پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

۸ موشک به مواضع استراتژیک عربستان شلیک شد

شنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۳
کد مطلب: 607804
ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با شلیک ۸ موشک بالستیک «بدر ۱» مواضع نظامی و اقتصادی استراتژیک سعودی در شهر مرزی جیزان را هدف قرار دادند.
۸ موشک به مواضع استراتژیک عربستان شلیک شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از المسیره، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با شلیک ۸ موشک بالستیک «بدر ۱» مواضع نظامی و اقتصادی استراتژیک سعودی در شهر مرزی جیزان را هدف قرار دادند.

بر اساس این گزارش، وزارت دفاع یمن پیشتر در بیانیه‌ای اعلام کرده بود: هدف قرار دادن صالح الصماد رئیس شورای عالی سیاسی یمن جنایتی است که هرگز بدون پاسخ شدید و تکان دهنده نخواهد ماند.

در ادامه این بیانیه آمده بود: نیرو‌های مسلح در برابر این جنایت دست بسته نخواهند ماند و حق دارند طی حملات شدیدی، سرکردگان جنایتکار و متجاوز را هدف قرار دهند. آن‌ها از این حملات جان سالم به در نمی‌برند. ما به ملت یمن اطمینان می‌دهیم که نیرو‌های مسلح مواضعی را هدف قرار خواهند داد که متجاوزان توقع آن را ندارند. زمان پاسخ مناسب فرا رسیده است. متجاوزان باید آماده باشند چرا که موشک‌های بالستیک ما آن‌ها را تکه تکه خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
یا حی و یا قیوم
به قول رهبر معظم انقلاب روزگار بزن در رو تمام شده است .آفرین به همت عالی مبارزین یمن...امان این جرثومگان سلفی را ببرید . رحم بر اینها حرام است . نام کودکان یمنی شهید شده را بر روی موشکهای بدر بنویسید.