پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

تروریستها در ادلب به یکدیگر رحم نمی‌کنند

شنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۱
کد مطلب: 607793
منابع سوری از ناامن شدن ادلب برای تروریستها و هدف قرار گرفتن سرکرده های گروههای تروریستی در این استان خبر دادند.
تروریستها در ادلب به یکدیگر رحم نمی‌کنند
به گزارش جهان نيوز، به نقل از سانا، منابع وابسته به مخالفان سوری از کشته شدن یک نفر و زخمی شدن دو نفر دیگر بر اثر انفجار بمب در جاده مواصلاتی میان روستاهای خان السبل و الرویحه در حومه جنوبی ادلب خبر دادند.

این در حالی است که تروریستها در ادلب به جان هم افتاده اند و روز گذشته عبدالمحیسنی از ترور حومه ادلب جان به در برد به طوری که یک بمب در مسیر خودرو وی در نزدیکی سراقب در حومه ادلب منفجر شد که وی زخمی شد.

دو سرکرده مخالفان سوری در استان ادلب نیز شب گذشته کشته شدند سرگرد احمد الجرو فرمانده موسوم به پلیس الحره در شهر الدانه در حومه شمالی ادلب بر اثر کار گذاشتن بمب در خودروش کشته شد. همچنین خالد معراتی ابولهب معاون گروه موسوم به جیش العزه و دو نفر از همراهانش در خان شیخون در جنوب ادلب ترور شدند.

نکته قابل توجه این است که هیچ گروهی مسئولیت این ترورها را برعهده نمی گیرد و ترس و وحشت همه گروههای تروریستی در این استان را فرا گرفته و تحرکات انجام شده از سوی این گروهها برای توقف این ترورها نیز بی ثمر بوده است.

قبلا نیز ابو الورد کفربطیخ از سرکرد های جبهه النصره در نزدیکی النیرب در ادلب و ابوسلیم بنش از سرکرده های جیش الاحرار در نزدیکی بنش، و سه تروریست ترکستان در جاده ملس-ارمناز به دست افراد ناشناس کشته شدند.

طی ۲۴ ساعت گذشته سه نفر در شهر خان شیخون و سه نفر دیگر در جاده مشمشان-عین السوده در شرق جسر الشغور کشته شده اند. سرکرده گروه موسوم به جیشی حلب الشهباء از سوء قصد جان در روستای السحاره جان به در برده است.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *