پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

نقش محوری زنان در سریال «ایراندخت»

يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب: 607934
بازیگر نقش باقرخان در سریال «ایراندخت» بیان کرد که قصه این سریال به مبارزان در دوره مشروطه می پردازد.
نقش محوری زنان در سریال «ایراندخت»
به گزارش جهان نيوز، شکرخدا گودرزی که این شب ها سریال «ایراندخت» به کارگردانی محمدرضا ورزی با بازی وی از شبکه یک پخش می شود درباره این سریال گفت: سریال «ایراندخت» نسبت به سایر فیلمنامه های آقای ورزی اثر متفاوتی است و زمانیکه من فیلمنامه را خواندم حس کردم درام آن نسبت به کارهای قبلی ورزی بسیار قوی تر است.

وی ادامه داد: در این سریال زنان نقشی محوری دارند یعنی چند زن که به لحاظ شخصیتی متفاوت از هم هستند قصه را در یک دوره تاریخی جلو می برند.

گودرزی با اشاره به نقش خود در سریال عنوان کرد: من نقش باقرخان را در این سریال دارم که به نوعی در کنار قصه عاشقانه سریال، داستان تاریخ مشروطه را هم پیش می برد. بخشی از قصه در تبریز و بخشی هم در تهران می گذرد و ما در کنار یک روایت عاشقانه بخشی از تاریخ مشروطه را هم می شنویم.

این بازیگر تئاتر و تلویزیون در پایان تصریح کرد: ستارخان و باقرخان و تعدادی از مبارزان تبریز محورهایی از این سریال را تشکیل می دهند که در یک ماجرای معماگونه به دوره مبارزاتی آنها پرداخته می شود.

سکانس پایانی این سریال چندی پیش در عمارت مشیرالدوله در منطقه لاله زار تصویربرداری شد.

سام قریبیان، اندیشه فولادوند، حسین پاکدل، ایرج راد، بیتا فرهی، زهیر یاری، فرزانه سهیلی، شایسته ایرانی، آرزو نبوت، فرخ نعمتی، رضا فیاضی، صدرالدین شجره، فخرالدین صدیق شریف، داریوش کاردان، رحیم نوروزی، کمند امیرسلیمانی، بهزاد خداویسی، پندار اکبری، ژرژ پطرسی، یوسف صیادی، عزت الله مهرآوران، محمدعلی نجفی، فرشید صمدی پور، باران زمانی، بهراد خرازی، شکرخدا گودرزی، حسین مسافر آستانه، مسعود آب پرور، علی زارع، مرتضی آقاحسینی، محمد ساربان، علیرضا دیلمی، دریا مقبلی، حمیرا عظیمی و حسام نواب صفوی با حضور سعید نیک پور بازیگران اصلی سریال هستند.

منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *