جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

بعضی اعضا برای تلگرام بیشتر کار می‌کنند تا تهران

پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب: 607255
انگار بعضی از دوستان بیشتر برای گروه‌های تلگرامی کار می کنند تا برای مردم شهر تهران.
به گزارش جهان نيوز، احمدی حکیمی پور گفتگویی پیرامون شورای شهر تهران با ایرنا داشته است که بخش هایی از آن در ادامه خواهد آمد: 

- شورا باید خارج از هیاهو و حاشیه، کار خود را انجام داده و نتیجه را به مردم اعلام کند. متأسفانه شورا اسیر فضاهایی شده که برایش ساخته می‌شود. انگار بعضی از دوستان بیشتر برای گروه‌های تلگرامی کار می کنند تا برای مردم شهر تهران. 

- روند کار شورای اول، بی‌جهت فرصت را از ما گرفت. مردم دنبال عملکرد هستند اینکه هر کاری صورت می‌گیرد بلافاصله رسانه‌ای و علنی شود وجهی ندارد. شورا اسیر حاشیه شده است و این به صلاح نیست. 

- مردم یکبار آمدند پای صندوق‌ها و رأی دادند، بعد از 4 سال هم قضاوت خواهند کرد. سریع هم مقایسه می‌کنند. برخی از فضاسازی‌ها کاذب است، اعضا باید مراقب باشند در این تله‌ها نیفتند. 

- مهمترین میثاق ‌نامه قانون است. اینکه توافقی در شورای عالی شده چیزهایی است که اصلا مردم تهران از آن خبر ندارند. مردم تهران در رأی خود اصلا به این چیزها توجه نکرده اند. شورای عالی اصلا کجاست؟ 

 - فرصت‌طلبان رانت خوار از فضاهای ملتهب و بی‌ثبات استفاده می‌کنند و بزرگترین تخلفات در سیستم شهرداری صورت می‌گیرد. وضعیت بلاتکلیف کنونی برای منافع شهر بسیار خطرناک است و کاملا به نفع کسانی است که رانتخوار هستند و با استفاده از این فضاها دنبال کارهای خاص خود هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *