سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

مقتدی الصدر شهادت«صالح الصماد»را تسلیت گفت

چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۱
کد مطلب: 607173
جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که رهبر این جنبش پیام تسلیتی از سوی رئیس جریان «الصدر» عراق به مناسبت شهادت رئیس شورای عالی سیاسی یمن دریافت کرده است.
مقتدی الصدر شهادت«صالح الصماد»را تسلیت گفت
به گزارش جهان نيوز، رئیس جریان «الصدر» عراق، امروز (چهارشنبه) شهادت «صالح الصماد»، رئیس شورای عالی سیاسی یمن را تسلیت گفت.

وب‌سایت خبری جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که «مقتدی الصدر» در پیام تلگرافی، شهادت الصماد را به «عبدالملک بدر الدین الحوثی»، رهبر این جنبش تسلیت و تعزیت گفته است.

شهید صالح الصماد پنجشنبه گذشته در جریان حملات جنگنده‌های متجاوز سعودی به کاروان حامل او در استان الحُدیده به شهادت رسید.

جنبش انصارالله یمن در واکنش به ترور این مقام یمنی اعلام کرد که «پاسخ مناسبی به این جنایت خواهد داد».

وزارت خارجه ایران، جنبش حزب‌الله لبنان، حزب‌الله عراق و گروه‌ها و احزاب داخلی و خارجی محور مقاومت ضمن محکوم کردن این جنایت، شهادت رئیس شورای عالی سیاسی یمن را به مردم و دولت این کشور تسلیت گفته‌اند.

جنبش انصارالله یمن بعد از شهادت صالح الصماد، «مهدی المَشّاط» را به عنوان جانشین او معرفی کرد و مراسم تحلیف او امروز (چهارشنبه) برگزار شد.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *