جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

گوشه‌ای از زندگی نامه شهید طاهرعلی اقدمی

شنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۰۸
کد مطلب: 607487
گوشه‌ای از زندگی نامه شهید طاهرعلی اقدمی از شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.
گوشه‌ای از زندگی نامه  شهید طاهرعلی اقدمی
به گزارش جهان نيوز، حماسه دفاع مقدس روز به روز بالنده‌تر شد و جوانان ما چونان کوهی استوار در برابر تهاجم دشمن ایستادند. مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین استقامت، دفاع از عقیده است و بدون شک دوران هشت ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از افتخارات بزرگ و بی‌نظیر ایران اسلامی است.

شهادت زندگانی جاودانه یافتن است؛ اوج و عروج تعالی است. شهادت تکامل ایمان و نهایت خلوص قلب‌هاست. شهادت مردن تحمیلی نیست، انتخاب آزادانه و آگاهانه است؛ خلوت عاشق و معشوق است.

شما می‌توانید در ادامه شرح کوتاه زندگی شهید طاهرعلی اقدمی یکی از شهدای دوران دفاع مقدس را بخوانید؛

شهید طاهرعلی اقدمی در یک خانواده فقیر و مذهبی به دنیا آمد و به علت فقر مالی موفق به تحصیل نشده بود در ابتدای کودکی با مشکلات بزرگ شده بود در زمان انقلاب در همه راهپیماییها شرکت می کرد در سال 57 بر اثر تهدیدی که از طرف اهالی همین روستا بود بر طاهر و خانواده او انجام گرفت مجبور شد روستا را ترک نماید و به شهر بیاید و در سال58مادر خود را نیز از دست داد بعداز این او برای خود هم پدر بود و هم مادر طاهر در سال1359 در سپاه پاسداران ارومیه مشغول خدمت گردید تا بلکه بهتر بتواند از انقلاب و اهداف آن پاسداری نماید .

از طرف سپاه جهت مقابله با ضدانقلابیون داخلی به مهاباد رفت و در این ماموریت در اثر ترکش نارنجک از ناحیه پشت زخمی گردید و عازم بیمارستان شد و تحت مداوا قرار گرفت بعداز ترخیص بیمارستان دوباره ماموریت یافت با یک گروه از پاسداران عازم شهر اشنویه شده و ان شهر را از لوث وجود عناصر ضدانقلاب داخلی پاکسازی نمایدو حدود یکهفته این ماموریت به طول کشید و سرانجام در مهاباد در منطقه دارلک بعداز چندروز مبارزه در منطقه دارلک بر اثر اصابت گلوله به دست در بیمارستان بستری شد و بعداز بازگشت از زیارت امام رضا دوباره به منطقه اشنویه رفت و به فیض شهادت نائل گردید.

فرازی از وصیت نامه شهید طاهرعلی اقدمی
درود بر سرور شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام و درود بر امام خمینی رهبر مسلمانان و یاور مستضعفان جهان درود به روان پاک شهدای انقلاب اسلامی ایران .

برادر جان من دیگر به خانه برنخواهم گشت و به هر طریقی خبر شهادت مرا شنیدید اصلاً ناراحت نشوید و برروی مزارم گریه نکنید بلکه همانطور که ما پنج برادر هستیم همه ما پیشمرگ روح الله و قران و اسلام هستیم در آن موقع همه تان اسلحه بدست بگیرید و از سنگرهای داخلی و خارجی دفاع کنید و فریاد بزنید ما همه سرباز توایم خمینی گوش به فرمان تو ایم خمینی به امید پیروزی حق برباطل...

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *