پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد

کمک و مشارکت مردمی راهگشای بحران‌های کشور

چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب: 607137
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه کمک و مشارکت‌های مردمی همواره راهگشای بحران‌های کشور است، گفت: جهاد تنها حضور در میدان جنگ و جبهه نیست و عرصه‌های مختلف اجتماعی را شامل می‌شود.
کمک و مشارکت مردمی راهگشای بحران‌های کشور
به گزارش جهان نيوز،  محمدعلی جعفری امروز در حاشیه مراسم افتتاح واحدهای مسکونی اسکان دائم زلزله‌زدگان در روستای کوئیک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رشادت‌های رزمندگان اسلام، در جمع اصحاب‌رسانه،  گفت: ساخت این منازل مسکونی با نیت‌های خالص و اراده خداوند صورت گرفته که باید به آن بها داده شود و درجه‌ معادل  تلاش مجاهدان فی‌سبیل‌الله دارد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: حدود 23 واحد مسکونی در قبل از عید برای مردم مناطق زلزله‌زده استان تکمیل و تحویل داده شد، اکنون 27 واحد دیگر با حضور خانواده‌های شهدا تحویل داده شد.

سردار جعفری خطاب به صاحبان واحدهای مسکونی سرپل‌ذهاب، گفت: باید قدران تلاش‌ها باشیم و بدانیم که این واحدهای مسکونی با نیت خالصانه برای مردم زلزله‌زده این مناطق ساخته شده است.

وی با اشاره به وقوع جنگ تحمیلی در دوران هشت‌سال دفاع مقدس و ایثار رزمندگان اسلام، یادآور  شد: مردم استان کرمانشاه در زمان جنگ تحمیلی آوارگی بسیاری متحمل شدند، اما با مقاومت و ایستادگی در کنار رزمندگان ایستادند از کشور دفاع کرده و شهید و جانباز شدند و امروز باید ملت و مسؤولان دین خود را به این هموطنان سرافراز ادا کنند.

این مسؤول ادامه داد: ملت ایران در بحران‌های مختلف جنگ  تحمیلی در گذشته و وقوع زلزله‌ اخیر 7.3 ریشتری استان کرمانشاه و بحران‌های دیگر نیز در میدان حضور داشتند و به یکدیگر کمک کردند، بنابراین حضور مردم همواره راهگشای مناسبی در حل مشکلات است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: وحدت، تلاش و خدمات سازنده مردم ایران همواره در دنیا زبان‌زد است و این امر به دلیل اتحاد و روحیه اسلامی بوده که همیشه به آن تاکید شده است.

این فرمانده ارشد و یادگار دفاع مقدس تاکید کرد: جهاد تنها حضور در میدان جنگ و جبهه نیست و همه عرصه‌های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی و ... را شامل می‌شود.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *