جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱
محسن هاشمی:

دیگر امیدی برای حضور در شهرداری تهران ندارم

يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب: 608057
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه دیگر بین گزینه‌های شهرداری نامش وجود ندارد، گفت: امیدی برای حضور در شهرداری به عنوان شهردار ندارم.
به گزارش جهان نيوز، محسن هاشمی رفنسجانی در پایان پنجاه و نهمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در جلسه امروز و با توجه به روز شوراها، سه نفر از اعضای شورای شهر تهران نطق‌هایی را ارائه کردند.

وی تصریح کرد: در ادامه جلسه لایحه نرخ‌گذاری تاکسی، اتوبوس و مینی بوس در دستور کار شورای شهر تهران قرار گرفت و پس از گزارش رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران و همچنین کمیسیون برنامه و بودجه شورا رأی گیری برای افزایش کرایه تاکسی، اتوبوس و مینی بوس در دستور کار قرار گرفت.

رئیس شورای شهر تهران گفت: در ادامه اعضای شورای شهر تهران پیشنهادات و نظرات خود را مطرح کردند و در نهایت نرخ کرایه‌های تاکسی، اتوبوس و مینی بوس درسال 97 براساس نرخ تورم (12.5 درصد) افزایش یافت.

هاشمی در ادامه در خصوص عدم پرداخت سهم دولت در بخش حمل و نقل عمومی گفت: این موضوع باید یکی از اولویت های دولت باشد که متأسفانه دولت تعهدی برای پرداخت سهم خود در بخش حمل‌ونقل عمومی تهران ندارد.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا همچنان به عنوان یکی از گزینه های شهرداری تهران هست یا خیر، گفت: بنده دیگر امیدی ندارم.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Arab Emirates
واسه آقازاده ها که همیشه فرصت خدمت ! هست غصه نخور آقای هاشمی