جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

وام ازدواج ۹۲ درصد متقاضیان پرداخت شد

دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۳
کد مطلب: 608477
وزیر ورزش و جوانان گفت: با اینکه متقاضی وام ازدواج زیاد بود، 92 درصد از متقاضیان وام خود را دریافت کردند.
وام ازدواج ۹۲ درصد متقاضیان پرداخت شد
به گزارش جهان نيوز، مسعود سلطانی‌فر بعد از ظهر امروز در جشن روز جوان اظهار کرد: تلاش دولت بر این است که در مسیر عمران و آبادانی دستاورد بیشتری داشته باشیم و با توزیع صحیح امکانات، توازنی در کشور به وجود بیاوریم.

وی با بیان اینکه ورزش در دنیا تنها ابزاری است که می‌تواند ظرف چند ساعت ملتی را خوشحال کند، تصریح کرد: پیروزی یک تیم فوتبال، کشتی‌گیر و رزمی‌کار یا موفقیت ورزشکاری می‌تواند موجب شادی یک کشور شود.

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: دولت تلاش دارد با تأمین امکانات مناسب و برگزاری دوره‌های آموزشی و رویدادهای ورزشی باعث ایجاد سرگرمی و نشاط در جامعه شود.

وی خاطرنشان کرد: توسعه ورزش‌های همگانی جزء اولویت‌های وزارت ورزش و جوانان است، رئیس جمهور نیز این موضع را به‌صورت ویژه پیگیری می‌کند، وی بر ایجاد نشاط در جامعه تأکید دارد.

سلطانی‌فر با بیان اینکه در خصوص جوانان همه فعالیت‌ها حول و حوش ورزش نیست، گفت: دولت تلاش‌های زیادی برای گسترش سازمان‌های مردم‌نهاد انجام داده است، با تأکیدات دولت موفق شدیم از سال 92 تاکنون تعداد سمن‌ها را از 92 به 2 هزار برسانیم که در زمینه تحقق مشارکت جوانان در عرصه‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه وام ازدواج را از 3 به 15 میلیون رساندیم، اظهار کرد: بر این اساس هر زوج می‌تواند 30 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت کند و با اینکه متقاضی وام ازدواج زیاد بود، 92 درصد از متقاضیان وام خود را دریافت کردند.

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: جوانان در خانه‌های جوان با اندیشه‌های هم آشنا می‌شوند، در سال 92 هیچ خانه جوانی وجود نداشت اما اکنون 100 خانه جوان داریم که این تعداد تا پایان سال به 150 واحد خواهد رسید، ساخت خانه جوان دماوند برای گسترش تعامل بین آنها در دستور قرار دارد و در صورت فراهم شدن زمین مناسب، اعتبار لازم برای ساخت آن را تأمین می‌کنیم.

وی با اشاره به تلاش برای تحکیم بنیان خانواده‌ها تصریح کرد: در برخی شهر‌ها آمار طلاق رو به افزایش بوده و برای مقابله با آن دفاتر آموزشی ایجاد کردیم که بسیار تأثیرگذار است، در این مراکز زوجین در بدو ازدواج از مشاوره استفاده کنند و با آن بنیان‌های زندگی خود را تحکیم می‌بخشند.

سلطانی‌فر خاطرنشان کرد: بحث تأمین اشتعال و مسکن جوانان از طریق وزارت‌های مختلف پیگیری شده است و امیدواریم در سال‌های آینده با هماهنگی و وحدت، گام‌های اساسی‌تری برای جوانان برداریم.

وی با بیان اینکه در یک سال گذشته موفقیت‌های ورزشی کشور در جهان قابل توجه بوده است، گفت: نخستین بار بدون استرس به جامعه جهانی رفتیم و در دو بازی باقی مانده صعود کردیم؛ سه تیم باشگاهی به دیدارهای حذفی جام قهرمانان باشگاه‌های آسیا صعود کردند که امیدواریم یکی از این سه تیم قهرمان شود.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه در حوزه‌های مختلف ورزشی دستاورد‌های خوبی داشتیم، اظهار کرد: باور داریم با این جوانان پرنشاط پشتوانه‌های خوبی داریم و در آینده در صحنه‌های مختلف ورزشی شاهد افتخارآفرینی این عزیزان خواهیم بود و یک افتخار بزرگ را در رویدادهای ورزشی سال ۹۷ کسب می‌کنیم.

وی در پایان متذکر شد: پیست آبعلی قدیمی‌ترین پیست کشور است و هویتی در ورزش‌های زمستانی دارد، با کمک مسؤولان شهر آبعلی در کوتاه‌ترین زمان کار بازسازی و توسعه این پیست را به انجام می‌رسانیم، هتل فعلی در این محل باید تخریب و بازسازی شود.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *