پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

آمار جدید شهدا و زخمی های فلسطینی در غزه

جمعه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۹
کد مطلب: 607464
وزارت بهداشت در باریکه غزه فلسطین اعلام کرد که در تیراندازی نظامیان صهیونیست به تظاهرات‌کنندگان غزه، 3 تن به شهادت رسیده و 349 نفر دیگر زخمی شده‌اند.
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، نظامیان رژیم صهیونیستی با آتش گشودن به راهپیمایی اهالی باریکه  غزه 3 نفر دیگر را به شهادت رساندند.

وزارت بهداشت فلسطین جمعه با اعلام این خبر، شمار افراد زخمی شده در جریان راهپیمایی امروز را 349 نفر تا به این لحظه اعلام کرده است.

اهالی نوار غزه برای پنجمین هفته متوالی دست به برگزاری «راهپیمایی بزرگ بازگشت» زدند که این جمعه تحت عنوان «جمعه جوانان انقلابی» همچنان ادامه دارد.

راهپیمایی بزرگ بازگشت که از 30 مارس آغاز در اعتراض به تصمیمات اخیر آمریکا در خصوص شهر قدس و معرفی آن به عنوان پایتخت رژیم اشغاگر صهیونیستی و عزم واشنگتن برای انتقال سفارت آمریکا به این شهر شروع شده است.

اهالی باریکه غزه طی چهار جمعه گذشته با حضور در نوار مرزی این منطقه با فلسطین اشغالی  و آتش زدن لاستیک‌ها ضمن اعتراض به اشغالگری صیونیست‌ها و هم‌دستی دونالد ترامپ با آن‌ها در این مسئله، بر ضرورت حق خود در بازگشت به سرزمین اشغال شده فلسطین بر اساس قطعنامه‌های شورای امنیت تأکید کرده‌اند.

این راهپیمایی‌ها  تاکنون 42 شهید و بیش از پنج هزار مجروح داشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *