سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
مصباحی‌مقدم :

تضعیف دستگاه‌های نظارتی خدمت به نفوذدشمن‌است

چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۸
کد مطلب: 607146
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تقویت دستگاه‌های نظارتی ضروری است و تضعیف آنان خدمت به نفوذ دشمن است.
تضعیف دستگاه‌های نظارتی خدمت به نفوذدشمن‌است
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره تضعیف جایگاه‌ نهادهای نظارتی، اظهار کرد: نهادهای نظارتی همچون وزارت اطلاعات، سازمان بازرسی کل کشور، دیوان محاسبات و بخش‌های نظارتی مجموعه‌ دستگاه‌ها، ظرفیت‌های بسیار خوبی برای کشور هستند.

وی ادامه داد: فعالیت این دستگاه‌ها مانع از نفوذ بیگانگان و دشمنان خواهد شد و اگر این نهادها فعال نباشند و منفعلانه عمل کنند، حتما دشمنان رخنه می‌کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه این دستگاه‌ها باید با قدرت و قوت مقابل هر نفوذی بایستند، گفت: تقویت دستگاه‌های نظارتی ضروری است و تضعیف آنان خدمت به نفوذ دشمن است.

حجت‌الاسلام و المسلمین مصباحی مقدم درباره فعالیت‌های کمیسیون اقتصادی مجمع تشخیص مصلحت نظام برای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی، گفت: این کمیسیون وظیفه سیاست‌گذاری دارد. سیاست‌هایی مهمی که قبلا تصویب کرده در راستای حمایت از تولیدات داخلی است.

وی بیان کرد: اکنون این کمیسیون باید وظیفه نظارتی خود را بر اجرای صحیح سیاست‌هایی همچون اقتصاد مقاومتی، اصل 44، برنامه ششم و ...  انجام دهد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  تصریح کرد: یکی از وظایف کمیسیون اقتصادی مجمع تشخیص، نظارت بر قانون بودجه امسال مجلس بود که در موقع خود انجام شد. همچنین از طریق شورای نگهبان نکاتی را تعقیب کردیم و مجلس هم اصلاح کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین مصباحی مقدم درباره چگونگی نظارت بر سیاست‌های کلی، گفت: هئیت نظارت مجمع تشخیص اکنون در پی بیان چگونگی فعالیت‌های نظارتی خود بوده و مقدمات کار در مرحله فراهم شدن است.
وی تاکید کرد: در زمینه نظارت بر سیاست‌های کلی حتما از توان کارشناسان که بازوهای مجمع تشخیص هستند، بهره می‌بریم.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *