پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

مسیرهای راهپیمایی نیمه شعبان

چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب: 607068
ستاد مردم‌نهاد راهپیمایی نیمه شعبان اقدام به برگزاری همایشی با عنوان «پیاده‌روی خانوادگی» کرد که هدف از آن ترویج فرهنگ شهادت است.
مسیرهای راهپیمایی نیمه شعبان
به گزارش جهان نيوز، در ایام منتهی به سالروز ولادت با سعادت امام زمان(عج) مجموعه‌ای مردم‌نهاد اقدام به برگزاری همایشی با عنوان «پیاده‌روی خانوادگی» در روز چهارشنبه 12 اردیبهشت کردند. مبدأ این برنامه از مسجد حضرت رسول(ص) نازی‌آباد و مقصد آن، مزار شهدای بوستان بهمن واقع در منطقه 16 بود. 

بر پایه این گزارش، دعوت از خانواده شهدا جهت شرکت در راهپیمایی و نیز مقصد قرار دادن مزار شهدای گمنام بوستانی بهمن از برنامه‌های این مجموعه در راستای ترویج فرهنگ «ایثار و شهادت» است. 

این گزارش می‌افزاید از اوایل سال 97 و با دعوت از مساجد و پایگاه‌های محله، تشکل‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد، آموزش و پرورش منطقه16، شهرداری ناحیه، ناحیه و حوزه بسیج جلسه‌ای جهت برگزاری هرچه پر شورتر این برنامه با حضور نمایندگان مجموعه‌های یاددشده، در تاریخ 27 فروردین‌ماه 97 تشکیل داده شد و ستادی با عنوان «ستاد راهپیمایی نیمه شعبان» شکل گرفت. 

این ستاد با حمایت اعضای خود، تا به حال ضمن انجام برنامه‌ریزی‌های لازم جهت اجرای با شکوه، «دومین همایش پیاده‌روی خانوادگی» در محله‌های نازی‌آباد، یاخچی ‌آباد، جوادیه و تختی از اواسط این هفته تبلیغات در مدارس و سطح محلات را به صورت گسترده آغاز کرد. 

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *