جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
نوبخت:

نگاه دولت به کارگران همواره مثبت بوده است

دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب: 608371
سخنگوی دولت گفت: در ارتباط با افزایش کارگران حقوق شورایی سه نفره تشکیل شد و دولت هرچه در ارتباط با کارگران شریف است که باید ادا شود فروگذار نخواهد کرد.
نگاه دولت به کارگران همواره مثبت بوده است
به گزارش جهان نيوز،‌  محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت در نشست خبری امروز خود در خصوص برنامه دولت برای حمایت از کارگران و به کجا رسیدن مطالبات سال گذشته معدن کاران یورت گفت: برنامه دولت برای رسیدگی به حقوق کارگران مشخص است و طبق قانون در ارتباط با مباحث افزایش حقوق شورایی سه نفره تشکیل شد و دولت هرچه در ارتباط با کارگران شریف است که باید ادا شود از آن فروگذار نخواهد کرد.

وی افزود: حتی آن نه بیست و هفتم که برای درمان در نظر گرفته شده بود قصد دولت این بود که تمام این مبلغ باید صرفا برای درمان صرف شود و ما نسبت به این قشر که مولد اقتصاد کشور هستند نگاه مثبت داریم.

نوبخت در خصوص مطالبات معدن کاران یورت نیز گفت: معدن یورت بخش خصوصی است و مطالبات آن‌ها از دولت نبوده است.

سخنگوی دولت تصریح کرد: همان زمان برای کمک به حادثه پیش آمده در این معدن سازمان برنامه و بودجه مبلغی را پرداخت کرد و وزیر تعاون نیز پیگیر حادثه رخ داده در این معدن بود.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *