جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

ترامپ: فشارها بر کره شمالی را ادامه می‌دهم

شنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب: 607583
رئیس جمهور آمریکا وعده داده است تا اشتباهات دولت های قبلی در برخورد با کره شمالی را تکرار نخواهد کرد.
ترامپ: فشارها بر کره شمالی را ادامه می‌دهم
به گزارش جهان نيوز، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز جمعه در کنفرانس خبری مشترک باآنگلا مرکل صدر اعظم آلمان گفت: از دیدار تاریخی بین رهبران کره شمالی و کره جنوبی خشنود شدم ولی من اشتباهات دولت های قبلی در برخورد با کره شمالی را تکرار نخواهم کرد و فشارها بر پیونگ یانگ تا زمانی که خلع سلاح اتفاق بیفتد، ادامه خواهد داشت.
 
وی در ادامه ابراز امیدواری کرد که دیدار آتی وی با رهبر کره شمالی سازنده باشد. ترامپ افزود: از هدف اعلام شده رهبران کره شمالی و کره جنوبی برای خلع سلاح کامل شبه جزیره کره خوشحال شدم.

ترامپ اظهار داشت: در پیگیری آن هدف، اشتباهات دولت های قبلی را تکرار نخواهیم کرد. حداکثر فشار ادامه خواهد یافت تا خلع سلاح اتفاق بیفتد. من منتظر دیدارمان هستم.

مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا نیز روز جمعه از چیزی که آن را یک گام به جلو برای خلع سلاح شبه جزیره کره توصیف کرد، استقبال نمود ولی گفت: این تنها یک گام است و آمریکا به اعمال فشار علیه کره شمالی ادامه خواهد داد.
این در شرایطی است که ترامپ و کیم جونگ اون رهبر کره شمالی قرار است اواخر ماه می یا اوایل ژوئن با یکدیگر دیدار کنند.
 
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *