جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

۵۰ روز تا آغاز هیجان در سرزمین های شمالی

چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب: 606981
روزشمار آغاز جام جهانی 2018 روسیه به عدد 50 رسید تا رفته رفته تمام اخبار دنیای فوتبال تحت الشعاع بزرگ ترین تورنمنت این رشته محبوب قرار بگیرد.
۵۰ روز تا آغاز هیجان در سرزمین های شمالی
به گزارش جهان نيوز، معتبرترین در عین حال محبوب ترین تورنمنت ورزشی دنیا رقابت های جام جهانی فوتبال است، تورنمنتی که هر 4 سال یک بار در قاره های مختلف با حضور تیم های برتر برگزار می شود که این بار قرعه به نام روسیه خورد تا در سرزمین های شمالی طعم میزبانی را بچشد.
 
در شرایطی که روزشمار این تورنمنت از همان فینال جام جهانی قبلی در شهر ریودوژانیرو وبعد از قهرمانی آلمان روشن شده بود حالا این روزشمار به عدد 50 رسیده است تا 32 تیم حاضر در این دوره از رقابت ها به لحظات دشوار و پراسترس حضور در جام نزدیک شوند، عددی که هیجان در سرزمین های شمالی را به اوج خود رسانده تا میزبانی شایسته برای این رقابت های باشند.

در شرایطی که تور جهانگردی فیفا با جام جهانی به جنوب شرق آسیا و کشور ویتنام رسید تا مردم شهر هانوی برای ساعاتی با جام رویایی بزرگ ترین رویداد فوتبالی جهان ساعاتی خوش باشند در روسیه مسئولان برگزاری رقابت ها میزبان بسیاری از چهره های سرشناس و صاحب نام دنیای فوتبال هستند، چهره های بعضا محبوب و افسانه ای که با حضور در میان مردم نقش سفرای جام جهانی را بازی می کنند.

از جمله این چهره ها که در یکی دو روز گذشته میزبان شهرهای مختلف روسیه بودند می توان به ستاره سابق برزیل و کلمبیا یعنی به به تو و کوردوبا کاپیتان های این دو تیم اشاره کرد که با حمایت اسپانسرهای جام جهانی مهمانان روسیه بودند تا با حضور در ورزشگاه های مدرن ساخته شده در شهرهای مختلف در برنامه های تبلیغاتی شرکت کنند.
 

 

 

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *