پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱

پیام تشکر اهالی مسجد سلیمان از بنیاد مستضعفان

چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب: 607090
جمع کثیری از اهالی مسجد سلیمان و استان خوزستان با امضای طوماری خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی، از تلاش بنیاد مستضعفان در محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال در این شهر تقدیر و تشکر کردند.
پیام تشکر اهالی مسجد سلیمان از بنیاد مستضعفان
به گزارش جهان نيوز به نقل از مرکز روابط عمومی و بنیاد مستضعفان، جمع زیادی از مردم و اهالی مسجد سلیمان و از جمله خانواده شهدا و ایثارگران و نمایندگان هیئت های مذهبی و مساجد این شهر در این نامه خطاب به مقام معظم رهبری ، از سعی و تلاش بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در راه اندازی و احداث کارخانه آلومینیوم سازی در شهر هزار شهید مسجد سلیمان که نقش موثری در ایجاد اشتغال برای خانواده ها و مردم این شهر و کاستن از جمعیت بیکاران و محرومیت زدایی از چهره این شهر داشته تشکر کردند.
 
در این طومار، با اشاره به وجود معضلات اجتماعی از قبیل فقر و بیکاری و ناموفق بودن تلاش دولت برای کاستن از این معضلات، تاکید شده: به لطف حق و با تدبیر حکیمانه حضرتعالی و تلاش مدیران بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی که بدون شک برگرفته از نگاه مهربان شما و در راستای فرامینتان در جهت محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال پایدار بوده در دی ماه 93 کلنگ احداث کارخانه آلومینیوم در این منطقه بر زمین نشانده شد که در نوع خود، یک اقدام عملی بود . با این پروژه طلسم گفتار درمانی شکسته شد و نور امید در فضای عمومی شهر طنین انداز شد.
 
در این نامه تاکید شده: بدون شک احداث این کارخانه و محقق شدن فاز دوم آن و صنایع پایین دستی این صنعت که اهمیت آن از خود این کارخانه بیشتر است، فرصت بهتر زندگی کردن را نصیب جوانان چشم به راه کار و اشتغال این دیار خواهد نمود.
 
گفتنی است کلنگ احداث شرکت آلومینیوم کاوه خوزستان از مجموعه شرکتهای هلدینگ کاوه پارس وابسته به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در دی ماه 93 در مسجد سلیمان با نرخ بیکاری 43 درصد (رتبه اول بیکاری در استان خوزستان) به زمین خورد و فاز اول آن با تولید 11 هزار تن پروفیل آلومینیومی در سال ، آذر سال گذشته با حضور معاون اول رئیس جمهور وارد عرصه تولید شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *