جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

آناهیتا افشار: مشکلم فیلمنامه‌های تلویزیون است

دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب: 608310
آناهیتا افشار با اشاره به نقش خود در سریالی از ساخته های مجید صالحی بیان کرد که بعد از سال ها هنوز او را با آن نقش می‌شناسند.
آناهیتا افشار: مشکلم فیلمنامه‌های تلویزیون است
به گزارش جهان نيوز،‌ آناهیتا افشار بازیگر سینما و تلویزیون درباره فعالیت های این روزهایش و اینکه قرار است در سریالی بازی داشته باشد یا خیر گفت: من با تلویزیون مشکلی ندارم و مساله ام بیشتر با فیلمنامه هایی است که به من پیشنهاد می شود و فعلا قرار نیست در سریالی بازی کنم.

وی ادامه داد: اگر فیلمنامه خیلی خوبی باشد یا کارگردانی باشد که کارهایش را دوست داشته باشم حتما در سریال آنها بازی می کنم به طور مثال سال گذشته در سریال «سایه بان» اثر برادران محمودی بازی کردم که هم فیلمنامه شان را دوست داشتم هم کارگردانی و سینمایی که دارند در غیر این صورت در تلویزیون کار نمی کنم و سینما را ترجیح می دهم.

افشار درباره اینکه چقدر پیشنهاد بازی در سریال دارد، اظهار کرد: همیشه پیشنهادهایی مطرح می شود که البته آنقدر نه گفته ام دیگر این پیشنهادها کمتر شده است. قبل از سریال «سایه بان» هم که سال گذشته بازی کردم حدود ۶ سال بود در تلویزیون حضور نداشتم چراکه فیلمنامه و یا اثر خوبی به من پیشنهاد نمی شد.

وی در پایان درباره علاقه اش به سریال های پرمخاطب بیان کرد: واقعیت این است که کسی تلویزیون نمی بیند مگر اینکه سریال هایی شبیه «پایتخت» باشد و اگر چنین سریال های پرمخاطبی به من پیشنهاد شود حتما در آن حضور خواهم داشت. خود من بعد از این همه کار سینمایی و چند سریال هنوز با مرضیه در سریال کمدی «سه در چهار» ساخته مجید صالحی شناخته می شوم ولی چنین سریال هایی که هنرمندانی مثل مجید صالحی یا رضا عطاران در تلویزیون بخواهد بسازند دیگر تولید نمی شود.  

منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *