جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

باقربیگی: حرف‌های مظفری از روی بی‌اطلاعی است

پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب: 607350
بازیگر قصه های مجید گفت: متاسفانه عادت شده است که بدون اطلاع همین جوری یک حرفی زده شود. من با کیومرث پور احمد، حسن فتحی و مسعود جعفری جوزانی کار کرده ام.
باقربیگی: حرف‌های مظفری از روی بی‌اطلاعی است
به گزارش جهان نيوز، مهدی باقربیگی بازیگر "قصه های مجید" در واکنش به اظهارت مجید مظفری در خصوص اینکه باقربیگی به دلیل اینکه نتوانست خودش را حفظ کند درخشش را از داست داد گفت: متاسفانه عادت شده است که بدون اطلاع همین جوری یک حرفی زده شود. من با کیومرث پور احمد، حسن فتحی و مسعود جعفری جوزانی کار کرده ام.


مهدی باقربیگی
وی در همین راستا افزود: مجید مظفری هم می تواند برود، از این فیلمسازان پرس و جو کرده و از کیفیت بازی من با خبر شود.
بازیگر نقش مجید در نقد حرف های مجید مظفری بیان کرد: این جمله که من بعد از رسیدن به بلوغ نتوانسته ام بدرخشم چون نتوانسته ام خود راحفظ کنم یعنی چه؟ این حرف اصلا بی معنی است آن هم زمانی که در شهرستان هیچ امکانات و کاری برای استعدادها وجود ندارد، اگر کسی استعداد هم داشته باشد امکاناتی برای او وجود ندارد.
باقربیگی در ادامه تاکید کرد: مجید مظفری فرد بزرگی است و من به او احترام می گذارم چون باید به بزرگان عرصه هنر و کسوتشان احترام بگذاریم.

مهدی باقربیگی
وی درباره فعالیت‌های این روزهای خود توضیح داد: با توجه به عضویت در شورای شهر نمی توانستم بازی کنم اما با اتمام مدت مسئولیت در حال حاضر کم و بیش پیشنهاداتی شده اما قطعی نشده است. علاقه من بیشتر به بازی در آثار تلویزیون است چون همه گیرتر است و مردم بیشتری می توانند آن را ببینند.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *