شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

دستگیری عاملان آتش سوزی قهوه‌خانه در اهواز

دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۲
کد مطلب: 608215
جانشين فرمانده انتظامی اهواز از دستگيری 2 عامل آتش‌سوزی یک قهوه‌خانه‌ در منطقه لشكرآباد خبر داد.
دستگیری عاملان آتش سوزی قهوه‌خانه در اهواز
به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عیدی  از دستگیری 2 نفر عامل آتش‌سوزی قهوه‌خانه‌ای واقع در لشکرآباد کلانشهر اهواز خبر داد و اظهار کرد: شب گذشته در پی درگیری در یک قهوه‌خانه در این منطقه بلافاصله عوامل گشتی به محل اعزام که طرفین درگیری با رؤیت مأموران از محل متواری می شوند.

وی افزود :با توجه به اهمیت پرونده دستورات ویژه جهت شناسایی و دستگیری عاملان درگیری به واحدهای گشتی اطلاعاتی و مأموران انتظامی ابلاغ شد.

سرهنگ عیدی با بیان اینکه آتش سوزی قهوه خانه توسط مالک آن انجام شده است ،افزود:صاحب قهوه خانه برای گمراه کردن ماموران ساعت 6 صبح یوم جاری درحالی که صورت خود را پوشانده بود با چاقوی که در دست داشته است، اقدام به آتش زدن قهوه خانه خود می نماید.

جانشین فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز افزود: با هوشیاری مأموران و بررسی سرنخهای بجا مانده مشخص شد عامل آتش سوزی مالک قهوه خانه بوده که با همدستی شاگردش دست به این اقدام زده است.
سرهنگ عیدی با بیان اینکه از خودرو مالک قهوه‌خانه یک تیغه چاقو ویک عدد روبند کشف شد افزود: متهم در تحقیقات پلیس به جرم ارتکابی با همدستی شاگردش معترف شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *