِر نمیدی ؟؟؟
خوب معلومه چون هم قبیله ای هستید

بعدش چندین برابر مالیاتی که شما به ناحق میخاید برا موقوفات مردم وضع بشه آستان قدس داره به مستضعفین خدمت می کنه
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز
اولا مالیات بر درآمد شرکتهای تجاری واقتصادی منظور نظر است نه موقوفات ونذورات
دوما با پول بیت المال نمیشود امور خیر انجام داد
اگر مثلا جنابعالی خیلی خیریه ای هستی با جناب آقای رئیسی از جیب شخصی ومبارک خودتون امور خیریه تاسزس کنید وبا پول خودتون هر قدری که وسع فکری ومالیتون کفایت میکند کار خیر انجام دهید.
ولی با پول عمومی نمیشود بنام خود خیریه ساخت
وانگهی برای خرید وفروش قبور بالای ۸ صد میلیون تومانی موقوفه نمیشه گفت.بلکه سوء استفاده از نام وآستان شریف است
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
آقا محسن بحث منت نیست وقتی مخالفین تبلیغ سوء میکنن ایشون توضیح میده
منتی در کار نیست
بستگی به دید ما داره
Iran, Islamic Republic of
از این جیب تو اون جیبه!!!! مثل مهریه است!!! کی داده کی گرفته؟؟؟!!!
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
برای شفافیت در آمدهای آستان همین پرداخت و دریافت دوباره خوب است این نشانه روشن بودن حساب و کتاب است
محسن از رفسنجان
Iran, Islamic Republic of
در سال ۱۳۹۵ نیز آیت الله رئیسی تولیت محترم آستان طی نامه ای خطاب به مقام معظم رهبری در خصوص ادامه معافیت های مالیاتی شرکت های آستان قدس از ایشان استعلام کردند که معظم له در پاسخ مرقوم فرمودند: «در خصوص معافیت مالیاتی آستان قدس و شرکت ها و موسسات وابسته، نظر همان است که قبلاً نیز گفته شده، نظر مبارک حضرت امام راحل (ره) نیز بر همین منهج بوده که درآمدهای آستان و شرکتها و موسسات وابسته از هرگونه مالیات معاف می باشند. البته این حکم شامل مالیاتهای تکلیفی و مالیات بر ارزش افزوده نمی شود.»

ایشان در ادامه همین دستور تصریح کردند: «لکن چون فعالیت های اقتصادی باید شفاف و رقابت پذیر باشد، توصیه می شود که مالیات شرکت ها و مؤسسات، برابر مقررات محاسبه و پرداخت و به صورت جمعی خرجی عیناً به آستان برگشت داده شود.»

در راستای عمل به توصیه حکیمانه مقام معظم رهبری در جهت شفافیت و رقابت پذیری و نیز ارتقای بهره وری، آستان قدس رضوی با همکاری سازمان امورمالیاتی، تدوین شیوه نامه ای اجرایی را در دستور کار قرار داد و کلیه شرکت ها موظف شدند تا ضمن تکمیل بموقع اظهارنامه مالیاتی، اقدام به پرداخت مالیات متعلقه به صورت جمعی خرجی نمایند.
محسن از رفسنجان
Iran, Islamic Republic of
به نظر من پرداختن بیش از حد به موضوع مالیات آستان قدس در حالیکه تکلیف قانونی مشخص است ، برای به حاشیه کشیدن فعالیتهای مثبت و موثر آستان قدس است.
به طور نمونه در اعلام نظرات همین خبر ، اینهمه فعالیت مثبت توسط آستان قدس انجام شده و تشریح شده اما عده ای برای ندیدن ونپرداختن به این اقدامات موثر بحث مالیات رو پیش کشیدن در حالیکه آستان قدس به همه ابهامات پاسخ داده.
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
محسن جان کدام کار خیر کدام حاشیه
پرداخت حقوق عمومی از همه خیرات واجبتر است
با پول بیت المال احسان دادن مثالش خیلی بد است.
آستان قدس با حق مردم نمیتواند احسان بدهد باید مالیات بر درآمدهایش را طبق قانون پرداخت کند.
Turkmenistan
اگر سپاه را الگوی موفقی در دفاع از کشور و خلاقیت و نوآوری در ساخت موشک و فضا بدانیم بدون شک آستان قدس رضوی هم یک نمونه موفق از مدیریت فرهنگی و اقتصادی غیر دولتی و خیریه نه تنها در ایران بلکه در جهان میباشد . این را فقط کسانی که از نزدیک با آن کار کردند میدانند چون این نهاد عمدا اهل تبلیغ فعالیتهای خود نبوده و نیست .
Turkmenistan
در دوران تبلیغات انتخاباتی در مشهد روزی که آقای روحانی آمدند مشهد و در ورزشگاه 20 هزار نفری تختی که ورزشگاه قرون وسطایی است تجمع نمودند همان موقع آقای رئیسی در میان جمع طرفدارانش که میگفتند100 هزار نفری میشد در میدان شهدا تجمع کردند در حالی که چندروزی بود مدرن ترین و پیشرفته ترین ورزشگاه چند منظوره ایران که اخیرا توسط فرانسوی ها و آلمانی ها و با بودجه آستان قدس رضوی در مشهد افتتاح شده بود هم به آقای رئیسی پیشنهاد شده بود که جنبه تبلیغاتی قوی داشت اما ایشان نپذیرفتند که از امکانات آستان قدس و به این شکل برای خود تبلیغ کنند . فرق خدمات عام المنفعه و خیریه آستان قدس با فعالیتهای ناپیدای دولت همان مابه التفاوت روحیه آقای رئیسی و آقای روحانی است .
Germany
پخش فیلم کوتاه بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه دستاوردهای تولیدکنندگان ایرانی، یک حاشیه جالب توجه داشت.

تولید کننده شیشه و بلور، بعد از توضیحاتی در خصوص کیفیت تولیداتش، خطاب به رهبر انقلاب گفت: ما می توانیم نیاز حرم امام رضا(ع) و امیرالمومنین(ع) را تامین کنیم اما عتبات از چک _کشور چک- میخره و مشهد از ما نمی‌خره!

همین جمله کافی است تا مشخص شود ستاد بازسازی عتبات و آستان قدس، هیچ عنایتی به تولید داخل، چرخه اقتصادی تولید کنندگان و کارگران ایرانی و البته میدان دادن به توانمندی داخلی ندارند....
یکی بود که دیگر نیس
Iran, Islamic Republic of
شما که با فساد کلاهبرداری شرارت مبارزه کردی توضیح بده چطور قاءم مقامت 1000میلیارد تومن اختلاس کرد بعد فرار کرد خارج از کشور یا شاید فراریش دادن.
Iran, Islamic Republic of
قائم مقام تولیت سابق بود که اخراج و به قوه قضائیه معرفی شد.
Iran, Islamic Republic of
ما که نفهمیدیم، از یه طرف طبق نامه رهبری مگه آستان از مالیات معاف نبود؟ از یه طرف کل اموال آستان قدس موقوفاتی هست مالیاتِ چی رو بده؟ از طرف دیگر، تکلیف این همه شرکت و هولدینگ دولتی با هزاران میلیارد سرمایه تموم شده یه تیکه آستان قدس مونده که یک دهم اونها هم نمیشه؟

مالیات آستان قدس صرفاً بازی سیاسیه و بس، وگرنه اگر واسشون مالیات مهم بود یقه کله گنده ها رو میگرفتن
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
خب دوست عزیز یا اطلاعاتت کمه یا تو هم . . . آره
یکی از بزرگترین بنگاههای اقتصاد ایران همان شرکتهای تجاری اقتصادی آستان قدسه
حلما
Iran, Islamic Republic of
...
جهان نیوز میدونم نمیگذاری ولی نوشتم دیگه
این اصلاح طلبا هرچی فحش دوست دارن میدن شما هم متنشونو تمام وکمال میگذارین ولی خدانکنه یکی از اینوری ها متن بگذاره کلا نابود....
کاربر محترم. با تشکر شما یا همه عزیزان دیگر انتقاداتتان اگر با رعایت اخلاق و چارچوب ضوابط سایت و رسالت یک رسانه خبری باشد بر دیده منت داریم و با افتخار منتشر خواهیم کرد . جهان نیوز
Netherlands
اقای رئیسی تمام اختلاس ها و دزدی هائی که در دولت روحانی انجام گرفته مقصر اصلی وو اولیه اش حضرت عالی بودید زیرا در ان زمان یا معاون اول قوه قضاییته بودید یا مسئول بازرسی و.....اما هیچ اقدامی نکردید حالا .....
Iran, Islamic Republic of
من متنو نخوندم. ولی سید جان لطفا باشفافیت کامل این مبارزاتتونو برامردم توضیح دهید. چون مردم ما ادعی فراوان شنیدن دراین چهل سال. اما متاسفانه عمل وحقیقت...................ولذا حق دارن هرادعائیرو باور نکنن
Netherlands
امکان نداره ...محال است محال است محال است جایگاه مردمی نداره چون چهره ی خشنی از خودش ساخته است مثل یه چهره ی نظامی .
Iran, Islamic Republic of
خب شما به چهره های گزارش 100 روزه و رونق اقتصادی البته در حرف و کلام رای دهید خوبه همینقدر دلگرمی براتون بسه رونق اقتصادی در عمل مهم نیست
صامین
Iran, Islamic Republic of
این دیگه چه مدل رفتاریه؟
از این طرف برای مالیات آستان قدس رضوی تو همین سایت انقلابی این قدر بحث میشه در حالی که اگه این تشکیلات از مالیات هم معاف بشه این معافیت خرج خدمات به مردم میشه
از اون طرف می بینیم حجم انبوهی کالای قاچاق وارد کشور میشه بدون اینکه عوارض گمرکی بدهند و به اقتصاد کشور و معیشت مردم ضرر می زنه اما کسی نسبت بهش اون حساسیت لازم رو نداره و راجع بهش هیچ بحثی نمیشه حتی تو این سایت انقلابی
ما مردم چرا با خودمان این گونه رفتار میکنیم؟
آیا گسترش این بحث در این سایت بازی تو میدان غربگرا ها نیست
آیا اون کسی که باید مورد سوال قرار بگیره مسولان اجرای نیستند؟
Iran, Islamic Republic of
دمش گرم این آقای رئیسی خیلی با حال و محکمه تو کارش ولی به نظر من اگر این میرفت کنار و قالیباف میموند بهتر بود
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه در این کشور قانون حاکم نیست اگر قانون حاکمیت داشت امروز این اقا اینگونه حرف نمی زد درست است شما مالیات دادید ولی این درامد سرشار استان قدس را کجا هزینه کردید ...؟
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
دختر مظلوم ! فلان وزیر که به علت بی شغلی به گفته جهانگیری دویست میلیون(البته خودشون میگن دویست میلیون که باید آن را ضرب در ۱۰۰۰ کرد) لباس قاچاق وارد کرده اصلا ایرادی بهش نیست !البته از این آقا زاده ها زیادن و همه نور چشم شما هستند .
فقط گیر داده اید به مالیات آستان قدس که حساب و کتابش با امر رهبر روشن است
البته ایراد کار اینه که ایشون نامزد اصولگراها شد والا هیچ مشکلی نداشت
Iran, Islamic Republic of
شما برو کسانی رو بازخواست کن که با رای دادن بهش در پست های مهمتر منصوب کردی
این آقا نسبت به کسی که در این پست منصوبش کرده جواب گو میباشد
Iran, Islamic Republic of
آقای رئیسی مالیات بر عملکرد بده
...
تقدیر سازمان مالیاتی از آستان قدس بابت خوش حسابی +عکس
Iran, Islamic Republic of
https://www.jahannews.com/news/608931/
نیازی به این حرف ها و سخن ها نیست, آن فردی که الان رئیس جمهور شده و ........... در موقع انتخابات برای تخریب این فرد دست به هر کاری زد, ادعای دیوار کشی در خیابان ها, کسی که دستور اعدام صادر کرده , فردی که مالیات نمی دهد و ...... در قبال این سخن ها اگر شنوده قدری واقع بین باشد, باید به فرد مدعی بگیید که دلیل بر ادعا بیاور(دلیل محکمه پسند) نه این که طرف مقابل برای رفع اتهام خود سخن بگوید . که این نوع سخن مانند آن رفتار شایسته ان کسی است که فدک را غصب ی کند و از مالک اموال , دلیل و مدرک بر مالکیت می خواهد .
United Arab Emirates
دقت کنید یقه سفیدها همین و همون دوروبریهای شما!