پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

مدیران گمرکات بوشهر، تهران و غرب تغییر کردند

پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۸
کد مطلب: 607244
طی روزهای اخیر مدیران جدید سه گمرک مهم کشور حکم خود را از رئیس کل گمرک ایران دریافت کردند.
مدیران گمرکات بوشهر، تهران و غرب تغییر کردند
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم ، روز گذشته از سوی فرود عسگری رئیس کل گمرک ایران برای 2گمرک مهم کشور سرپرست جدید تعیین شد، همچنین برای گمرک بوشهر و حوزه نظارت این استان نیز بعد از یک سال اداره به وسیله سرپرست، مدیر جدید انتخاب شده است.

بر این اساس منصور بازیار مدیر گمرک لنگه به سمت مدیر کلی گمرک بوشهر و ناظر گمرکات این استان منصوب شده است. حوزه نظارت گمرکات بوشهر از اواخر سال 95  و در پی احکام قضایی صادره برای تعدادی از مدیران با سرپرست اداره شده است. این گمرک طی یک  سال اخیر توسط قره بیگی و قصوریان جهرمی به عنوان سپرست اداره شده است. قصوریان جهرمی هم اکنون به عنوان رئیس سازمان اموال تملیکی فعالیت میکند.

همچنین بر اساس حکم روز گذشته رئیس کل گمرک ایران، رسول صفریان به سمت سرپرستی گمرک غرب تهران منصوب شده است. پیش از این اسدی به عنوان  مدیر کل گمرک غرب فعال بوده است.
 
این در حالی است که فرود عسگری با حکمی دیگر، محمد رضا اسدی مدیر کل پیشین گمرک غرب را به سمت سرپرستی گمرک تهران منصوب کرده است. پیش از این کارگری به عنوان مدیر کل گمرک تهران خدمت کرده که ظاهرا بازنشستگی دلیل این جابه جایی بوده است.

گفتنی است اواخر سال جاری ، اسناد مربوط به تخلف صورت گرفته در گمرک مذکور را منتشر کرده بود. بر اساس آخرین اطلاعات با ورود تیم بازرسی گمرک قسمت عمده ای از مبالغ جا به جا شده در این پرونده به بیت المال بازگردانده شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *