چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۰

گوشه‌ای از زندگی نامه شهید محسن اقدمی

يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۱
کد مطلب: 607865
گوشه‌ای از زندگی نامه شهید محسن اقدمی از شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.
گوشه‌ای از زندگی نامه شهید محسن اقدمی
به گزارش جهان نيوز، حماسه دفاع مقدس روز به روز بالنده‌تر شد و جوانان ما چونان کوهی استوار در برابر تهاجم دشمن ایستادند. مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین استقامت، دفاع از عقیده است و بدون شک دوران هشت ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از افتخارات بزرگ و بی‌نظیر ایران اسلامی است.

شهادت زندگانی جاودانه یافتن است؛ اوج و عروج تعالی است. شهادت تکامل ایمان و نهایت خلوص قلب‌هاست. شهادت مردن تحمیلی نیست، انتخاب آزادانه و آگاهانه است؛ خلوت عاشق و معشوق است.

شما می‌توانید در ادامه شرح کوتاه زندگی شهید محسن اقدمی یکی از شهدای دوران دفاع مقدس را بخوانید؛
شهید محسن اقدمی در سال 1343 در روستای سوگولی تپه ی میاندوآب متولد شد. تا سال دوم راهنمایی تحصیل کرد و سپس به فرمان امام مدرسه را رها کرد و به جبهه رفت و در سال 1361 رسماً لباس پاسداری پوشید بیشتر اوقات در جبهه های جنوب بود و گاهی در غرب نیز خدمت میکرد و همیشه سعی داشت محل خدمتش را مخفی کند. محسن بارها مجروح شد و اغلب بدون التیام کامل به جبهه برمیگشت و عاقبت در تاریخ 22/1/1367 در منطقه ی قوجار ماووت به شهادت رسید.

فرازی از وصیت‌نامه‌ی شهید محسن اقدمی

سلام بر شما حسینیان زمان. سلام بر شما سربازان جندالله. سلام بر شما رسواگران شیاطین. سلام برشما ایثارگران تاریخ. سلام برعاشقان شهادت. سلام بر شما یاران باوفای روح‌الله. سلام به شما فاتحان نبرد.
یاد خدا را فراموش نکنید. اعمال‌تان را طوری انجام بدهید که رضایت خدا را جلب کنید. اگر می‌خواهید در آن دنیا روسفید باشید باید از اعمال‌تان مواظبت کنید. فقط بر روی اعمال‌تان حساب باز کنید. روی شفاعت زیاد حساب باز نکنید و فقط اعمال‌تان را درست کنید. به تلاوت قران تأکید می كنم. به بزرگ‌ترها احترام بگذارید.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *