پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲۴

فرمانده ناجا: با این هوچی‎گری‎ها کوتاه نمی آییم

سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۳
کد مطلب: 606848
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه طرح های امنیت اخلاقی پلیس به جد دنبال می شود، گفت : در اجرای مأموریت ها به واسطه "فضاسازی ها" و "هوچی گری ها" کوتاه نمی آییم.
فرمانده ناجا: با این هوچی‎گری‎ها کوتاه نمی آییم
به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "حسین اشتری" در همایش روسای پلیس امنیت عمومی با تأکید بر لزوم تداوم طرح های امنیت اخلاقی، اظهارداشت: پلیس حافظ و پاسدار ارزش های نظام و انقلاب است، هر جا که ارزش های نظام و انقلاب به خطر بیفتد برای صیانت از این ارزش ها آماده هستیم و حتی اگر مورد هجمه واقع شویم، کوتاه نمی آییم.

فرمانده ناجا یادآور شد: در اجرای ماموریت ها همواره بر " آموزش نیروها" و " استاندارد سازی و تعالی رفتار کارکنان" تاکید داریم و از نیروهایی که بر مبنای وظایف قانونی ایفای نقش می کنند حمایت می کنیم.

وی با بیان اینکه به دنبال اجرای وظایف ذاتی و قانونی خود هستیم و فارغ از مصلحت اندیشی های جناحی عمل می کنیم، تصریح کرد: اجرای طرح های امنیت اخلاقی را با قوت دنبال می کنیم  و باید این طرح ها؛ با برنامه، مستمر، مقتدرانه و هوشمندانه اجرایی شود.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: در اجرای مأموریت ها به واسطه " فضاسازی ها " و "هوچی گری ها" نه تنها کوتاه نمی آییم بلکه برای ادامه مسیر "مصمم تر" خواهیم بود.

سردار اشتری تأکید کرد: نیروی انتظامی در خط مقدم مقابله با ناهنجاری ها و تهاجم فرهنگی دشمن است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
درود برسردار
Iran, Islamic Republic of
اینقدر الکی بجای عذرخواهی مردم را جریح کنید که وضع روز به روز بدتر بشه .
Iran, Islamic Republic of
اولا جریح نه،جری.ثانیا معذرت خواهی کردن.صحبت های سخنگوشونو نشنیدی؟ثالثا اگر خطایی بوده از دو طرف بوده،تازه بیشتر از طرف اون قانون شکن.اول هم اون شروع کرده، فحش داده ،به صورت مامور چنگ زده، انگشت اون خانمم شکسته،بعد خیلی جالبه که مظلومه هم اونه!!!!!!!!!!معلوم نیس کی میخواد شعور بعضی ها بالا بره که اگر دین ندارن لا اقل به قانون تن بدن.
United States
اینجا و در این سایت یک مشت ادمی که خودشون را زدن به خواب جمع شرن جالبه تعداد مثبتهاشون از ۱۰۰ تا بالا نمیره خودشون را کل ایران هم‌میدونن . همشون هم از بودجه نظام تزریق میشن . خوب معلوم اگر قرار بشه حکومت بودجه مفتی به کسی نده حقوق شما قطع میشه عزیز ولی مسلمون واقعی و دوستدار علی ع هیچ وقت بخاطر ۲ زار خودش را نمی فروخت .
الهم عجل لولیک الفرج
Iran, Islamic Republic of
یک قدم عقب بگذاید
جلو آیند تا له کنند
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
نباید هم کوتاه آمد وگرنه پله پله باید از وظایف دست کشید. اقتدار پلیس باید حفظ شود. همه جای دنیا همین است.
شمه
Iran, Islamic Republic of
کسی نخواست شما عقب نشینی کنید روش تان را درست کنید
Iran, Islamic Republic of
شمه جان بفرما شما بگو اگه یکی بیجهت به تو فحش رکیک بده و به صورتت چنگ بزنه.در حالی که تو مسئولیتتو داری انجام میدی تو چه کار میکردی؟خواهشا واقعیتو بگو بوسش میکردی و بهش گل می دادی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یزدی زاده
Iran, Islamic Republic of
انشاالله خدا شما رو یاری کنه و یک کمی هم عقل بده برخی از مسئولین دولت و برخی نمایندگانی که ندانسته و نفهمیده با اظهار نظرات بی پایه و اساس نه تنها از شما حمایت نمیکنند بلکه همراه با دشمن به شما ضربه میزنند.
Iran, Islamic Republic of
با قدرت ادامه بدهید و به این نمایشات خیمه شب بازی دست نویس غرب با عناصر خود فروخته و وطن فروش توجهی نکنید.
اگر قرار باشد نیروی انتظامی کوتاه بیاد که دیگه فاتحه امنیت داخلی را باید تمام و کمال خواند.
Iran, Islamic Republic of
من خودم شاهد برخورد مؤدبانه كاركنان نيروي انتظامي بويژه خانم ها با زن هاي بي قيد وبند بودم ليكن دريدگي زن هاي بي حجاب و بدحجاب و برخورد بد آنان كه اغلب افراد جامعه را هم برعليه آنان تحريك مي كنند غيرقابل تصوره ! نيروي انتظامي و قوه قضائيه بايد با مخل امنيت اخلاقي و اجتماعي شديدا" برخورد كنند . با تشكر
Iran, Islamic Republic of
مرد بد بده ، زن بد خیلی خیلی بده. متاسفانه زنان کشور ما هر روز در صفات
خوب اخلاقی سقوط میکنند و دخترانی که باید نقش مادر یا شوهر داشته باشند در دنیایی دیگر سیر میکنند.
Iran, Islamic Republic of
بنده مدرس در دانشگاه هستم. گاهی به یک دانشجو چند بار تذکر می دهم که حین تدریس صحبت نکند یا گوشی همراه خود را کنار بگذارد بهرحال وقتی سه بار چهار بار تذکر می دهی و او گستاخی می کند ممکن است ناراحت شوی و حتی عذر او را از ماندن در کلاس بخواهی. شاید نفس بیرون کردن کسی از کلاس صحیح نباشد اما دیگران باید خودشان را در آن فضا و زمان قرار دهند ببینند اگر خودشان بودند چه می کردند. نیروی انتظامی هم همینطور. هر کسی طاقتی دارد.
بهرام. پایتخت دفاع مقدس
Iran, Islamic Republic of
آقای اشتری در زمان فرماندهی جنابعالی جریان مسامحه کاری در تنزل ابهت پلیس مردمی پررنگ شد. که دیدید این مسامحه ها خسارتی همچو منطقه پاسداران و اهنت وجسارت دختران انقلاب به قداست و ضرورت حجاب و این مورد اخیر هرزه گویی و اقتدارشکنی به پلیس زن .... این روند تاکی .... گویا ازنظر شما پلیس در مسیر کسب تجربه و رشده و این اشتباه است .خودت در مسیر تجربه ای. والا مردم و پلیس در درک متقابل به رشد کافی در حوادث78 و 88 و... رسیده بودند. من جرب المجرب....
...
Iran, Islamic Republic of
عجب دنیایی شده ! بجای حل معضلات اجتماعی که موجودیت ایرانی و اسلامی ما را تهدید جدی می کند به پلیس بخاطر اجرای قانون می تازند !!
مگر نه اینست که طلاق افزایش سرسام اور یافته ؟ مگر نه اینست که حتی در مدارس مواد مخدر تبدیل به فاجعه شده !همین دیروز در خبرها امده بود که در حاشیه مدارس دوتن مواد مخدر کشف شد .
مکر نه اینکه بدلیل بیکاری و به ادبیات رییس جمهور محترم و وزیر کشور بخاطر تغییر سبک زندگی !؟؟ ازدواج کاهش یافته !! مگر نه اینکه فساد جنسی در سالهای اخیر بیشتر شده و...
سلبریتی ها و دولتی ها در باره حل این معضلات وظیفه ای ندارند ؟ لطفا و خواهشا برن یک امار از وضع اجتماعی تهیه کنند بعد علیه نیرو انتظامی بلوا سازی کنند
Iran, Islamic Republic of
از محل برخورد با هنجارشکنان افراد زیادی خصوصا سیاسیون استحاله طلب نان می خورند. هوچی گری آنان فقط برای به فراموشی سپردن نا توانیهای خود در امور اجرایی و کسب رای مردم است. حجاب امری دینی،عقلی و قانونی است.فقط افراد بی حیا دنبال بی حجابی اند
Iran, Islamic Republic of
مشخصه که این روش هایی که جدیدا پیاده میکنند و مثلا دختره روسری برداشته و با یک چادر مشکی شونه به شونه هم و با دختر خاله میروند پارک و یکی هم از عقب انها دوربین بدست اماده تا با جنجال آفرینی دختره و یا حتی بعصی از آقایان و هوار کشیدن و مردم را به کمک طلبیدن رویش کار شده است و نشان از یک دسیسه است....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
احسنت
نیروی انتظامی باید بر سر قوانین نظام بیایستد و تسلیم هوچیگری و سیاسی بازی عوامل داخلی و خارجی و سلبریتیهای بیسواد نشود.حفظ حجاب از قوانین کشور است طبق قانون اساسی و باید رعایت شود
Iran, Islamic Republic of
دست پلیس درد نکند ولی مقابله با تهاجم فرهنگی کار و تلاش فرهنگی می خواهد والا با چنین حرکت های نمی توان کار فرهنگی انجام داد . یعنی با زور چنین کارهایی انجام شدنی نیست کار پلیس کار فرهنگی نیست . حتی زمان کشف حجاب هم چنین واکنش هایی از مردم دیده می شد . ان زمان برای حفظ حجاب و الان برای برداشتن ان .
در ضمن اسم و کلمه پلیس یعنی امنیت یعنی ارامش یعنی دوستی . پس انتظارات از پلیس زیاده و مردم انتظار دارند پلیس در مسایل فرهنگی بیشتر صبوری به خرج دهد . خشونت پلیس باید در مقابل دزدان و غارتگران و اختلاس گران باشد .
کوروش
United States
مقابله فرهنگی یعنی اینکه سلبریتی ها و مسیح علی نژاد دستگیر بشن و به بدترین شیوه شکنجه و محاکمه بشن اینجوری حساب کار دست ضد انقلاب میاد و جونن های گول خورده ام دیگه از این کار ها نمیکنن چون دیگه رهبری ندارن
Iran, Islamic Republic of
...
سید
Iran, Islamic Republic of
مزدوران داخلی دشمنان انقلاب ؛ با ایجاد درگیری های برنامه ریزی شده و جو سازی ، قصد دارند که نیروی انتظامی را برای درگیری های آینده ، به حاشیه رانده و به انفعال درآورند ، تا راحت تر به اهداف شوم خود برسند ! باید هوشیار باشیم !