پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۲
۸

تفحص شهدا در باتلاق‌ها بدون تجهیزات لازم+عکس

سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۴
کد مطلب: 606835
اعضای تیم تفحص بدون در اختیار داشتن تجهیزات فنی مخصوص کاوش در باتلاق (بیل باتلاق رو) و عدم وجود تجهیزات تخصصی همچنان جستجوی پیکر شهدا را در باتلاق‌ها ادامه می‌دهند.
به گزارش جهان نيوز، عملیات تفحص در مناطق عملیاتی جنگ تحمیلی در کشور عراق همچنان ادامه دارد. تصاویری از سختی و مشقت کار تفحص پیکرهای مطهر شهدای هشت سال دفاع مقدس توسط تیم جستجوی مفقودین در جزیره قطعه(شاهینیه عراق) منتشر شده است.

این تصاویر نشان می‌دهد که اعضای تیم تفحص بدون در اختیار داشتن تجهیزات فنی مخصوص کاوش در باتلاق (بیل باتلاق رو) و عدم وجود تجهیزات تخصصی همچنان جستجوی پیکر شهدا را در باتلاق‌ها ادامه می‌دهند.








چندی پیش بود که سردار سید محمد باقرزاده،  فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح وقتی خبر کشف پیکر مطهر 68 شهید دفاع مقدس را در باتلاق بوارین اعلام می‌کرد، با اشاره به نیاز عملیات تفحص به امکانات پیشرفته‌تر گفت: «مسئولین، خیرین و هر کسی از هرجایی از کشور که نسبت به شهدا احساس وظیفه و دین می‌کند، بدانند که امکانات و دستگاه‌های ما در حدی نیست که بتواند در زمین باتلاقی پاسخگو باشد. بیل‌های مکانیکی در زمین باتلاق فرو می‌روند و خروج این‌ها از محل دشواری‌هایی را به‌همراه دارد. کسانی که بیل باتلاق‌رو یا امکانات و بودجه‌ای در اختیار دارند، آزاد کنند.»

دستگاه‌های مهندسی مورد نیاز به ترتیب اولویت؛ بیل مکانیکی زنجیری، بیل مکانیکی چرخدار، لودر و ... همچنین بسیج همه جانبه کلیه نهادهای دولتی، موسسات، شرکت‌ها، معادن و شهرداری‌ها برای این امر برای سرعت بحشیدن به کار تفحص ضروری است.

سازمان‌ها، نهادها، ارگان‌ها، گروه‌های صنعتی و خیرینی که توانایی کمک به امکانات مورد نیاز تفحص و تجهیزات لازم را دارند با معراج شهدای تهران تماس بگیرند: 02155612990

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
یک هزارم پول ورزشگاهی که دارید برای عراقیها میسازید و بدید تجهیزات برای تفحص پیکر شهید بخرید
Iran, Islamic Republic of
کجای عراق؟
Iran, Islamic Republic of
کربلا
Iran, Islamic Republic of
مرداني كه در آسمان شاخته شده تر از زمين هستند
سلبیرتهاچرابرای شهدای که برای وطن جنگیدندکاری نمی کنید.
کجاییدسلبریتها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مردان بی ادعاباخدمات ارزنده جسدی مومیایی ندارند فقط بادستان بسته اماآزاده دل به دریا زدنندوعاشقانه پرورازکردنندتابگویندبادستان بسته خاک ندادیم.حجاب ازسرزنان نکشیدن.به غرب وشرق پشت پازدیم تاایرانمان آزادبماند.
Iran, Islamic Republic of
اگر جلوی دزدی ها و اختلاس ها گرفته شود پول برای همه چیز هست . زنجانی ها مگر دزد نیستند خب مالشانرا مصادره کنید و در جهت درست و ابادانی این مملکت بکار ببرید
Iran, Islamic Republic of
ورزشگاه چی. عراق چی. واقعا چقدنادانید شماها.