پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در امور دفاعی:

این فرماندهان هستند که کشور را نجات می‌دهند

سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب: 606815
سرلشکر صفوی گفت: زمانی که سیاستمداران نمی توانند از کشور دفاع کنند، این فرماندهان هستند که کشور را نجات می‌دهند.
این فرماندهان هستند که کشور را نجات می‌دهند
به گزارش جهان نيوز، سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا  در مراسم تجلیل از خدمات سردار علی فضلی در سازمان بسیج مستضعفین که پیش از ظهر امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت در تالار خلیج فارس باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: نخبگان و اندیشمندان می توانند کشور را به رفاه و آبادانی برسانند؛از جمله عوامل قدرت، فرماندهان عالی نظامی هستند که وقتی کشور و انقلاب به خطر می افتد، نظام و انقلاب را نجات می دهند.

وی ادامه داد: زمانی که سیاستمداران نمی توانند در موقع هجوم دشمن از کشور دفاع کنند، این فرماندهان هستند که کشور را نجات می دهند.

صفوی با اشاره به زحمات سردار علی فضلی در سازمان بسیج بیان کرد: سردار فضلی اندیشه خدامحوری، قرآن محوری و ولایت محوری دارد و در اعتقادات خود محکم است. در اخلاق و رفتار نیز بسیجی و مردم مدار است.

وی با بیان اینکه سردار فضلی در کارنامه ۴۰ ساله خود، موفقیت ها و پیروزی های بسیاری دارد ادامه داد: ۲۱ اسفند سال ۵۹، بنده در بیمارستان طالقانی آبادان به عیادت سردار فضلی رفتم. بر اثر ترکشی که به پشت سرش اصابت کرده بود، بینایی دو چشممش را از دست داده بود و وقتی من به او سلام کردم، از صدایم مرا شناخت. خداوند ایشان را برای ما حفظ کرد.

صفوی در پایان خاطر نشان کرد: در بهمن ۶۴ نیز موشک به کنارش اصابت کرد و یک چشمش از حدقه بیرون آمد و خدواند او را حفظ کرد تا اسوه و الگویی برای جوانان امروز و فردای کشور باشد.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *