جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۹
کد مطلب: 607041
دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است و همواره برخی از این شایعات تبدیل به واقعیت می‌شود.
به گزارش جهان نيوز، به نقل از سایت «گل» هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی مبنی بر انتقال بازیکنان از تیمی به تیمی دیگر با مبلغ‌های سرسام آور منتشر می‌شود.


آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا
  • اولین اخبار نقل و انتقالات مربوط به پیشنهاد ۲۰۰ میلیون یورویی باشگاه رئال مادرید برای جذب کیلیان امباپه است. این باشگاه سعی می‌کند تا این بازیکن را در نقل و انتقالات تابستانی جذب کرده و خاطرات بد خود را از اینکه نتوانست در سال گذشته این بازیکن را جذب کند را از بین ببرد.
    پرز، رئیس باشگاه کهکشانی‌ها به دنبال آن است تا به همراه این بازیکن، نیمار را نیز بتواند به تیم خود بیاورد.
     
آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا
شاو به قیمت ۴۰ میلیون پوند در بازار مزایده بازیکنان
  • باشگاه منچستریونایتد به دنبال آن است تا در نقل و انتقالات تابستان لوک شاو، بازیکن ۲۷ ساله خود را با مبلغی حدود ۴۰ میلیون پوند بفروش برساند. این بازیکن در این فصل از مسابقات لیگ برتر جزیره در بسیاری از مسابقات مصدوم بوده است. تیم تاتنهام نیز برای جذب این بازیکن در نقل و انتقالات تابستان اعلام آمادگی کرده است.
     
آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا
چلسی به دنبال حفظ بازیکن
  • باشگاه چلسی به دنبال آن است تا در نقل وانتقالات تابستان 2 بازیکن کلیدی خود یعنی تیمو بیکیو و آلوارا موراتا را در این تیم نگه دارد و آن‌ها را در لیست بازیکنان فروشی خود قرار ندهد. این باشگاه از فروش بازیکنان بزرگی که سبب افت کیفیت شان شده است نیز تجربه بسیاری کسب کرده و نمی‌خواهد بازیکنان خود را از دست بدهد.
     
آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا
پوچیتینو در تیررس پرز
  • رئال مادرید خواهان آن است تا موریسیو پوچتینو را در پایان این دور از مسابقات لیگ برتر به تیم خود بیاورد. رئیس ابشگاه رئال مادرید رابطه خوبی  با زین الدین زیدان ندارد و می‌خواهد این سرمربی را در حالی که برای سومین بار رئال مادرید به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا آورده است اخراج کند.
     
آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا
منچسترسیتی به دنبال لوکاس هولتر
  • پپ گواردیولا سرمربی تیم منچسترسیتی تمایل دارد تا در نقل و انتقالات تابستانی لوکاس هولتر، مدافع برزیلی را به تیم خود بیاورد.  این بازیکن ماه آینده ۱۸ ساله شده و می‌تواند در فهرست نقل و انتقالات تیم خود قرار گیرد. تیم‌هایی مانند اتلتیکو مادرید و رُم نیز این بازیکن را زیر نظر دارند.
     
آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا
آنجلوتی گزینه اصلی هدایت تیم ملی ایتالیا
  • کارلو آنجلوتی سرمربی سابق تیم بایرن مونیخ به عنوان گزینه اصلی هدایت تیم ملی ایتالیا انتخاب شد. رسانه‌ها در حالی به این شایعات دامن زده اند که این سرمربی در اوایل بوندسلیگا به همراه بایرن مونیخ عملکرد ضعیفی را از خود نشان داد و در نهایت از این تیم اخراج شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *