جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۸
۸۵

ضد انقلاب‌ می‌خواهد چه کسی را جایگزین کند؟

آمریکا استراتژی بشقاب لک‌لک را علیه ایران به کار گرفته است
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۳
کد مطلب: 608142
رئیس اندیشکده یقین گفت: ضدانقلاب‌هایی که درصدد براندازی نظام جمهوری اسلامی هستند، می‌خواهند چه کسی را جایگزین کنند؟ پسر پهلوی یا بیوه رجوی؟!
ضد انقلاب‌ می‌خواهد چه کسی را جایگزین کند؟
به گزارش جهان نيوز، حسن عباسی، کارشناس مسائل سیاسی در ششمین دوره سلسله جلسات نبرد مشکوک که در دانشگاه بوعلی همدان برگزار شد، بیان داشت: در سال 1385 منازعات بین ایران و آمریکا وارد مرحله جدید و  منجر به ایجاد تحریم‌هایی علیه ایران در سال بعد شد که تشکل دانشجویی جامعه اسلامی دانشگاه بوعلی‌سینا بر آن شد تا سلسله مباحثی تحت عنوان نبرد مشکوک را از همان سال آغاز کند که تا کنون ادامه داشته است.

عباسی ادامه داد: عنوان این جلسه از فیلم سینمایی خوب، بد و زشت برگرفته شده است که هم‌اکنون 11 سال از آن می‌گذرد؛ اما باید توجه کرد که نبرد دیگر مشکوک نیست و به طور کامل علنی شده است و هیچ راه درمانی برای ایجاد رابطه وجود ندارد.

رئیس اندیشکده یقین با بیان اینکه اگر از روز نخست تکلیفمان با خودمان روشن بود که هیچ راه مذاکره وسازشی با ابرقدرتی که از موضع زور سخن می‌گوید، نیست، عنوان کرد: باید بدانیم که فقط در شرایطی می‌توان با آمریکا مذاکره کرد که دربرابر آن زانو بزنیم و اظهار پشیمانی کنیم و این امر هرگز از سوی ایران محقق نخواهد شد.

آمریکا ارزش لبخندهای ملت ایران را ندارد
وی افزود: آمریکا ارزش لبخندهای ملت ایران را ندارد؛ چراکه او شیطان بزرگ است و امروز که به جای اوباما و کری، ترامپ در رأس قرار گرفته است، همواره بر مواضع خود علیه ایران در منطقه پافشاری دارد و هر روز بر واژه "رژیم چنج"(تغییر رژیم) مباحثه می‌کنند؛ لذا همواره درصدد تغییرات حکومتی در ایران هستند.

عباسی اذعان کرد: همه رؤسای جمهور آمریکا در این 40 سال به دنبال این هدف بودند که خوشبختانه به خواسته شوم خود نرسیدند و هرگز نخواهند رسید.

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: آنچه که مهم است، این است چرا ایالت متحده آن روز که ما از قدرت کمتری برخوردار بودیم، زورش به کشور نرسید؛ اما امروز که جمهوری اسلامی در موضع قدرت قرار دارد، ما را تحت فشار سیاسی، اقتصادی و فرهنگی  قرار داده است؟!

عباسی به فرصت باقی مانده ۱۶ روزه تا ۲۲  اردیبهشت اشاره و ابراز کرد: این زمان ضرب‌العجلی است که ترامپ برای لغو برجام مشخص کرده است و چند خواسته از ایران را بیان کرده تا به برجام عمل کند.
رئیس اندیشکده یقین تشریح کرد: نخست اینکه برجام ده ساله باید ابدی شود و مصوبات برجام شماره یک ابدی شود؛ دوم معلق شدن نظام موشکی ایران و خروج ایرانیان از منطقه و کشور سوریه و سپس برجام حقوق بشر را ایران بپذیرد.

وی اظهار کرد: باید توجه کرد که ما مسلمانان و شیعیان منتظر فردی هستیم که وی برای ایرانیان ظهور نمی‌کند؛ بلکه برای جهان ظهور می‌کند و یکی از مؤلفه‌های مقدماتی برای زمینه ظهور این است که کاخ سفید آمریکا تبدیل به حسینه شود و تا آن رو ایستادگی خواهیم کرد.

عباسی با بیان اینکه در پیش‌بینی اتفاقات آینده سه تا سناریو وجود دارد، عنوان کرد: نخست اینکه ترامپ بر روی مواضع خود ادامه دهد که در این صورت ایران به گذشته برمی‌گردد و غنی‌سازی را به 20 درصد می‌رساند؛ دوم کوتاه آمدن ایران در برابر برخی از خواسته‌های آمریکا که احتمال تحقق آن بسیار پایین است.

این استاد دانشگاه با تأکید بر اینکه در مذاکرات هسته‌ای بر همگان ثابت شد که آمریکا قابل قبول نیست، ادامه داد: سناریوی سوم که احتمال تحقق آن بیشتر است و آن این است که اتحادیه اروپا برای  ایران تحریم‌های سه‌گانه جدید موشکی، حقوق بشر و منطقه‌ای وضع کند تا ایران تضعیف شود و برجام به دوسال دیگر تأخیر بیفتد.

وی بیان کرد: به دلیل اینکه مردم ایران از افق تحریم‌ها اطلاع ندارند و باعث یأس سیاسی در جامعه شده است، از روز 22 اردیبهشت نیز این امر تکرار خواهد شد ؛ اما گذراست.

بشقاب سوپ غیر قابل استفاده برای ایران قرار داده‌اند
رئیس اندیشکده یقین گفت: نام این استراتژی بشقاب لک‌لک است که در دوران چاورز علیه ونزئولا اجرا کردند و هم‌اکنون علیه نظام جمهوری الاسلامی به کار می‌گیرند؛ چراکه این جریان مانند داستان مهمانی لک لک به روباه است؛ به این معنی که در ظاهر تحریم‌ها برداشته شده است اما نمی‌شود از آن استفاده کرد چراکه ارتباط مالی جهان با ایران قطع است.

وی افزود: بشقاب سوپ در نظام بین‌الملل برای ایران قرار داده‌اند که امکان استفاده از آن وجود ندارد و در صورت ظاهر در مقابل چشمان مردم دنیا این است که تحریم‌ها برداشته شود اما درواقع اثری از آن ملموس نمی‌شود.

عباسی اذعان کرد: احتمال اینکه فشار اقتصادی علیه کشور بیشتر شود، وجود دارد؛ اما ما در این شرایط به اتحاد ملی نیاز داریم باید صدایی محکم و یکپارچه یعنی صدای هیهات من  ذلت که درس امام خمینی(ره) به همه ایرانیان است، از درون کشور ایران شنیده شود.

این فعال سیاسی اذعان کرد: نباید فراموش کرد که  آمریکا شیطان بزرگ، ام‌المفاسد، ام‌الخبائث است که ادعای دموکراسی دارد؛ اما ابن سلمان را به عنوان دیکتاتور در عربستان سعودی منسوب کردند.
وی با اشاره به اغتشاشات دی ماه 96 گفت: ضدانقلاب‌هایی که درصدد براندازی نظام جمهوری اسلامی هستند، می‌خواهند چه کسی را جایگزین کنند؟! پسر پهلوی یا بیوه رجوی؟! بنابراین این ملت و مردم اپوزیسیونی ندارد که تا مچ پای آن بیاید.

در چهل‌سالگی جمهوری اسلامی قسط محقق نشده است
عباسی در ادامه سخنان خود به پرده زشت ماجرا اشاره کرد و ادامه داد: زشت این است که در چهل‌سالگی جمهوری اسلامی قسط محقق نشده است؛ چراکه "قسط" کارکرد دین اسلام است و قسط در قرآن در مقابل ظلم است.

این فعال سیاسی تأکید کرد: مردم قوام به قسط هستند؛ اما دولت‌ها در 40 سال گذشته قوام به قسط نبوده‌اند و باید توجه کرد که رویای چهل‌سالگی جمهوری اسلامی قسط است؛ اما با توجه به تأکید امام خمینی و مقام معظم رهبری، قسط دغدغه دولت‌ها نبوده است.

وی خاطرنشان کرد: در طول تاریخ ملت ایران نخستین مردم هستند که پای اعتقاددات دینی خود ایستاده‌اند و در رکاب نائب امام زمان خود به خوبی حرکت می‌کنند و  ترورها و تهدیدها را تحمل کرده‌اند.

عباسی عنوان کرد: این مردم لیاقت زندگی با شرایط بسیار بهتر را دارند که همه قوا باید در حق این مردم به خوبی کار کنند که باید در مرحله نخست اساتید دانشگاه‌ها و سپس جوانان را باور کنیم تا به توسعه اقتصادی دست یابیم

این استاد دانشگاه اضافه کرد: اگر امکانات  از بیرون کشور وارد شد، جوانان به دلیل عدم شغل و درآمد نمی‌تواند از این امکانات استفاده کند؛ اما اگر از درون کشور توسط خودمان تولید انجام شود؛ در این صورت بخشی از ملت به تولید و بخشی به مصرف می‌پردازند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Arab Emirates
حسن عباسی خودش غیر از حرف زدن چه هنری داره چه خدمتی کرده این آقا ...
Iran, Islamic Republic of
البته از سالهای در جبهه جنگ تحمیلی بودن ورزمنده بودنشان که بگذریم ،اساتید دانشگاه حرف میزنند=کارفکری،یعنی همه باید بیل دستشون بگیرند؟
Iran, Islamic Republic of
وضع مملکت نتیجه فکر امثال ایشان میباشد
Iran, Islamic Republic of
چرا شما جماعت ,همه چي را برعكس تفسير مي كنيد؟! اتفاقا" وضعيت فعلي ممكت نتيجه بي توجهي ما مردم و مسئولاني كه با رأي ما بر مسند قدرت مي نشينند به توصيه ها و نظرات امثال اين كارشناس با بصيرت و دشمن شناس دانشگاهيست.
انقلابی
Iran, Islamic Republic of
نتیجه فکر ۳۲ سال سلطه اصلاح طلب ها بز مملکت میبااشد چقدر پر رویید
Iran, Islamic Republic of
راست میگه هی این رییس جمهور عباسی دستور اشتباه میده اون معاونش ازغدی هم دستورات اشتباهو اجرا میکنه
میگن در پشت پرده هم با رییسی رابطه دارن
خدایا چی میشد روحانی رییس جمهور میشد ؟
Iran, Islamic Republic of
گل گفتی اگر روحانی رئیس جمهور می شد کشورمون روی خوش پیشرفت و ترقی رو اون هم طی گزارش های 100 روزه به مردم می دید
Iran, Islamic Republic of
اقای عباسی عزیز در ایران هیچکس از مردم بفکر انقلاب و براندازی نیست مردم خواهان اصلاحات هستن و تغییر هستند
مهدی
United States
مردم دنبال چه اصلاحاتی هستند؟
کنسرت بیشتر و بی حجابی؟
یا شفافیت و عدالت در توضیع منابع و ثروتهای این کشور؟...
محمد
Iran, Islamic Republic of
اگه از اون اصلاحات میگی که روسری بر میدارن و کنسرت میزارن بدون که از سال ۷۶ تا الان داره انجام میشه وقت نیست بدید دست انقلابی های واقعی مثل ۴ سال اول احمدی نژاد تا مملکت و بسازیم
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
ترامپ هم خواهان تغيير هست اما تغيير داريم تا تغيير
بیژن
روشنگری حسن عباسی خودش بزرگترین خدمت است!مگه خدمت پیامبران الهی چه بوده است؟غیراز روشنگری و تعلیم وتربیت مردم زمانه خود که در جهل وگمراهی بوده اند؟
Iran, Islamic Republic of
نتیجه فکر مهم است که اگر درست باشد مردم در رفاه هستن واگر نادرست نتیجه اش بیکاری فقر بی اعتباری ونا امیدی است
Iran, Islamic Republic of
البته فکر باید د رعمل پیاده شود.فعلا که یه عده با سروصدا سالهاست قدرت رو گرفتند وفکری هم جز تکرار حرفهای غربیها ندارند.
درد مند
Iran, Islamic Republic of
گل گفتی.
Iran, Islamic Republic of
اگر نتیجه فکر مهمه پس نتیجه فکر شما در رای دادن مجدد به روحانی رو بی زحمت واسم خوب تفسیر کن
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
...
United Kingdom
خب الان نتیجه این فکر حضرتعالی که فکر تعداد زیادی از مردم هست رفاه شد؟
Iran, Islamic Republic of
اگر دو نفر متفکر مثل ایشان در امریکا باشد
امریکا نابود میشود
Iran, Islamic Republic of
مسلما" آمريكايي كه بنيان و شالوده اش بر اساس تفكر ضد انساني و وحشيانه استعمارگري و اشغالگري و خودبرتربيني و برده داري در اشكال قديمي و مدرن آن , شكل گرفته , هيچگاه با تفكرات امثال آقاي دكتر عباسي همخواني نداشته و نخواهد داشت و اگر قرار باشد بر اساس ايده ها و تفكرات امثال ايشان اداره شوند , به سرعت از هم پاشيده خواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
...
United Kingdom
اشتباهی مصبت دادم. بی شمار منفی بر تو و امثال تو.
Iran, Islamic Republic of
هنرش بانی کار وتولید واعتبار و عزت در جهان ورفاه مردم
Iran, Islamic Republic of
لطفا با شخص کاری نداشته باشید به صحبتها و تحلیلها توجه کنید اگر منطقی بود قبول کنید و اگر نبود قبول نکنید .شنوند باید عاقل باشد.
ما در احادیث داریم حرف خوب و منطقی را اگر دشمن هم زد قبول کنید چه رسد به دکتر عباسی که از دلسوزان نظام است.
حنیف
Iran, Islamic Republic of
همین قدرکه موجب سوزش شماشدن کلی کاره....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
دولتها در این ظاهرا نمیتوانند خوب کاار کنند
در ایران اسلامی مدیریت جهادی با فرماندهی واحد میخاد
Canada
حسن عباسی، کارشناس مسائل سیاسی و رئیس اندیشکده یقین و دکتر اینال!!!
Iran, Islamic Republic of
در همیشه تاریخ وقتی کسی جوابی برای حرف حق نداشته ونخواسته اونو قبول کنه ؛به مسخره کردن روی اورده ،تو اولین مخترعش نیستی !
United States
چشم حسودش کور
Iran, Islamic Republic of
مشکل مشخص و عیان است.
تئوریسین ها و فعالات سیاسی به صراحت مواضع دنیا و علی الخصوص آمریکا و دوستانش را در مقابل ایران نشان داده اند.
ولی درد اینجاست که هیچ عکس العمل قاطع و محکمی از ایران دیده نمی شود.
United Arab Emirates
مثلا چه عکس العمل قاطعی میخواستید نشون بدید به اسرائیل حمله کنید که مثل عراق بعد حمله به اسراییل بشیم نفت در برابر غذا
Iran, Islamic Republic of
عکس العمل قاطع در برابر ایادی داخلی. آنهایی که ریش میزارند و تسبیح دست میگیرند و از درون با نظام جمهوری اسلامی ایران سر نفاق دارند.
اگر این آدمها جمع شوند دیگر غرب و شرق توان حمله به ایران و زدن ضربات سهمگین به اعتبار و وجه کشور را ندارند.
Iran, Islamic Republic of
اصلاح بفرمایید .ایشان کارشناس مسائل اقتصادی، اجتماعی، انیمیشن، زناشویی، استراتژیک، تصادفات جاده ای، هواشناسی و ... هم هست.
United Kingdom
ایول آره در مورد همه چی باید نظر بده اگه نده میمیره
Iran, Islamic Republic of
طالب حقیقتی ،برو مفهوم کارشناس استراتژیک را بخوان.انوقت میفهمی که چطور دکتر عباسی سال 84 ،خیلی قبل از اسنودن از پروژه جاسوسی اینترنتی امریکا از طریق ان اس ای پرده برداشت یا در سال 92 یک هفته بعد از انتخاب روحانی در سال 92 در جلسه 439 کلبه کرامت ،دقیقا وضع فعلی دولت روحانی رو پیش بینی کرد.
Canada
خوب چرا به شورای نگهبان و مقام معظم رهبری منتقل نکرد تا شیخنا حسن تائید صلاحیت نشه؟ یا اینکه این نهادها را قبول نداره؟
Iran, Islamic Republic of
شورای نگهبان حداقل وکف صلاحیت رو در نظر میگیره وتائید میکند .
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
براي پست مهم رياست جمهوري ام القراي جهان اسلام حداقل و كف صلاحيت مورد نياز است يا سقف و حد اكثر لياقت وكفايت ؟؟؟؟...
Iran, Islamic Republic of
برای اینکه اون 24 میلیون که الکی افتادند تو دیگ حلیم خوشخیالی ...
Iran, Islamic Republic of
واسه اینکه شما هنوز حسن می خواستید رهبری معظم مدبر تر از حربه های احمقانه آمریکا-اسرائیل عمل می کنند مثل نظر امام درباره بنی صدر و تکریم نظر مردم بچه نازم
Iran, Islamic Republic of
طالب حقیقتی ،برو مفهوم کارشناس استراتژیک را بخوان.انوقت میفهمی که چطور دکتر عباسی سال 84 ،خیلی قبل از اسنودن از پروژه جاسوسی اینترنتی امریکا از طریق ان اس ای پرده برداشت یا در سال 92 یک هفته بعد از انتخاب روحانی در سال 92 در جلسه 439 کلبه کرامت ،دقیقا وضع فعلی دولت روحانی رو پیش بینی کرد.
Canada
طالبی جان!
یعنی حسن عباسی پیشگوئی بلده که وضع امروز دولت روحانی را پیش بینی کرده؟ یا بیشتر از شورای نگهبان می فهمه که شیخ حسن را تائید صلاحیت کرد؟
Iran, Islamic Republic of
نه عزیزم ،پیشگوئی نمیخواد.هر کس عملکرد قبلی روحانی در سمتهای قبلیش رو یه دوره مختصر کنه ،میفهمه که از همون اولشم ،همین بود= به قول وزیرش :
""خستــــــــــــــــــــــــــــــــــه""
Iran, Islamic Republic of
مثل شما دقیقا
United Kingdom
حالا تو می مردی نظر نمیدادی؟
Iran, Islamic Republic of
ايشان هيچگاه ادعا نكرده كه همه چيزدان است.
ايشان مسئول يك تيم تحقيق هستند و نتايج جمع بندي نظرات ايشان را ارائه مي كنند.
Iran, Islamic Republic of
بی شعور های سیاسی نمی خواهند بفهمند که عباسی همه چی دان با چند تیم زبده کار می کنه خود اون خارجی ها هم تیمی کار می کنند ونتیجه را به ارباب سیاست منتقل می کنند.
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
ندارین تو جبهه تون و نمیتونین داشته باشین. آدم توانا ندیدی عزیزم اینه که برات سنگین هست. به خودش چیکار داری برو حرفاشو گوش کن با مستندات تطبیق بده اگه مشکل داشت ردش کن. مثل داش سعید حجاریانتون پ...
Iran, Islamic Republic of
اینکه مغز تو نمیتونه در همه این مسائل فکرکنه وهنگ میکنه ! دلیل نمیشه مغز بقیه هم هم همینقدر نخودی باشه !
Iran, Islamic Republic of
نتیجه فکر ایشان در جامعه فقر وبیکاری و......
Iran, Islamic Republic of
کدوم فکر ایشان در جامعه پیاده شده که تو داری از نتیجه اش میگی.یه عده عشق غرب هستند که سالهاست اقتصاد وفرهنگ این کشور رو در دست دارند واین فقر وبیکاری هم ثمره عملی فکرانهاست.
United Kingdom
... کمی حداقل شرف داشته باش. امثال تو در این کشور سالهاست که تاخت می کنید.
Iran, Islamic Republic of
اول معنی کارشناس استراتژیک رو بفهم بعدا اراجیفت رو بریز بیرون !!!!
...
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
جدا هست و نظرات خوبی داره
من تازه باهاش آشنا شدم نظراتش کاملا منطقی و بر پایه ی مستنداته
Iran, Islamic Republic of
زنده باد هر که این دولت را به چالش کشد
Iran, Islamic Republic of
زنده باد هر کس که دروغهای مدعیان راستگویی را افشا میکند.
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
.... مسوولین کنار بروند و اداره کشور دست اهلش بیفته
علی
Iran, Islamic Republic of
...
حققت یاب
Iran, Islamic Republic of
تنها دولتی که دغدغه ی برپایی "قسط" داشت و عملکرد مثبتی هم داشت که آثارش همچنان برای مردم ملموس است، دولت های دکتر احمدی نژاد بود که خدا و همگان شاهد بودند برپایی "قسط" به قیمت "سقط" دولت تمام شد...
Iran, Islamic Republic of
می خواست قسط درست کند اما زندگی مردم را قسطی کرد .
منصف
Iran, Islamic Republic of
یعنی نان و نمک یارانه ها و افزایش حقوق سربازها و بازنشستگان و کمیته امدادی ها و بهزیستی ها و وام ازدواج و مسکن مهر و قطع دستان دزدان نفتی وبنزینی را خوردن و نمکدان شکستن یعنی همین!!!
واقعا الان وضعتون خییییلی بهتره؟!! اگه بهتره که پس خلایق هر چه لایق!!
United Kingdom
احمدی نژاد باعث برگشت با آبروی رفسنجانی به سیاست شد و بیشترین کمک را به روی کار آمدن این دولت کرد. ...
Iran, Islamic Republic of
اگر خوب بود رهبری وشورانگهبان مقابلش نمیایستادن
سالار
Iran, Islamic Republic of
الان شورای نگهبان دقیقا از چی داره نگهبانی میکنه؟!!!
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
از صاحبان ويلاهاي لواسان و ولنجك و الهيه و قيطريه و باستي هيلز دماوند
مهدی
United States
کجا و کی رهبری جلوی احمدی نژاد اسیتاده؟
اگر نصیحتها و بعضا کنایه های رهبری را میگی که به روحانی خیلی بیشتر گفته.
Iran, Islamic Republic of
مافیای قدرت وثروت سم پاشی کردند ونتیجه را دیدند.شخص احمدی نژاد چراغ به دست باید دونبالش بگردید
Iran, Islamic Republic of
مدرکین صالح ادراک جهانی!!
Iran, Islamic Republic of
عقل انسان توسط عمل صالح کامل میشود ووقتی درک جهانی داشتی وتصویر بزرگتر رو دیدی ،در عمل میتونی توانمندتر ظاهر شوی.
Iran, Islamic Republic of
حسن عباسی از مقاومت صدام در برابر حمله امریکا برای تصرف بغداد چه خبر؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
المتفکرین: حسن عباسی ، رائفی پور ، حسین شریعتمداری ..... راستی قرار بود ترامپ هرگز از برجام خارج نشود چون کاملا بنفع انها بود پس چی شد؟؟
United Arab Emirates
اتفاقا آقای عباسی ضمن اینکه دشمن شناس خوبی هستن. منافق شناس خوبی هم میباشن. متاسفانه مخالفاش همیشه پشت سرش دری وری میگن که اصلا مهم نیست. مهم بصیرتیه که آقای عباسی به ماهایادمیده
رامیار
Iran, Islamic Republic of
شما هم مثل کارگرا حقوق یه میلیونی بگیر باشه اونا هم شعار هیهات من الذله میدن...
Iran, Islamic Republic of
"ضد انقلاب‌ می‌خواهد چه کسی را جایگزین کند"
این جایگزین شما نستید!!!!
منتظر باشید تا سال 1400که به اقای جهانگیری رای خواهیم داد
Iran, Islamic Republic of
اول دلارش را بگیر ساد لوح زود باور بعد کاندید 1400
کافیه دکتر سلام 160 را ببینی چی ها تو انتخابات سر هم کرد....
Iran, Islamic Republic of
البته اگه تا 1400 موتورش بنزین داشته باشه !
اصلاح طلب 2 آتیشه
Iran, Islamic Republic of
نامزد اصلاح طلب "فقط" مهندش هاشمی طبا
ما گل های خندانیم ...
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه هرگز دولت خودباور عادل وزحمتکش ودلسوز نداشته ایم وبهمین علت ازنظر اقتصادی وفرهنگی روزبروز بقهقرا رفته ایم.خدایا بداد این ملت برس
United Kingdom
حرف حسابترین و بجاترین در میان این نظرات.

...
Iran, Islamic Republic of
هر كسي مسلما بهتر از شما خواهد بود
شما سرمايه هاي اين ملت رو فدائي تفكرات خودتون كرديد
امروز دلار شش هزار تومن وأين جوري پيش بريم انشالله شاهد ده هزار توماني هم خواهيم بود اونموقع ديگه فكر مي كني جرّأت حرف زدن داري
Iran, Islamic Republic of
الان منظورت دولت روحانی و کابینه پیر فرتوت غربگراش هست دیگه راست می گی اگر مردم هشیار نشن کشور داغون می شه با اینا
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر عباسی بزرگ
Iran, Islamic Republic of
...