پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

کاخ سفید: کارزار فشار علیه کره شمالی کارساز بوده

پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب: 607217
سخنگوی کاخ سفید روز چهارشنبه مدعی شد کارزار فشار علیه کره شمالی جواب داده است.
کاخ سفید: کارزار فشار علیه کره شمالی کارساز بوده
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، «سارا سندرز»، سخنگوی کاخ سفید روز چهارشنبه مدعی شد «کارزار فشار حداکثری» علیه کره شمالی جواب داده است.
 
«سندرز» در پاسخ به سوالی درباره تغییر لحن «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا علیه رهبر کره شمالی گفت: «اشاره رئیس‌جمهور به مذاکراتی بود که در یک ماه گذشته درباره گفت‌وگوها برای عاری‌سازی شبه‌ جزیره کره از سلاح‌های هسته‌ای انجام شده است.»

وی در بخش دیگری از این ادعا گفت: «ارزیابی ما این است که کارزار فشار حداکثری علیه کره شمالی کارساز بوده و ما تا زمانی که شاهد تبدیل شدن گفته‌های آنها به اقدامات ملموس نباشیم از این کارزار دست نمی‌کشیم، اما آنها در مسیر درست حرکت می‌کنند.»

آمریکا و اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد از زمان اولین آزمایش اتمی کره شمالی در سال ۲۰۰۶ میلادی، چندین دور تحریم علیه این کشور وضع کرده‌اند.

کره شمالی علی‌رغم این تحریم‌ها بر تقویت توانایی نظامی خود برای مقابله با تهدید حضور نیروهای آمریکایی در منطقه تأکید کرده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *