جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

آرامش مهم‌ترین دستاورد انس با قرآن

پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۸
کد مطلب: 607228
رتبه اول دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم بانوان لازمه فعالیت قرآنی بانوان را ایجاد انگیزه برای آنان دانست و گفت: برگزاری مسابقات در بالا بردن انگیزه بانوان جهت کار قرآنی موثر است.
آرامش مهم‌ترین دستاورد انس با قرآن
به گزارش جهان نيوز، حکیمه نصیری، رتبه اول دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم بانوان با بیان اینکه از سال دوم ابتدایی با قرآن انس گرفته‌ام، گفت: حفظ قرآن را در دو مقطع 18 جزء اول و 12 جزء پایانی انجام دادم و در مجموع سه سال و نیم به این مهم مشغول بودم.

وی درباره سابقه حضور در رقابت‌های قرآنی، بیان کرد: کسب رتبه اول در دو دوره مسابقات کشوری سازمان اوقاف و نیز رتبه ششم مسابقات بین‌المللی اردن رهاورد حضورم در رقابت‌های قرآنی پیش از مسابقات بین‌المللی ایران بود.

نصیری درباره مهمترین رهاورد انسش با قرآن، ابراز کرد: آرامش بزرگ‌ترین نعمت است و انسی که من از کودکی با قرآن داشته‌ام و قرآن همواره برایم آرامش به همراه داشته طوری که در شرایط سخت هم آرامش قلبی دارم که اینها از نورانیت و به برکت قرآن است.ً

این مادر قرآنی و صاحب دو فرزند درباره رهاورد حفظ قرآن برای او در امر خطیر تربیت فرزند، تاکید کرد: بی تردید روحیات و خلقیات والدین در تربیت فرزند نقشی اساسی دارد و والدین مانوس با قرآن می‌توانند فرزندان قرآنی تربیت کنند.

وی ادامه داد: شخصا این تجربه را دارم و تلاشم بر این است تا جای ممکن اصول قرآنی را در تربیت فرزندان به کار ببرم و به لطف خدا این رویه برکاتی برایم داشته است.

نصیری با ابراز خرسندی از ایجاد فرصت تازه برای فعالیت قرآنی بانوان در پرتوی برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم ابراز کرد: انسان ذاتا علاقمند به محک استعدادهایش است و هر چه امکان این محک مهیاتر باشد تلاش بیشتری برای ارتقای استعدادهایش می‌کند.

نفر اول مسابقات بین المللی قرآن کریم تصریح کرد: امکان عرضه استعدادهای قرآنی بانوان در عرصه بین المللی نیز چنین است و شخصاً پیش بینی میکنم این فرصت باعث حضور پرشور بانوان ایرانی در فعالیت‌های قرآنی شود.

وی با تاکید بر لزوم گسترش فعالیت‌های قرآنی در جامعه بانوان کشور، خاطرنشان کرد: قرآن و آموزه‌هایش زنان ما را در مقابل تهاجماتی که می خواهد شان و هویت بانوی ایرانی را سلب کند، واکسینه می کند.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *