سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

اکرم محمدی: با بیکاری وجودم را از من گرفتند

يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب: 607961
بازیگر سریال "پدر سالار" گفت: من تجربه بازی در پدر سالار و خانه سبز را داشته ام و به شدت دلتنگ بازیگری هستم. بعد از سالها فعالیت انگار بخشی از وجود بازیگر را با بیکاری از او می گیرند اما من همچنان اعتقاد دارم نباید به هر قیمتی کار کرد.
اکرم محمدی: با بیکاری وجودم را از من گرفتند
به گزارش جهان نيوز، اکرم محمدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص فعالیت های خود در عرصه بازیگری طی سال 97 گفت: نه تنها در سال 97 بلکه از سال 92 به بعد هیچ پیشنهاد بازی به من نشده است. من دلیل این کنار گذاشته شدن را نمی دانم.

وی در همین راستا افزود: البته معدود پیشنهاداتی بوده اما به هر حال کارهایی نبوده که من بازی در آنها را دوست داشته باشم. برخی پیشنهادات نسبتاً خوب هم بوده که متاسفانه به سر انجام نرسیده است.

بازیگر سریال "مرد هزار چهره" حضور مقطعی برخی ستارگان در سینما را اینگونه تشریح کرد: واقعیت امر بازیگری که بازیگر باشد یک شبه نیامده و یک شبه هم نمی رود. ستارگانی که یک شبه به سینما وارد می شوند به همان سرعت هم از ذهن ها پاک شده اند اما من به عینه می بینم که بازیگران بزرگ حتی اگر سالها کار نکنند در خاطره مردم خواهند ماند.

وی با تاکید بر حمایت از بازیگران قدیمی تاکید کرد: ستارگان جدید مثل ستارگان چشمک زن هستند که در یک لحظه روشن شده و خاموش می شوند اما این اتفاق به هیچ وجه برای بازیگری که در میان مردم مورد قبول واقع شده نمی افتد.

بازیگر سریال "بچه های نسبتاً بد" کم کار شدن اکثر بازیگران میانسال و پیشکسوت را اتفاقی ضربه زننده به سینما دانست و ادامه داد: کم کار شدن و بیکار شدن بازیگران پیشکسوت سینما کاملاً از ضعف این عرصه ناشی می شود. آثار بسیار ضعیف ساخته می شوند و کیفیتشان تا حدی پایین است که بازیگران قدیمی ترجیح می دهند بیکار باشند.

وی با نقد حضور تکراری بسیاری بازیگران روی پرده سینما تصریح کرد: من نمی فهمم که چرا یک تعدادی از بازیگران سالانه در همه کارهای سینما هستند و برخی سالی یک کار هم نمی کنند.  این اتفاق عدالت واقع در سینما را از بین برده است.

بازیگر سریال "خانه سبز" در مورد تلاش بسیاری از بازیگران برای سلبریتی شدن افزود: از نظر من محبوب و سلبریتی شدن چندان هم بد نیست اما یادمان نرود سلبریتی ماندن بسیار از سلبریتی شدن مهمتر است. یعنی شما بتوانید در میان مردم به محبوبیت برسید و این محبوبیت را تا سالها حفظ کنید.

وی در ادامه افزود: از نظر من اینکه بسیاری از جوانان مشتاق بازیگر شدن هستند هیچ ایرادی ندارد اما اینکه بخواهند از طریق فضای مجازی و حاشیه ها بازیگر شوند اتفاق درستی نیست و اصلاً به بازیگری هیچ ربطی ندارد. البته به عنوان مثال حضور ایسنتاگرامی ها در عرصه بازیگری تنها یک موج از بین رونده بوده که فقط برای فروش و گیشه اتفاق افتاده است.

محمدی درباره غیبت طولانی مدت اکثر بازیگران سریال "پدر سالار" خاطرنشان کرد: اکثر بازیگران سریال پدر سالار جسته گریخته کار می کنند اما دیگر به آن قدرت و شدت از آنها استفاده نشده است. من تجربه بازی در پدر سالار و خانه سبز را داشته ام و به شدت دلتنگ بازیگری هستم. بعد از سالها فعالیت انگار بخشی از وجود بازیگر را با بیکاری از او می گیرند اما من همچنان اعتقاد دارم نباید به هر قیمتی کار کرد.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *