جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۶

شایعه رفتن قالیباف به ستاد اجرایی از کجا مطرح شد؟

شنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب: 607672
مگر آقای قالیباف قرار بود پستی داشته‌باشد؟ شایعه است. این پروژه را بخشی از جریان اصلاح‌طلبی دنبال می‌کند.
شایعه رفتن قالیباف به ستاد اجرایی از کجا مطرح شد؟
به گزارش جهان نيوز، حسین قربانزاده مدیرمسئول سابق همشهری گفتگویی با اعتماد داشته است که بخش‌هایی از آن در ادامه خواهد آمد:

- صحبتی که آقای جهانگیری در مناظرات مطرح کرد، کذب محض بود. از همین روی افراد زیادی را می‌شناسم که این روز‌ها و بعد از قرار منع تعقیب (برای نام‌های منتشر شده در فهرست املاک نجومی) یکی از مطالبات‌شان شکایت از جهانگیری است. مطالبه زیادی وجود دارد که آقای قالیباف اعاده حیثیت کند.

- قربانزاده در پاسخ به سوال یعنی قالیباف قصد اعاده حیثیت علیه جهانگیری را دارد؟ گفت: 
 
این موضوع مطرح است، اما دقیق نمی‌دانم. ممکن است شکایت کرده‌باشند، اما من بی‌اطلاع هستم. بعد از اعلام نظر دستگاه قضایی این مطالبه صورت گرفته، چون رقم اعلام شده از سوی جهانگیری کذب بود.

- وی در پاسخ به این سوال که آیا بحث پرونده املاک نجومی در پست اجرایی قالیباف موثر بوده یا نه؟ گفته است: 

اصلا پستی در کار نبود. مگر آقای قالیباف قرار بود پستی داشته‌باشد؟ شایعه است. این پروژه را بخشی از جریان اصلاح‌طلبی دنبال می‌کند. این جریان وقتی می‌بیند کسی در جناح مقابل مستعد حضور در عرصه‌های بزرگ اجرایی و مقاطع انتخاباتی است، همواره در مظان نقد و تخریب قرار می‌دهد. یک نمونه آن هم طرح مناصبی، چون ستاد اجرایی فرمان امام است. خود اصلاح‌طلبان این شایعه را مطرح کردند. دقیق خاطرم نیست، اما سایت یا کانالی تحت عنوان صدای اصلاحات یا اصلاحات نیوز این گمانه را مطرح کرد بلافاصله توییت‌هایی منتشر کرد که چرا کسی با چنین اتهاماتی، چنین پست مهم اقتصادی بگیرد. چند روز بعد خودشان خبر منتفی شدن را منتشر کردند و به کسانی که بحث پرونده‌های قضایی در انتخاب فردی برای یک منصب اجرایی را در نظر داشتند احسنت گفتند. کل این موضوع یک پروژه روانی است. این شایعه هم مطرح شد تا عدم تحقق چنین پستی برای قالیباف به دلیل وجود پرونده‌های املاک نجومی را رسانه‌ای کنند و آن را دستاورد خودشان بدانند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حالا قدر قاليباف بيشتر مشخص مي شود.
آقايان سياست باز قريب يكسال است افسارشهر تهران دردستشان است وباتمام هماهنگيهاي بادولت،دستشان دركار اجرايي وحتي جايگزين براي قاليباف گيركرده.
Iran, Islamic Republic of
كثيف تر از برخي از اصلاح طلبان خودشان هستند
Iran, Islamic Republic of
دست شورای نگهبان از حیث ابزار برای ارزیابی سریع چنین تخلفاتی خالی است.
United States
فقط احمدی نژاد
رضا
Iran, Islamic Republic of
خیلی دلشان میخواهد قالیباف شهردار شود ولی غرورشان اجازه نمیدهد چنین درخواستی داشته باشند.
اصلاحات در قضییه شهردار پایتخت به قول خودشان برگ اس خود را رو کردند ولی اس اقایان ۶ ماه دوام نیاوردحالا چه برسد به اقایانی که لیست شدند ودر نظرسنجی سایت انتخاب با ۶۷ درصد گزینه هیچکدام در ردیف اول است
...
Iran, Islamic Republic of
به عمل كار برايد به سخن داني نيست