پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۲
۱۰

اصلاح‌طلبان از کجا با محسن هاشمی پدرکشتگی دارند؟

پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب: 607212
ادعای انتقال ستاد نامزدهاي اصلاح طلب به ستاد هاشمي در مرحله دوم انتخابات سال 1384 همه الكي بود. هيچ نيرويي نفرستادند. مصاحبه هم كه مي كردند اين را جا مي انداختند كه ما هم هاشمي را قبول نداريم. شعار بد و بدتر را مطرح كردند كه ريزش بسيار زيادي در رأي ايجاد كرد. هيچ كس از جناح اصلاح طلب هاشمي را تأييد نكرد.
اصلاح‌طلبان از کجا با محسن هاشمی پدرکشتگی دارند؟
گروه سیاسی جهان نيوز، محمد ایمانی: اصلاح طلبان چپ شامل حزب اتحاد ملت (مشارکتی های سابق) و اعتماد ملی و حتی خاتمی، چرا به شدت با شهردار شدن محسن هاشمی مخالفت می کنند؟ بخشی از این مخالفت تند و تیز به رقابت بر سر قدرت مربوط می شود. اما ماجرا عمیق تر از این حرف هاست.

این طیف به مغهوم واقعی کلمه با محسن هاشمی پدر کشتگی دارد. آنها ناجوانمردانه در دوره استیلای خود بر دولت موسوم به اصلاحات، از مرحوم هاشمی، عالیجناب سرخپوش قتل های زنجیره ای ساختند. فراتر از اینها، با انواع نیرنگ کوشیدند هاشمی وارد مجلس ششم نشود چون در این صورت رئیس مجلس می شد و سر اصلاح طلبان بی کلاه می ماند.

محس هاشمی پیش از این اصلاح طلبان را صراحتا متهم به تقلب کرده است. او 9 دی 1391 در مصاحبه با روزنامه بهار  سخنانی درباره افراطی گری و تقلب این طیف گفت که برای فهم کینه امروزشان کفایت می کند؛ بخوانید:

نمي توان خيلي از مسائل را واضح مطرح كرد چون باعث كدورت مي شود. پس از دوم خرداد گروهي كه اصلاح طلب نام گرفته و قدرت را در دست گرفته بودند، مغرور شده و همين غرور باعث شد به سمت افراط بروند. در خيلي از مسائل افراط شد. جامعه ما يك جامعه ديني است و در دوران اصلاحات مسائلي  مطرح شد كه با مسائل ديني در تضاد بود.

درست است كه صحبت از چند صدايي مي كردند اما خودشان به سمت تك صدايي رفتند و نتيجه اش اين شد كه اختلافات بالا گرفت انتخابات شوراهاي دوم، نخستين جايي بود كه اصلاح طلبان به دليل شكاف هاي ايجاد شده و اختلاف ها شكست خوردند.

ادعای انتقال ستاد نامزدهاي اصلاح طلب به ستاد هاشمي در مرحله دوم انتخابات سال 1384 همه الكي بود. هيچ نيرويي نفرستادند. مصاحبه هم كه مي كردند اين را جا مي انداختند كه ما هم هاشمي را قبول نداريم. شعار بد و بدتر را مطرح كردند كه ريزش بسيار زيادي در رأي ايجاد كرد. هيچ كس از جناح اصلاح طلب هاشمي را تأييد نكرد.
 

 
ايشان (هاشمی) در انتخابات مجلس ششم بيستم شد، اگر صندوق ها را باز مي كرديم شايد انتخابات تهران باطل مي شد. كتابي هست به نام «انصراف» كه حاج آقا دلايل انصراف شان را از انتخابات مجلس ششم نوشته اند. آن موقع مسئول انتخابات (تاج زاده رئیس ستاد انتخابات بود) فهرست را مي خواند ولي اسم ايشان را نمي خواند. من مدام تماس گرفتم و گفتم چرا نمي خوانيد گفت ما هنوز به رأي آيت الله هاشمي شك داريم(!)

بعد شكايت شد و يك بساطي راه انداختند كه اگر يادتان باشد كاريكاتور «آقاسي» را كشيدند. من آن موقع رئيس دفتر حاج آقا بودم، به شوراي نگهبان شكايت شد. برخي از صندوق ها را باز كردند و هر صندوقي كه باز مي شد آراي آن مخدوش بود و باطل اعلام مي شد.

تا 30 درصد بازشماري شد و حاج آقا بيستم شد، بعد گفتند ديگر ادامه ندهيد چون مجبور مي شوند انتخابات تهران را باطل كنند. وقتي از 30 به 20 رسيدند ديدند انتخابات در تهران مخدوش است. افراطي هاي اصلاح طلبان و اجرايي هاي آنها #تقلب كرده بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هردم از این باغ بری میرسد تازه تر از تازه تری میرسد
اگه به رزومه افساد طلبا مراجعه کنی میبینی اکثرا تندروهای گذشته بودند که از اونطرف بوم میفتادن و امروز از اینور بوم میفتن.
Iran, Islamic Republic of
3 سال دیگه وقته تا بساط اصلاحات به دست خودشون خوب جمع بشه
یعنی ایندفعه معلوم میشه اینا چه داعشی هایی هستند
سرور
Iran, Islamic Republic of
...کاملا مشخص است که رقابت جدی بین کارگزاران و چپی ها وجود دارد.حالا که رییس جمهور راست سنتی مورد حمایت چپی ها به اندازه کافی اوضاع اقتصادی و سیاسی مملکت را خراب کرده است پیرمردهای بالای 75 ساله چپی کم کم در حال برداشتن حمایتهای خود از وی می باشند و کاملا واقف هستند این دفعه کارگزاران می توانند خود را بعنوان منجی اقتصاد وارد گود رقابت مجلس و ریاست جمهوری کنند و با همین دیدگاه یک محسن هاشمی بزرگ برای چپی ها خطرناکترین رقیب خواهد بود وگرنه خودشان هم می دانند حضور مهدی چمران در شورا بهانه است.چیزی که کرباسچی و حسین مرعشی هم کاملا به آن اشراف دارند اما فعلا زورشان در شورا نمی چربد.
به نظر می رسد با خرابکاری های بی سابقه دولت فعلی در همه عرصه های اقتصاد داخلی و خارجی و سیاسی و فرهنگی حامیان اصلی دولت یعنی چپی ها و کارگزاران در حال تخریب یکدیگر در نهان و فرداروزی در آشکار هستند و خواهند بود.
اصلی ترین دشمن اصولگرایان واقعی در عرصه انتخابات طیف راستهای فعلی حاضر در مجلس و رهروانی ها ست ....(خودم حذف کردم راحت باشید) می باشند.
آقایان اصولگرا باید مراقب باشند ...
Iran, Islamic Republic of
خب ! حالا شما رو سننه ؟!!
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
چرا بازشماری را ادامه ندادند؟ اگر انتخابات تهران باطل می شد و متخلفین به مجازات می رسیدند، در دوره های بعدی کسی جرات تخلف را نداشت. مشکل کشور ما این است که فکر می کنند اگر تخلفی افشا شود، باعث تضعیف کشور می شود در صورتی که برخورد با تخلف، موجب تقویت کشور می شود و حاشیه امن برای متخلفان از میان می رود.
Iran, Islamic Republic of
این به اصطلاح اصلاح طلبها چنان جو سنگینی بر علیه شورای نگهبان راه انداخته بودند که ما در انتخابات تهران برنده شده ایم ولی شورای نگهبان که از انتخاب مردم عصبانی است می خواهد با بهانه رای تهران را باطل کند. با جنگ رسانه ای مردم را آماده یک شورش و فتنه کرده بودند؛ که پس از گذشت زمان زیادی از بازشماری (شاید پس از اتمام زمان قانونی آن) رهبر انقلاب با ادامه باز شماری مخالفت کردند؛ تا فتنه ای که تدارک دیده بودند در این مرحله از بین برود.
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر اصلاح طلبان ...
خانواده هاشمي به نظرم به نوعي جو گير شدن كه خود را جزحزبي مثل مشاركت قلمداد كردن . همه مي دانند چه تهمت ها و افتراها كه به خانواده هاشمي مي دادند .
براي رسيدن به مقاصد سياسي وانمود كردن كه از هاشمي حمايت كنند .
Iran, Islamic Republic of
اکبر توی کاخ فرح پهلوی مرد و تمام شد .
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان پدرش را نکشتند . بلکه پدرش توی : استخر - سونا - جکوزی (کاخ فرح پهلوی) ... مرد .