پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

ترس سینمای ایران از ساخت فیلم ترسناک!

شنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب: 607586
تهیه کننده سینما گفت:حمایت های دولتی از ‍ساخت ژانر وحشت و تولید مشترک با کشورهایی که هم راستا با فرهنگ ما هستند، می تواند تاثیر گذار باشد.
ترس سینمای ایران از ساخت فیلم ترسناک!
به گزارش جهان نيوز،  سید امیر سید زاده تهیه کننده سینما گفت : ژانر وحشت در سینمای ایران  بسیار مغفول واقع شده است.

سیدزاده با اشاره به دلایل مغفول ماندن ژانر وحشت در سینمای ایران گفت: نداشتن تکنولوزی لازم برای گرفتن پلان وسکانس های هماهنگ  با فضای این ژانر و دیگری آشنایی نداشتن مخاطب با ژانر وحشت از دلایل مهم در این زمینه است.

این تهیه کننده با بیان اینکه اگر بخواهیم در  هر عرصه ای موفق باشیم باید فرهنگ آن را بشناسیم، ادامه داد:  ژانر وحشت در بین مخاطبان  عام سینما ی ما  نا آشناست از این رو باید ابتدا شناخت در بین تماشاگران ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه تهیه کنندگان قدرت ریسک برای رفتن به سمت ژانر وحشت را ندارند، گفت: باید برای از بین بردن ترس در ساخت ژانر وحشت در سینما، حمایت های دولتی از این ‍ژانر و تولید مشترک با کشورهایی که هم راستا با فرهنگ ما هستند ایجاد شود.

سیدزاده ادامه داد :یکی از نواقص دیگر در مورد غیبت ژانر وحشت، نداشتن متن و فیلمنامه مناسب در این زمینه است ، این فقر فیلمنامه در زمینه ژانر وحشت تا  جایی است  که ما در سینما  تعدادی کمی فیلمنامه داشته ایم که ژانر  وحشت را به معنای واقعی به مخاطب ارائه دهد.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *