شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

کشته و زخمی شدن۳۰سوری درحمله تروریستها

پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب: 607304
​کشته و زخمی شدن دست کم ۳۰ غیر نظامی سوریه در حمله تروریستها به مناطق مسکونی دمشق و پیشروی ارتش سوریه در منطقه حجر الاسود از مهمترین اخبار امنیتی سوریه است.
کشته و زخمی شدن۳۰سوری درحمله تروریستها
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، النشره نوشت: در بیانیه صادره از سوی مرکز روسی آشتی ملی در سوریه آمده است: به دنبال اقدام تروریستها در پرتاب موشک از اردوگاه یرموک که متعلق به آوارگان فلسطینی است به سمت مناطق مسکونی در دمشق دست کم پنج غیر نظامی کشته و ۲۴ تن دیگر مجروح شدند.

در ادامه این بیانیه تاکیده شده است: حدود ۶۳ هزار تن از ساکنان غوطه شرقی دمشق به منازل خود بازگشته اند و اوضاع در این منطقه تقریبا با ثبات است.

هم چنین درگیری ها میان نیروهای ارتش سوریه و عناصر تروریستی داعش در تمام محورهای جنوب دمشق ادامه دارد و یگان های مختلف ارتش سوریه در محور منطقه العسالی واقع در منطقه القدم از توابع منطقه حجر الاسود که پایگاه تروریستها به شمار می آید پیشروی کرده اند.

یک منبع میدانی نیز اعلام کرد که نیروهای ارتش سوریه کنترل برخی از زمین های کشاورزی در شمال و جنوب منطقه العسالی را به دست گرفته و صفوف داعش را در منطقه الجوره واقع در ریف دمشق متلاشی کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *