پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

پشت پرده شكايت خسرو حيدری از استقلال

چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۵
کد مطلب: 606907
پس از مطرح شدن موضوع شکایت خسرو حیدری از استقلال برای برخی عجیب بود که چطور یک بازیکن از تیمی که در آن بازی می کند شکایت کرده است.
پشت پرده شكايت خسرو حيدری از استقلال
به گزارش جهان نيوز، پس از مطرح شدن موضوع شکایت خسرو حیدری از استقلال برای برخی عجیب بود که چطور یک بازیکن از تیمی که در آن بازی می کند شکایت کرده است
 
با اين تفاسير طبق اعلام يك منبع آگاه باشگاه ها ماليات تكليفی سنوات گذشته  را از قراداد بازيكنان كسر می‌كنند اما در برخی موارد به حساب اداره ماليات واريز نمی‌کنند.اين رقم در طول زمان قطعی شده است  و دیگر امکان بازگشت به كميسيون را نخواهند داشت. مقدار جرايم نیز به صورت ماهیانه بیشتر می شود می‌یابد و در برخی موارد جریمه چند برابر اصل مالیات می شود.

از طرفى بازيكنان براى اينكه بتوانند پرونده را دوباره به گردش بیاورند، با هماهنگی لازم با باشگاه، از خود تیم در كميته انضباطی شكايت می کنند  و سپس رأی صادره شده رابه اداره ماليات ارائه می دهند تا پرونده مجددا رسيدگی شود.

با اين وجود به نظر مى رسد پرونده خسرو حيدرى هم از اين دسته از مسائل حقوقى باشد و اين بازيكن پس از شكايت ،باشگاه را مطلع كرده است.
توضیحات خسرو حیدری در باره شکایت

خسرو حیدری بازیکن استقلال با اشاره به خبر منتشر شده در خصوص شکایت خود،  به سایت استقلال گفت : چنین چیزی نیست. این مساله، یک اختلاف نظر مالیاتی مربوط به گذشته بود که برطرف شده است و من هرگز از استقلال شکایت نمی کنم و این مساله درست نیست.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *